PDA

View Full Version : Naruto's greie på armen...

Amardin
15th August 2008, 00:34
Hei folkens. Jeg lager Uzumaki Naruto cosplay, fra sesong 1... Jeg har bare et lite problem. Jeg har ikke laget så mye kostymer før, men hva i all verden er den hengende greia Naruto har på armen sin? er det en fløyte, en tusj og er det mulig å få noen tips på åssen man lager den? føler meg litt lost på det punktet.

Takk for hjelp ^_^

http://photos-a.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v295/247/11/868350458/s868350458_3823224_1193.jpg

zora
15th August 2008, 09:35
Tror bare det er en pinne..

Sharingan
15th August 2008, 21:32
Det skal dog finnes en tråd om dette, om den er slettet eller er i arkivet vet jeg ikke. Men vi kom fram til at det var en nødfløyte av noe slag.

Hvor man får tak i det kan jeg ikke si sikkert, men jeg VET at cosplaydommere setter større pris på selvlagde effekter. Så om du vil ha kudos hos dommere så kan du jo prøve å ?age den selv ^^

Amardin
16th August 2008, 01:30
det er det jeg mener, jeg trenger tips om hvordan man lager den.. jeg spurte aldri hvor man får tak i den :p

hva i all verden skal han med en nødsfløyte anyway O.o

Sharingan
17th August 2008, 14:25
Hvordan lage den:

Gå på byggmakker eller et sted de selger planker. Spør dem om hjelp til å finne en sylinderformet planke, ta med deg ditt stykke, betal for det og dra hjem. Deretter kan du bare dekorere, male, gjøre hva du vil for at den skal se likens ut med den i animeen.

Når det kommer til hva en nødflyte er godt for så er det utallige grunner. Man kan sende signaler om hvor man er, at man er i fare, at et angrep er på vei.. Det er mange måter å bruke en fløyte på..

imako
17th August 2008, 15:02
det er en sprettert ha har på armen