PDA

View Full Version : Playstation Hvor kan man få kjøpt FFX-2?

Irrashaimase
13th August 2008, 21:33
Jeg er på utkikk etter en butikk som selger Final Fantasy X-2 (10-2).
Ikke nettbutikk. Jeg har vært mange steder, men ingen selger det.

Vet dere om noen?

Saixl
13th August 2008, 21:42
Sjekk på spillbutikker som har en sånn "brukt" seksjon, der folk har levert inn gamle spill og stuff. Jeg har sett fere FFX-2'er i sånne hyller. :)

Hvis du vil ha en spesifikk butikk og sånn, så kan det være en idé å si sånn ca hvor i verden du befinner deg, som by eller noe. Men sjekk ut butikker i byene som har sånne hyller, du finner det sikkert.

Irrashaimase
13th August 2008, 21:48
Sjekk på spillbutikker som har en sånn "brukt" seksjon, der folk har levert inn gamle spill og stuff. Jeg har sett fere FFX-2'er i sånne hyller. :)

Hvis du vil ha en spesifikk butikk og sånn, så kan det være en idé å si sånn ca hvor i verden du befinner deg, som by eller noe. Men sjekk ut butikker i byene som har sånne hyller, du finner det sikkert.

Takk for tipset!
Jeg kommer meg lett til Oslo. ^-^

Risboel17
14th August 2008, 05:49
de har det i harstad på spillebutikken i kjøpesenteret XD
Gamestop tror jeg den heter ^^ så det brukt og nytt dær

Ann Christin
14th August 2008, 11:00
Gamestop/EB Games har jo brukte spill, den er det jo et par av i Oslo og andre steder.

Irrashaimase
16th August 2008, 11:46
Aha. Tusen takk for svar. Det skal jeg sjekke ut!

fuglesang
17th August 2008, 01:19
Så tidligere i dag et eksemplar av det på gamestop i Hamar. Var brukt, men virket som det var i god stand. Så om du kjenner noen i Hamar, eller kan dra dit selv, så er det der (om det ikke har blitt solgt). ^^

Ann Christin
17th August 2008, 10:11
Hvis ikke så har Gamestop på liertoppen mange, og i drammen. Og jeg tror de i oslo har en god del de og.

Arigato
23rd August 2008, 17:05
Har sett "mange" på Spider-Man i Bergen. Det er da en i Oslo også.