PDA

View Full Version : Raptoren-fanart!

marilla
31st August 2008, 00:13
Jeg kjedet meg litt. Jeg så for meg raptoren (vår kjære mödraptor, Saixl) i raptor-suit. Jeg hadde ingen planer denne kvelden. Resultatet ser dere under. Photoshop, brukte referansebilde som jeg ikke orker å grave frem nå. Brukte vel .. kanskje tre timer. :3

Edit: Jeg skrev det lenger ned, men vil nevne det her også - det er mye overpaint, altså tegnet på et eget layer over originalbildet. Mao ikke frihånd. Sånn, bortsett fra raptor-drakta, da. :3
http://dwimg.com/files/ujlppq7xet4hmafptgf2.png

Saixl
31st August 2008, 00:14
<3

JEG SER JO SKUMMEL UT JO. :nya:

Det der, er bare så awesome, at jeg ikke kan skrive det med ord.
Ser forresten hvilket referansebilde du brukte. 8D

Marillhelt.

Elfhybrid
31st August 2008, 00:17
Jeg er imponert. Klarer egentlig ikke å komme med noe fornuftig,bortsett fra at det ser veldig bra ut!

Nekogangu
31st August 2008, 00:17
Naaaaw, Saixl!
Er det sånn du ser ut :nya:
Gool work Marilla!

Mita-chan
31st August 2008, 00:29
wow, den var drit rå : D den ligner skikkelig
du er flink! ^^

marilla
31st August 2008, 00:32
Det var fryktelig gøy å leke med, så dersom andre har ønsker til noe tilsvarende kan de poste et bilde av seg selv, samt hvordan de vil "modifiseres". Jeg kan ikke love at jeg lager noen nye bilder i det hele tatt, men jeg skal nok prøve meg på noen.

Nekogangu
31st August 2008, 00:58
Det var fryktelig gøy å leke med, så dersom andre har ønsker til noe tilsvarende kan de poste et bilde av seg selv, samt hvordan de vil "modifiseres". Jeg kan ikke love at jeg lager noen nye bilder i det hele tatt, men jeg skal nok prøve meg på noen.

Wheee! Pick me!
Men jeg vil helst sende mitt bilde på pm til deg for jeg har komplekser for utseende mittxD
Men jeg eier ikke bilder på pc'en så jeg må gjøre det senere... Oki?

marilla
31st August 2008, 01:05
Vel, det hadde jo vært gøy å kunne legge det ut her, men jeg kan se om jeg får til noe. Om du ikke vil at det skal legges ut, så gjør jeg såklart ikke det. Som sagt - send meg PM, så ser jeg om jeg får gjort noe med det. :3

Nekogangu
31st August 2008, 01:19
Vel, det hadde jo vært gøy å kunne legge det ut her, men jeg kan se om jeg får til noe. Om du ikke vil at det skal legges ut, så gjør jeg såklart ikke det. Som sagt - send meg PM, så ser jeg om jeg får gjort noe med det. :3

He he, du kan legge ut tegningen seff men ikke fotoet:P
Ha ha! Tegningen blir jo bare gøy å få vist frem!

Mirashi
31st August 2008, 11:30
Pick me, pick me! Være så snill? *Vil bli tegnet* Jeg vil bli "pusekattet". :3
http://i12.photobucket.com/albums/a243/Mirashi/DSC01275.jpg

Aridima
31st August 2008, 13:10
Bra ansikt! men den ene hånden brurde du kansje jobbe litt med men alt i alt er dette veldig bra :)

marilla
31st August 2008, 14:49
Aridima: Jeg hater hender. :)

http://dwimg.com/files/zfhtbivtia62q4bvefef.png

Det jeg bør nevne, som ejg tydeligvis glemte å nevne i den første posten, er at mye av tegningen er overpaint, altså tegnet med referansebildet under. Jeg har virkelig ikke så god kontroll på ansikter. :P

Mirashi
31st August 2008, 15:00

Det jeg bør nevne, som ejg tydeligvis glemte å nevne i den første posten, er at mye av tegningen er overpaint, altså tegnet med referansebildet under. Jeg har virkelig ikke så god kontroll på ansikter. :P

Elsk! <3

marilla
31st August 2008, 15:04
hihi, bra du likte den. :) Noen flere requests? Det blir varierende kvalitet, fordi jeg er varierende, bare så det er klart. :3

Mirashi
31st August 2008, 15:14
Får jeg lov å legge ut på Nettby? Jeg har lyst til å si hvem som laget den, but then again, holder det å skrive "Marilla laget" liksom?

marilla
31st August 2008, 15:16
Bare å legge den ut, fint om du sier at den er laget av marilla. :)

Aridima
2nd September 2008, 11:30

Men prøv å ikke gjøre det neste gang å treise er ikke en prosess som du lærer så mye av, men jeg kan se du er flink med farger og form
Btw jeg suger også med å tegne hender :P

marilla
2nd September 2008, 11:44
Jeg vet at man ikke lærer noe av å trace, men disse tegningene ble ikke laget for å lære. :) De ble kun laget for å få et sluttprodukt. I utgangspunktet skulle jeg bare tegne en drakt på et bilde av Saixl, men bildekvaliteten var lav, så jeg måtte tegne ansiktet på nytt. Så - tracing er noe jeg bruker når jeg kun vil slappe av å lage noe, mens ellers tegner jeg frihånd. :)

Aridima
2nd September 2008, 12:50
Jeg vet at man ikke lærer noe av å trace, men disse tegningene ble ikke laget for å lære. :) De ble kun laget for å få et sluttprodukt. I utgangspunktet skulle jeg bare tegne en drakt på et bilde av Saixl, men bildekvaliteten var lav, så jeg måtte tegne ansiktet på nytt. Så - tracing er noe jeg bruker når jeg kun vil slappe av å lage noe, mens ellers tegner jeg frihånd. :)

Okey du må gjøre det som du trives mest med :)