PDA

View Full Version : Debattanter til Desucon søkes!

Shiraishi
13th August 2008, 23:13
Vi har tenkt å ha mange fler debatter til Desucon enn den ene vi hadde på Soracon. Til dette trenger vi både debattanter og tema - noe vi vil åpne for at dere skal få være med å bestemme. Enkelt og greit: hvis du har noe du interesserer for, og kunne tenke deg å prate om for og sammen med publikum - si ifra til oss!

Alle forslag kan tas i denne tråden. Det er selvsagt lov å gå sammen med venner og være en gruppe. Vi har plass til mange debatter, så her er det bare å kjøre på! Ingenting er for lite eller dumt, vi vil vurdere alle forslag som kommer inn. Hvis du virkelig brenner for noe og vil dele din lidenskap er du den vi vil ha! ;)

Snedvig
26th September 2008, 00:07
Blir det noe av dette? Jeg kan debattere hvis jeg får avlastning i chillout-loungen så lenge det står på. I prinsippet kan jeg debattere nesten hva som helst, men en kjapp titt på diskusjonsforumet her får meg til å foreslå at vi kan snakke om Visual Kei, det ser ut til at det er noe som setter sinnene i kok.

mai-chan
29th September 2008, 10:39
hvordan er det egentli du debatterer? :cip: jeg var på andre kanter av soracon når det var, så jeg fikk ikke med meg ka d vaXD

Shiraishi
29th September 2008, 17:04
Blir det noe av dette? Jeg kan debattere hvis jeg får avlastning i chillout-loungen så lenge det står på. I prinsippet kan jeg debattere nesten hva som helst, men en kjapp titt på diskusjonsforumet her får meg til å foreslå at vi kan snakke om Visual Kei, det ser ut til at det er noe som setter sinnene i kok.

Episk om du hadde vært vert (sorry) for en debatt om Visual Kei. Tror nok av folk vil delta aktivt for å si det sånn. ^^; Flott om du sender meg en PM med nummer, så kan vi prate om detaljene.

hvordan er det egentli du debatterer? :cip: jeg var på andre kanter av soracon når det var, så jeg fikk ikke med meg ka d vaXD

Det er egentlig ikke så fast oppsett. Hvis noen har lyst til å foredra om sin reise egen reise i Japan er det selvsagt mulig. (Bilder i slideshow med forklaring, f.eks.) Du kan også ha en mer passiv rolle der du introduserer et tema og problemstilling (spørsmål) og inviterer publikum til å si sin mening.

Var det et godt nok svar? :3

mai-chan
29th September 2008, 18:16
aha, da forstår ejX3 tusen takk for at du forklarte d på en måte selv ej forsto^w^

Ann Christin
29th September 2008, 18:38
Så et evt j-fashion panel kunne kansje vært noe? Ettersom det alikevel skal være et fashion show så kunne de kanskje hatt muligheten til å spørre om det etterpå.

Shiraishi
29th September 2008, 19:50
Så et evt j-fashion panel kunne kansje vært noe? Ettersom det alikevel skal være et fashion show så kunne de kanskje hatt muligheten til å spørre om det etterpå.

Selvsagt! Alle som har noe de ønsker å ha på programmet kan bare kontakte meg, så skal jeg forsøke å gjøre plass til det på programmet. ^^

kittypetro
30th September 2008, 09:21
oh hva med denne, hvilken serie er best, Naruto eller Bleach, den tror jeg vi kommer til åtrenge mye tid på, lol