PDA

View Full Version : Selges Selger noen spill

Shashi-Chan
11th August 2008, 22:50
Heisann,

Jeg har vært gamer vel siden 1998 (6 år gammal og skytespill, hehe) og etterhvert blir man jo lei av en del spill, og noen ganger kjøper man noe som man ikke helt likte, så de spillene som jeg ikke var helt fornøyde med skal jeg selge.

Det er bare å gi bud, jeg vil gjerne få dem solgt ^^

*EDIT* Jeg kan også bytte spill mot anime/manga eller mot andre spill!

Følgene seks spill jeg selger er;

Supreme Commander (Skal ha minst 275,- for denne, er brukt to ganger, selges for rundt 400-500,- i butikken, det gjør den ihvertfall på Expert i Revetal hvor jeg bor)
Command & Conquer Generals (CD'ene har noen få riper men de funker)
Command & Conquer Generals Zero Hour (Expansion) (Har også noen riper, men funker fint, kan bli 'bundle' med C&C Generals for 80,-)
Codename Panzers: Phase One (CD'ene er helt fine, er blitt brukt et par ganger)
Codename Panzers: Phase Two (Kan bli 'bundle' sammen med Phase One for 130,-)
Desert Rats VS Afrika Korps (Norsk manual, husker ikke helt om spillet selv er på norsk, er litt gammelt)

Du kan selv velge om den skal bli sendt som vanlig brevpost eller pakkeost! Kjøper betaler porto! Jeg tar ikke ansvar om brevpost blir borte i posten! er du ikke fornøyd med spillet kan du sende det tilbake og pengene vil bli returnert (untatt portoen, du betaler porto hvis du velger å sende det tilbake).

Betaling skal bli sendt via PayPal (dette kan også gjøres fra bankkonto til PayPal, men det tar 2-3 dager før betaling når fram).

P.S: Bare Supreme Commander funker på Windows Vista, resten av dem krever Windows XP siden de er litt eldre spill!

Hvis du er interessert kan du sende meg en PM her på Japani.no eller kontakte meg på silversraven@hotmail.com, du kan også legge meg til på MSN.

Spillene kan også bli hentet på Revetal! Bare å avtale en tid vi kan møtes via PM eller MSN!

*EDIT2*

Ja, jeg er da en liten sokk som bruker edit ofte, haha, men jeg smurfa litt rundt i rommet mitt og fant Sudeki, at anime-stil XBox spill så jeg tenkte jeg kunne selge det også

Sudeki (Er IKKE patchet til å funke på XBox 360, er som ny, coveret har noen miniskader...Selger denne for 70,-, bilde er lenger ned, og ja, det er meg som sniker i bakgrunnen der :P)

http://i81.photobucket.com/albums/j221/Tiberium_Master/DSCF1313.jpg

http://i81.photobucket.com/albums/j221/Tiberium_Master/WebCam_20080811_2327.jpg