PDA

View Full Version : Bleach gruppe

Makkuro
16th August 2008, 16:51
Noen som blir med på en Bleach gruppe?
Har en Hitsugaya (meg).

Da har vi hittil
Kuchiki Byakuya
Unohana Retsu
Yamado Hanataro
Random Shinigami
Kotetsu Isane
Ulquiorra Schiffer
Kusajishi Yachiru
Kaptein og Visekaptein
Urahara Kisuke
Shih?in Yoruichi
Menos Grande
Kuchiki Rukia
Abarai Renji
Rangiku Matsumoto
Hitsugaya T?shir?

kittypetro
16th August 2008, 17:17
Har hørt at medic ansvarlig skal komme som Unohana, skal gå som Talo fra Zelda TP denne gangen, men kommer kansje som noe fra Bleach på et annet con

Tharanee
17th August 2008, 02:55
Kuchiki Byakuya her. so beware:lur:

Simen
17th August 2008, 03:01
Kommer forhåpentligvis som Hanataro, kanskje.

Mette
17th August 2008, 08:27
Så klart undertegnende kommer som Unohana! Har alt fiksa kostyme (med en bedre parykk denne gangen!) Pluss den veska som jeg kan ha førstehjelpsskrin i.

Yuiko
17th August 2008, 10:58
Jeg kommer i shinigami-kostyme, men tror ikke jeg kommer til å cosplaye noen spesiell karakter. XD

dark kwen
17th August 2008, 11:28
Noen som blir med på en Bleach gruppe?
Har en Hitsugaya (meg).

skulle gjerne komt som hinamori momo men har cosplayet bare fra bleach så vil ikke det -ENDA- en gang

kittypetro
17th August 2008, 12:51
Driver å lurer på om jeg skal droppe å lage ett nytt kostyme og komme som Isane igjen, jeg er litt for heta på Bleach til å cosse noen andre akurat nå unless... er det noen her som hvet hvor mye det koster å få bestilt et Soi Fon costyme online?

Chiyo
17th August 2008, 14:32
Kommer som Ulquiorra Schiffer. Emo-espada is serious.

Ingen flere espadaer eller arrancar som skal komme? Skuffa! :3

Mette
17th August 2008, 19:28
Driver å lurer på om jeg skal droppe å lage ett nytt kostyme og komme som Isane igjen, jeg er litt for heta på Bleach til å cosse noen andre akurat nå unless... er det noen her som hvet hvor mye det koster å få bestilt et Soi Fon costyme online?

Jeg bruker cosplaymagic.com. Jeg er meget fornøyd med de, men vær obs på at du må bestille en størrelse mindre enn du vanligvis bruker da amerikanske størrelser er HUGE. Unohana kostymet mitt som jeg fikk derfra er av kjempebra kvalitet, og parykken jeg fikk denne gangen er helt nydelig. De har også en meget bra parykk seksjon.

kittypetro
17th August 2008, 20:36
Kult, får bestille en Isane parykk derfra da, har resten av kostymet, så Unohana be prepared to meet your lieutenant på Desucon

Mette
18th August 2008, 09:11
Kult, får bestille en Isane parykk derfra da, har resten av kostymet, så Unohana be prepared to meet your lieutenant på Desucon

Gleder meg! Jeg synes Isane kostymet ditt var skikkelig bra! Jeg burde lage meg sverdet til Unohana og slik at jeg får det. :3

kittypetro
18th August 2008, 12:05
Gleder meg! Jeg synes Isane kostymet ditt var skikkelig bra! Jeg burde lage meg sverdet til Unohana og slik at jeg får det. :3

Så lenge jeg slipper å bære det , sånn som Isane pleier å gjøre i serien

Felisaur
19th August 2008, 23:09
Yachiru her! x) Forhåpentligvis i hvertfall xP Mamma skulle skaffe kostyme til meg i bursdagsgave, og tanta mi skulle hjelpe meg med parykk X) Bewaare folkz xP

Mette
19th August 2008, 23:14
Yachiru her! x) Forhåpentligvis i hvertfall xP Mamma skulle skaffe kostyme til meg i bursdagsgave, og tanta mi skulle hjelpe meg med parykk X) Bewaare folkz xP

Ooooh, det hadde vært ubersøtt! Yachiru er jo dødsrå! Vi burde få noen til å cosplaye Kenpachi :D

phyconinja
23rd August 2008, 01:55
Jeg og Copycat kommer mest sansynlig som kaptein og visekaptein, mer spesifisert har jeg ikke lyst til å røpe, men tror det blir genialt. :nya:

Mette
23rd August 2008, 02:59
Jeg og Copycat kommer mest sansynlig som kaptein og visekaptein, mer spesifisert har jeg ikke lyst til å røpe, men tror det blir genialt. :nya:

Jo flere kapteiner og løytnanter, jo bedre! Her må vi definitivt ha masse photoshoots. Håper dere kommer som noen som vi ikke har enda, slik at vi får fylt ut mer!

chibi-kun
24th August 2008, 16:02
urahara kisuske her har bestilt alt nå så nå er jeg snart klar

kittypetro
25th August 2008, 15:42
Har nettop begynt på en folkehøyskole og vi kommer til å være i fredrikstad på lørdag med Desucon så jeg drar med meg de, hu ene har jeg fått hekta på Bleach men hun hvet kke mye om serien enda men hun har lyst til å cosplaye Renji

Tharanee
26th August 2008, 18:42
ooo supert Byakuya trenger sin tjener.. :lur:
hvem ellers skal feie opp alle flower petals etter at jeg har sagt bankai?

kittypetro
29th August 2008, 16:56
Sorry change in plans, hun fant ut at hun kommer som Yoruchi i svart drakt og homonka stabba pluss ører, hale og labber, så ser dere en Yoruichi som løper rundt og sier mjaow feel free to glomp Hun synes Yoruichi så kul ut der. Så kommer en annen kompis av meg mest sansyneligvis som en Menos Grande

Felisaur
6th September 2008, 15:53
Da er Yachiru kostymet mitt på vei ^^ Gleder meg til det kommer fra Hong Kong x)
Mulig har jeg ikke noe sverd med meg, siden jeg ikke helt vet hvordan jeg skal lage det ut av papp, men vi får se ^^ Yachiru kommer i hvertfall!

XxMichixX
6th September 2008, 16:07
Rukia kommer! ^^

Zasaki
8th September 2008, 14:49
Jeg spekulerer på om jeg skal være Renji ;D

Felisaur
8th September 2008, 17:39
jaaa, kom som Renji ^^

Zasaki
8th September 2008, 18:40
Da er Renji allerede bestemt!
Parykk bestillt og driver allerede å finsliper sminkeskillsene mine x)
Må jo ha detaljerte tattoveringer og slikt *_*

Makkuro
8th September 2008, 19:20
Da har vi hittil
Kuchiki Byakuya
Unohana Retsu
Yamado Hanataro
Random Shinigami
Kotetsu Isane
Ulquiorra Schiffer
Kusajishi Yachiru
Kaptein og Visekaptein
Shih?in Yoruichi
Menos Grande
Kuchiki Rukia
Abarai Renji
Hitsugaya T?shir?
Dette ble ikke få. Gleder meg til å se dere på Desucon folkens

Zasaki
8th September 2008, 19:34
Gleder meg villt jeg også :3
Vi MÅ sørge for et svært gruppebilde^___^

XxMichixX
8th September 2008, 19:48
Da var kostymet bestilt, og jeg trenger bare skaffe meg parykk x3 *yeeeyz*

kittypetro
9th September 2008, 10:39
Gleder meg villt jeg også :3
Vi MÅ sørge for et svært gruppebilde^___^

Er med på den, gleder meg sykt til oktober

Da har vi hittil
Kuchiki Byakuya
Unohana Retsu
Yamado Hanataro
Random Shinigami
Kotetsu Isane
Ulquiorra Schiffer
Kusajishi Yachiru
Kaptein og Visekaptein
Shih?in Yoruichi
Kuchiki Rukia
Abarai Renji
Hitsugaya T?shir?
Dette ble ikke få. Gleder meg til å se dere på Desucon folkens

+ en kompis av meg som kommer som en Menos Grande :D

Tharanee
9th September 2008, 10:57
genialt at vi er så mange kan bli såå bra. masse gruppe bilder og masse glomping. kan ikke vente til desucon! *setter seg ned og begynner og sy skjerf og armbeskyttere til byakuya kostyme*..(kostyme har jeg kjøpt). hår pynten har jeg bestilt hos en gullsmed og sverdet har pappa kosa seg med og lage i løpet av året (han er snekker og når han kan lage noe utenom det vanlige er han i hundre)

DETTE BLIR SÅÅÅ BRA!:pinch:

Zasaki
9th September 2008, 12:52
genialt at vi er så mange kan bli såå bra. masse gruppe bilder og masse glomping. kan ikke vente til desucon! *setter seg ned og begynner og sy skjerf og armbeskyttere til byakuya kostyme*..(kostyme har jeg kjøpt). hår pynten har jeg bestilt hos en gullsmed og sverdet har pappa kosa seg med og lage i løpet av året (han er snekker og når han kan lage noe utenom det vanlige er han i hundre)

DETTE BLIR SÅÅÅ BRA!:pinch:

Nice nice :D
Jeg må finne på noe fort, om hvordan jeg skal få lagd en Zabimaru :P
Voffor må alltid Renji gå med konstant shikai a? O_O
Kan han ikke slåss litt med zanpakutouen i katana form? xD

Glacies
9th September 2008, 14:25
det hadde bare vært for bra å fått tak i Ichigo's Bankai kantana ._.

:whistling:

Felisaur
9th September 2008, 17:07
er det lov med tresverd, eller må man ha sverd laget av papp? noen som vet det?

Makkuro
9th September 2008, 18:23
Nice nice :D
Jeg må finne på noe fort, om hvordan jeg skal få lagd en Zabimaru :P
Voffor må alltid Renji gå med konstant shikai a? O_O
Kan han ikke slåss litt med zanpakutouen i katana form? xD
http://cosplay.no/node/158 her kan du lære å lage Zabimaru.

De fleste shingamier skjuler shikai formen til zanpakutoen litt når de kjemper for å overraske motstanderen litt.

Renji er visst så selvsikker at han bare stormer på uten å bry seg om dette.

Bida-san
9th September 2008, 18:31
Byakuya + Renji blir epic!

Zasaki
10th September 2008, 20:52
http://cosplay.no/node/158 her kan du lære å lage Zabimaru.

De fleste shingamier skjuler shikai formen til zanpakutoen litt når de kjemper for å overraske motstanderen litt.

Renji er visst så selvsikker at han bare stormer på uten å bry seg om dette.

Takker så meget! ^^
Haha ja, så sant xD
Renji og Ichigo, gutta som ikke bryr seg om overaskelser :P

Byakuya + Renji blir epic!

;D

Wæææ glede seg utrolig mye^^

Glacies
11th September 2008, 10:51
Jeg kan være Kurosaki Ichigo (bankai), jeg må bare motta Zangetsu'n og drakta først. ^^
men om sverdet er av metall og skarpt, er det lov da?

Zasaki
11th September 2008, 12:28
Jeg kan være Kurosaki Ichigo (bankai), jeg må bare motta Zangetsu'n og drakta først. ^^
men om sverdet er av metall og skarpt, er det lov da?

Jeg tror ikke det er lov. Alt som kan defineres som våpen som kan skade andre ved norsk lov, er forbudt.
Men... ALT kan jo regnes som våpen sånn egentlig o_O

Mener også jeg leste et sted om en eller annen convention der man fikk ha med seg metall-sverd, men da måtte alle de som hadde det registrere seg med ID tag på våpenet og navn, så arrangørene og politiet hadde oversikt om noe skulle skje:)

Alt i alt ville det kanskje være uheldig å gå rundt med et skarpt sverd, man kunne jo komme borti noen og skade dem uten å mene det.
Hva som eksakt er lov på Desucon er jeg ikke 100% sikker på, men det står sikkert et reglement et sted på siden:)

Glacies
11th September 2008, 12:30
jeg skal sjekke det ut, men jeg er da usikker på om og når det kommer. gir beskjed nærmere når det har kommet da ^^

men det jeg også kan si er at sverdet i alle situasjoner kommer til å forbli i sliren sin.
så det gjør ikke noe om man kommer borti noen! :)

Regler for våpen på Desucon
Grunnet et stort antall mennesker dette året har vi måttet skjerpe reglene for bruk av våpen til cosplay. Her er reglene:

- Ved inngangen skal alle cosplayere med lekesverd og liknende lekevåpen registrere disse hos vaktene.
- Under registreringen vil det bli festet et merke som sier at gjenstanden har blitt sjekket av vaktene. Dette er for å unngå problemer hvis noen skulle tro at det man går rundt med er ekte.

- Følgende standard skal være oppfyllt for merking:
* Gjenstanden skal ikke kunne skade andre, verken direkte eller indirekte.
* Den skal ikke være "solid", herunder bokken, balltre o.l. (lette trestokker kan medbringes)
* Gjenstanden skal ikke gå under definisjonen våpen etter norsk lovgiving.

I situasjoner der man faktisk har noe som ikke fyller overnevnte krav, vil man kreve at dette blir lagt utenfor lokalene der Desucon og assossierte arrangementer foregår. Ved tilfeller der man har med noe som etter norsk lovgiving krever tillatelse fra myndighetene, vil man bli nødt til å informere politiet.

Ved tvilstilfeller, eller når fornuft/tidligere avtaler skulle foreligge, kan vaktene gi dispensasjon, og da kun etter godkjenning av vaktansvarlig.

Dette er Desucon reglene for våpen, så da må jeg i tilfelle lage det selv....

marilla
11th September 2008, 12:40
Merk at dette er _fjorårets_ regler. Det er fornuftig å anta at årets vil bli baserte på dette, men merk at det KAN bli forandringer. Vi jobber for å få ut årets regler så fort som mulig.

phyconinja
11th September 2008, 12:56
Takker så meget! ^^
Haha ja, så sant xD
Renji og Ichigo, gutta som ikke bryr seg om overaskelser :P

Ichigo har vel ikke så mye valg da. Han har jo aldri hatt den i vanlig katana form. :P

Det ble utrolig mange fra bleach da, og mange forskellige. Er fortsatt et par jeg savner da.

Og vi trenger en Matsumoto, en som.. passer :ikkemeg:

Makkuro
11th September 2008, 16:13
Ichigo har vel ikke så mye valg da. Han har jo aldri hatt den i vanlig katana form. :P

Det ble utrolig mange fra bleach da, og mange forskellige. Er fortsatt et par jeg savner da.

Ichigo har hatt zanpakutoen sin i pre-released form, men dette var før han mistet shinigami kraften. Etter det har han alltid hatt Zangetsu i shikai. Dette forklares med at Ichigo har så mye reiatsu at Zangetsu bli påvirket av dette og holder sin shikai konstant

Det hadde vært fint med en Matsumoto, Hitsugaya wants his lieutenant

Zasaki
12th September 2008, 00:11

Ja sant det x3

Ja! Vi trenger deifinitivt en Matsumoto!
En Kenpachi hadde ikke vært å forakte! Eller en Ikkaku og Yumichika^^

Felisaur
12th September 2008, 06:50
Jaa, skulle hatt en Matsumoto, og i hvertfall Ken-chan og Patchinkoball (Ikakku) :D

miyako-brownie
17th September 2008, 18:37

jeg så Soi Fon costyme når jeg var i lonon....men jeg husker ikke hva nett siden dems het.... >> også kosten den ca 200 kr.... >>

kittypetro
17th September 2008, 19:31
jeg så Soi Fon costyme når jeg var i lonon....men jeg husker ikke hva nett siden dems het.... >> også kosten den ca 200 kr.... >>

nice, hvis du finner igjen siden please tell me kay?

miyako-brownie
17th September 2008, 19:41
nice, hvis du finner igjen siden please tell me kay?

shure! ^^

Felisaur
17th September 2008, 23:05
Kostymet mitt har herved ankommet :nya:
Prøvd det å greier x) Nå må jeg bare få fatt i en rosa parykk og få lagd et veeeldig ufarlig tresverd x)

kittypetro
18th September 2008, 09:36
nice, gleder meg til å se deg Yachiru

XxMichixX
18th September 2008, 09:49
Kostymet mitt har også kommet ^__^.. Bare... Litt for stort for meg oO.. Jaja, da mangler bare parykken, som jeg vet hvor jeg får skaffet x)

kittypetro
3rd October 2008, 23:35
Må style parykk jeg og, prøve å få muttern til å hjelpe, har kjøpt sølv spray, så farge burde gå bra, lurer bare på hvordan jeg skal klippe og style

chibi-kun
4th October 2008, 23:08
hey du glemte meg på lista:trist:

Makkuro
4th October 2008, 23:57
hey du glemte meg på lista:trist:
Unnskyld, overså deg. Du er nå lagt til

chibi-kun
9th October 2008, 22:07
kan desverre ikke være med så mye men kan sikkert være med litt,
avtale md bror