PDA

View Full Version : Multiplattform Spill

Cyazu
9th September 2008, 17:01
Meg undres om noen vet om et japansk style first person spill med setting i shogun-perioden. Noen som vet?

Cyazu
13th September 2008, 18:58
Får ta det som et nei da siden jeg ikke får noe svar. :(

Shinke
15th September 2008, 19:30
ehr..

Bushido Blade? :3

Gammel Fighter til PS1. Du så det normalt fra siden, men det var en mode som lot deg fekte i first person perspective. Spillet var også morsomt siden du ikke hadde helse.. Kuttet du noen i armen, kunne de bare bruke den ene armen.. Kuttet du noen i beinet måtte de halte rundt på kneet. Traff du noen i hodet eller magen døde de.

Det var også et skytespill til PS2 mener jeg å huske. Hvor du brukte pistol og skjøt på Ninja'er og diverse, men husker ikke hva det het. oO

Soryouken
8th October 2008, 22:22
ehr..

Bushido Blade? :3

Gammel Fighter til PS1. Du så det normalt fra siden, men det var en mode som lot deg fekte i first person perspective. Spillet var også morsomt siden du ikke hadde helse.. Kuttet du noen i armen, kunne de bare bruke den ene armen.. Kuttet du noen i beinet måtte de halte rundt på kneet. Traff du noen i hodet eller magen døde de.

Det var også et skytespill til PS2 mener jeg å huske. Hvor du brukte pistol og skjøt på Ninja'er og diverse, men husker ikke hva det het. oO

Bushido blade hadde jeg en gang i tide, det var veldig artig det.

sortulv
8th October 2008, 23:11
Eneste jeg kan komme på er Ninja Assault til PS2, men jeg tviler på at det er et bra spill.

Cyazu
8th October 2008, 23:40
Tenkte litt mer adventure / zelda ish, men ser ikke ut som om det finnes. =/

Riico
11th October 2008, 11:52
Kan vel lete litt innom ett par nettsider som skriver informasjon om spill osv, da får du i alle fall søkt etter de spillene innen kategorien du ønsker. Er jo også mulig å sende en mail til evt EBgames, noen av de har i alle fall peiling på spill. Anbefaler EBgames Strømmen i så fall. Håper det hjelper litt i alle fall. :-) Lykke til. :clover:

- Riico

Jikap
15th October 2008, 00:37
Shogun-perioden...?
Er ikke helt sikker på når det er, men den eneste Zelda-liknende spillet i tradisjonell Japansk stil jeg kan tenke på er Okami til Ps2 og Wii. Men som de fleste Zelda og Zelda-liknende spill er dette i tredje-person :p

Okami PS2 trailer: http://www.youtube.com/watch?v=GLI7nruNgIM

Kanskje ikke akkurat hva du leter etter, men anbefales på det sterkeste uansett ^^

Shi
19th October 2008, 14:19
det er et spill som heter Tenchu til ps2.. jeg prøvde det men likte ikke kampsystemet så godt. og syntes det var litt rotete men kanskje du liker det.. i tillegg er det jo onimusha da.. til ps2 ;)