PDA

View Full Version : Treff Random treff i Sarpsborg

phyconinja
25th August 2008, 18:36
Da har vi bestemt oss for å få arrangert et treff i østfold også. Så lørdag 6 september tar vi en tur innom seriebutikken i gågata i sarpsborg, og så finner vi et sted hvor vi er sosiale og blir bedre kjent. Forslag om pizza på peppes, så om ingen har noe imot dette så ender vi vell der.

Oppmøte lørdag 6 sep, klokka 12, i bunnen av gågata, der den gamle Seven Eleven var! (For de som ikke vet hor dette er, ta kontakt med meg så finner vi ut en løsning)

Om folket har flere ønsker om ting vi kan gjøre så bare post her, eller i Treff og Sosialt: Østfold (http://forum.japani.no/group.php?groupid=72)

Påmeldte:
Phyconinja
Iwin
Copycat-chan
SnakeBite
Takashi
Anime_fun (pluss 4 venner)
Emphy (pluss 2 venner?)
Nihon + dama

Kanskje:
Niji
Yoshire + madammen?

Takashi
28th August 2008, 17:32
Jeg er 100% sikkert med nå.. ;P Hvis du vil sette meg på "påmeldte" istedet! :D Hihi..

Zoinx
29th August 2008, 12:41
Ah, søren. Endelig skjer det noe i særp, men selvfølgelig skjer det på den ene lørdagen i hele september jeg jobber på :rolleyes:
Neste gang kanskje...

phyconinja
1st September 2008, 10:54
Ah, søren. Endelig skjer det noe i særp, men selvfølgelig skjer det på den ene lørdagen i hele september jeg jobber på :rolleyes:
Neste gang kanskje...

Du får være med å bestemme neste gang da, så kan vi ta det en helg du er ledig :P

Niji
1st September 2008, 11:54
Så tøft at det blir noe i Særp! :D
JEg er ganske sikker på at jeg ikke har noen planer da, men sett meg på som kanskje ^^

Tharanee
1st September 2008, 13:42
fillern er i oslo.. jobb. *griner* når det endelig skjer noe i særp.. vel jeg jeg får henge på neste gang..

Anime_fun
1st September 2008, 14:27
jeg blir med azz x3 endeli no greier i lille sarp å x3

zora
1st September 2008, 19:14
Sett meg på kanskje, jeg tipper jeg blir med hvis fler jeg kjenner blir med..

Anime_fun
1st September 2008, 19:26
jeg ska prøve å dra med litagokua og emphy ^^ og kanskje noen fler vis dem kunne :3 jeg har dreve pr på storbyn i dag x3

Emphy
1st September 2008, 19:45
Jeg er praktisk talt allerede der :3

Anime_fun
1st September 2008, 19:54
we need to getz more ppl x3
who has contactz ? xD

Emphy
1st September 2008, 20:30
I gotz 1 more, om jeg klarer å kontakte ho da :P
Ho forsvinner og dukker opp helt plutselig på nettby bare.

Wait, make that 2, tror jeg har en til, kansje.

Takashi
2nd September 2008, 06:57
Omiiih, vi blir mangee! :D :D Gleder meg.. =D
Noen som har noen ideer på hva vi kan gjøre, annet enn å gå innom Seriebutikken? :P

Iwin
2nd September 2008, 14:53
Peppes Pizza har kampanje nå: Spis så mye du vil for 97 kroner. Jeg spurte om dette i sosialt-tråden, og alle som svarte var positive til det
Så da ser du ut som om det blir pizza, på Peppes Pizza!

Nihon
2nd September 2008, 22:26
kommer kanskje~

Anime_fun
3rd September 2008, 08:41
jeg har kanskje fått med 2 til ^^,

Takashi
3rd September 2008, 17:11
Oi, jaggu, vi er jo helt oppe i 12 stk!! (phyco, du har glemt å skrive på din venn!)
Noen tar med kamera for å dokumentere dette eller? Mitt er ødelagt, ellers hadde jeg gjort det... =P

Zoinx
3rd September 2008, 17:40
Hvis dere er på Peppes til etter kl. halv 5 kommer jeg kanskje innom en tur.

SnakeBite
3rd September 2008, 17:43
Oi, jaggu, vi er jo helt oppe i 12 stk!! (phyco, du har glemt å skrive på din venn!)
Noen tar med kamera for å dokumentere dette eller? Mitt er ødelagt, ellers hadde jeg gjort det... =P

Jeg tar med kamera ihvertfall. Tenkte på å fikse gruppefoto, men vet ikke om jeg orker å drasse rundt på stativet i tillegg, og jeg er ikke så veldig lysten på å få noen tilfeldige til å håndtere et DSLR.

zora
3rd September 2008, 18:53
Jeg kommer ikke, men jeg hadde vel ikke trengt å si ifra siden du ikke satt meg opp på "kanskje" lista uansett. :P

phyconinja
3rd September 2008, 19:04
phyco, du har glemt å skrive på din venn!

No I haven't. Read the list, there is someone there that haven't said she would join :nya:

Jeg kommer ikke, men jeg hadde vel ikke trengt å si ifra siden du ikke satt meg opp på "kanskje" lista uansett. :P

Sorry, vet ikke hvordan jeg klarte å glemme deg. Jeg vet jeg leste at du meldte deg på som kanskje. Synd du ikke kommer vertfall :(

Yoshire
3rd September 2008, 23:17
Sånn tilfeldigvis skal jeg mot sverige på lørdag, så sjansene er der at jeg stikker innom om jeg ikke forsover meg.
Madammen kommer antagligvis også med.

Anime_fun
4th September 2008, 11:26
jeg har fått med 1 til xD vi blir jo ganske mange

Takashi
4th September 2008, 18:29
Ja, det er det jeg sier, vi blir MANGE! :D

SnakeBite: Aj, skjønner godt at du ikke vil la noen tilfeldige forbipasserende ta det.. xD Men om vi drar på Peppes alle sammen, så er det vel ikke SÅ ille å spørre om en av servitørene kan ta bilde? =P

Anime_fun
4th September 2008, 19:09
enig med takashi, servitørene pleier å være ganske snille :3
så dem gjør det sikkert.
gleder meg til pizza å anime kos med nye folk som jeg aldri har møtt før !
ukas høydepunkt til de grader

SnakeBite
4th September 2008, 19:51
På peppes er det vel greit, men jeg ville foretrukket å ta bilde selv. Eller så er det mulig jeg drasser med meg stativet, for det er tross alt ikke særlig tungt, samt at jeg har en kjekk veske med skulderrem til det.

Anime_fun
4th September 2008, 20:23
uuuuh snakebite has it all x3

Takashi
4th September 2008, 20:45
Iii, gjør det! :D

Men dere...? Jeg nevnte i den sosiale tråden at vi burde ha med/på oss navnlapper med brukernavnet vårt! =D
Bare skrive det på en post-it eller et ark og sette fast med binders eller sikkerhetsnål... =P Noen meninger?

Iwin
4th September 2008, 21:01
Kan vel ha det ja!
Men burde vi kanskje ikke ha vårt ekte navn også? Eller vil folk bli foretrukket ved å bli kalt brukernavnet sitt når vi er ute?

Uansett, det er fint SnakeBite, trenger noen som dokumenterer ^^
Btw, kommer broren din?

Takashi
4th September 2008, 21:07
For all del, kan godt ha det ekte også :) Bare greit å vite hvem som er hvem bruker liksom.. x)

Har for meg at mange av dere kjenner hverandre fra før... Så kommer jeg HELT alene for å møte en gjeng med raringer! :D *no offence, jeg er superrar selv* ;)

Iwin
4th September 2008, 21:08
Altså, jeg er faktisk ganske overrasket over at så mange jeg kjenner skal komme! For i utgangspunktet hadde jeg trodd at jeg også skulle være alene.
Uansett, vi skal nok ikke lage noen "gjeng" med folk som kjenner hverandre xD

SnakeBite
4th September 2008, 21:13
Uansett, det er fint SnakeBite, trenger noen som dokumenterer ^^
Btw, kommer broren din?

Nei, han har besøk av folk denne helga. Bildene slenger jeg forresten ut på flickr, så jeg linker til dem i løpet av helga en gang tipper jeg.

Takashi
4th September 2008, 21:17
Høres flott ut! :D
Menmen, håper ikke der klynger dere sammen, dere som allerede kjenner hverandre da.. =) Jeg kommer iallefall for å bli kjent med dere :)

Iwin
4th September 2008, 21:19
SnakeBite: Ahh, okei ^___^

Takashi: Kommer jo for å bli kjent med nye folk jeg også ^^
Men jeg er veldig sjenert mot nye mennesker da :S

Takashi
4th September 2008, 21:38
Jeg føler jeg er teemlig utadvent, så det blir forhåpentligvis ikke noe stort problem, med mindre folk er VELDIG lukket for å prate tilbake... Da er det vanskelig synes jeg.. =P

Iwin
4th September 2008, 21:45
Neinei, jeg er egentlig UTROLIG pratsom av meg xD Men tar bare litt tid! Hvertfall med folk jeg ikke har så mye til felles med. Men det er kanskje ikke noe problem her da :P

Takashi
4th September 2008, 22:08
Hihi, det finner man fort ut av ;D

Nihon
4th September 2008, 22:24
Ai will be thur. tar med meg dama

Anime_fun
4th September 2008, 22:39
btw ejg har fått med 1 til (a) jeg kjenner en del anime geekz c xD

phyconinja
5th September 2008, 00:27
Ai will be thur. tar med meg dama

Yeay, enda et par :cip:

Danny
5th September 2008, 03:01
I sarpsborg? *SHOCK*
Kanskje jeg kommer hvis jeg ikke jobber. Jeg bor der tross alt

Takashi
5th September 2008, 12:03
Finn ut når du jobber da, og si ifra! :D

Nihon
5th September 2008, 16:15
meg, dama og kanskje en veninne* xD

Takashi
5th September 2008, 16:18
Jeg har fått med ei venninne også! Ho er ikke noe sånn Japanfreak, men ho ville være med :)

SnakeBite
6th September 2008, 19:09
Bilder er på vei, jeg poster de i gruppa når de er oppe (det kan ta et par timer).

Niji
6th September 2008, 19:15
Arg <-< jeg tenkte at jeg klarte å skrape fram penger til treffet, men så våkna jeg klokken 15.30 XDD
Gleder meg til å se bilder da!