PDA

View Full Version : Blir du med til London?

Adamoluna
11th August 2008, 22:46
Hei, jeg og fem andre (hittil) drar til London MCM Expo (www.londonexpo.com) 24-27 oktober, i hovedsak for å cosplaye, men naturligvis også for den fantastiske messekulturen, stemningen, ballet, billig manga og animé, etc.
Jeg har invitert venner og venners venner og har generelt sett latt det være fritt frem for både kjente, ikke-så-kjente og ukjente til å melde seg på reiseopsettet vårt siden 2005, og jeg har god peiling på området vi besøker, menneskene vi treffer, prisene osv. :shuriken:

Det var en litt spontan idé å spørre dere her på Japani, så derfor blir påmeldingsfristen til denne omgangen relativt snart, men det er da bedre enn å ikke invitere noen i det hele tatt :P
Hvis du vil være med må du gi meg beskjed innen Mandag 18. August, og du er nødt til å være 100% sikker på at du kan komme.
Det er enormt press på alle hotell i nærheten av Excel Centre i løpet av expo-perioden, så jeg er nødt til å bestille rom senest til nevnt tidspunkt. Kostnadene kommer på 2000-3000 kroner per person, det inkluderer da flybiletter, hotell og biletter til selve arrangementet. Jeg bestiller hotell og setter av biletter til arrangementet i god tid, men flybilettene vil jeg helst se dere ta hånd om selv.

Sjekk ut www.londonexpo.com og forumet der for all ekstra informasjon. Du kan naturligvis også spørre meg hvis du lurer på noe, i kommentarene nedenfor.

Jeg regner med at det er OK å poste slike ting her? :/

MaLink
11th August 2008, 22:59
det høres gøy ut, men vis jeg skulle ha vært med på det hadde jeg ikke hatt rå til å dra til japan neste sommer :p

pluss det er samtidig som desucon, kan ikke gå plipp av det! :D

Anime-Demon
11th August 2008, 23:13
Det høyres kjempegøy ut men satser på desucon dette året :)

Whirlando
11th August 2008, 23:27
Virket utrolig fristende, vurderer det, og til den prisen, det er jo ufattelig billig, masse opplevelser for lite penger <3

Izuma
16th August 2008, 13:00
Wah! Skulle så blitt med på dette om jeg ikke var i Kina da TTATT

Amardin
16th August 2008, 15:03
ser gøy ut, men desverre er desucon da, og da velger jeg desucon :p