PDA

View Full Version : Ace Attorney-gruppe til Desucon?

Totoro
5th August 2008, 13:50
Hvor awesome hadde det ikke vært med en Ace Attorney gruppe til Desucon 3? :D Jeg vet at det er fullt av Phoenix Wright/Apollo Justice fans rundt her. Så hvem er med? :O Vi har allerede noen som kanskje, eventuelt kunne tenke seg å være med >:3
Ace Attorney folk som bør(?) være med:

Phoenix Wright - Kellogs
Miles Edgeworth - ??
Maya Fey - 9na
Mia Fey - Helvetes-elefanten
Dick Gumeshoe - Cutter
Franziska von Karma - Nemii
Larry Butz -??
Godot - Shadowleaf
Også har du alle de andre folka som er med i forskjellige saker :P
Bl.a:
Ema Skye (ung) - Yuiko?
Daemon Gant eller Yanni Yogi - Broren til 9na

Apollo Justice - CatgirlMe, Snowblind
Trucy Wright - n@rumon
Klavier Gavin - Shiftless
Kristoph Gavin - ??
Ema Skye (voksen) - Totoro, Sunsunje
etc. etc.

Espen og venn: Kanskje Phoenix og Edgeworth

Det er mange å velge i! Så kom igjen folkens :D
Anngående når Desucon skal være så tror jeg at jeg hørte fra noen at det skulle være rundt den 25. okstober :3
(Sånn personlig vil jeg gjerne at noen skal cosplaye Apollo eller Klavier ^^, Jeg vil gå rundt å kalle noen for "Glimmerous Fop" eller Snackoo'e noen XD )

Yumegirl
5th August 2008, 15:48
Jeg er jo som kjent i Japan når Desucon 3 pågår, men jeg ber på mine knær om at dere laster opp bilder av denne gruppa på Japani så jeg kan se! Jeg er skikkelig fangirl av Ace Attorney-serien... XD

Jeg håper at dere har tenkt å cosplaye en AA-gruppe seinere også? For da vil jeg fryktelig gjerne være med! Har så vidt begynt å jobbe på et kostyme av Fraziska og et av Maya. (Og å cosplaye Dahlia Hawthorne hadde også vært litt morro... >:3)

Pretty please with sugar and honey on top! XD

Totoro
5th August 2008, 16:44
Jeg er jo som kjent i Japan når Desucon 3 pågår, men jeg ber på mine knær om at dere laster opp bilder av denne gruppa på Japani så jeg kan se! Jeg er skikkelig fangirl av Ace Attorney-serien... XD

Jeg håper at dere har tenkt å cosplaye en AA-gruppe seinere også? For da vil jeg fryktelig gjerne være med! Har så vidt begynt å jobbe på et kostyme av Fraziska og et av Maya. (Og å cosplaye Dahlia Hawthorne hadde også vært litt morro... >:3)

Pretty please with sugar and honey on top! XD

Jeg for min del er med på AA gruppe til neste år. Og året etter der igjen. Og neste der igjen etc. XD Og jeg skal sørge for at det blir tatt masse bilder >:3
Meeen, må bare få med litt fler folk : D

Kelloggs
5th August 2008, 18:24
OBJECTION!

Skal cosplaye Phoenix Wright her:D
så jeg blir med^^

Totoro
5th August 2008, 18:51
OBJECTION!

Skal cosplaye Phoenix Wright her:D
så jeg blir med^^

Jeey :D Da er vi en til

Cutter
5th August 2008, 22:33
Hey pal!

Jeg skal cosplaye Gumshoe;)

Totoro
6th August 2008, 13:48
Hey pal!

Jeg skal cosplaye Gumshoe;)

Jey :D Epic win for more people! :D

2Wee
7th August 2008, 00:06
ME!-ME!-ME!-->Trucy Wright;)

Shinke
7th August 2008, 02:10
osu...
Jeg vil være Diego Armando/ Sorryuu Kaminogi

Yumegirl
7th August 2008, 14:49
Aaaah, dette blir epic! Bilder blir et must. I will stalk your group on the internets! >:3

Cutter:
You'd be foolish not to prepare yourself, Scruffy...

Shinke:
"Death has no meaning in this courtroom!" XD

Totoro
7th August 2008, 14:54
Meh >.< Det er så synd du ikke kan være med Yumegirl XD Vi hadde virkelig trengt en Franzy :P

Shadowleaf
8th August 2008, 01:41
Jeg tror jeg kan dra en Godot om jeg virkelig arbeider. Vi får se.

Nemii
8th August 2008, 01:54
Jeg jobber med et Franziska kostyme nå, og har lyst til å cosplaye henne.
Men kan hende jeg ombestemmer meg, skal kanskje cosse noe fra Okami :/

Totoro
8th August 2008, 09:08
Jeg tror jeg kan dra en Godot om jeg virkelig arbeider. Vi får se.

Jeg sier ja :D

Jeg jobber med et Franziska kostyme nå, og har lyst til å cosplaye henne.
Men kan hende jeg ombestemmer meg, skal kanskje cosse noe fra Okami :/

Det hadde vært superfint om du kunne blitt med som Franzy :3

Snowblind
9th August 2008, 02:39
Hellu=) Kan jeg være Larry Butz? ^,^:)

Totoro
11th August 2008, 11:28
Hellu=) Kan jeg være Larry Butz? ^,^:)

Saa klart :D Jo fler, jo bedre

Nemii
11th August 2008, 15:56
Jeg setter foten ned på Franzy, så du kan fjerne det "?" >:3

EDIT!!: En venninne av meg vil være Mia Fey! : DDDD Hun heter "Helvetes-elefanten"

CatgirlMe
12th August 2008, 17:04
Jeg skal være Apollo hvis jeg får tak i en rød dress i tide. :D
Awesome med en AA-gruppe!

Edit: Har funnet en rød jakke som jeg kan lage om til vesten til Apollo. Den er ikke 100% lik, men ikke så langt fra at det gjør noe, og jeg er ikke flink nok til å sy en vest selv... Trenger bare å klippe av armene og sy på den brune ryggen. :hello:

Da trenger jeg bare slipset hans (det kan jeg sy selv hvis jeg ikke finner) litt brunt stoff og ei rød bukse. (og det finner jeg nok snart) :nya:

Idé! Jeg fikk plutselig lyst til å lage masse snackoo's og ha med på Desucon! Trenger en oppskrift til sjokolade-cookies, brownies eller noe liknende, men det finnes jo over alt. Forme deigen til snackoo-form, og vips: alle får kaste snackoo's på meg? :cip:

Kelloggs
13th August 2008, 17:52
Hihihihi dette kommer til å bli EPIC!!

Gleder meg ekstremt nå!:D

Og det ser ut til at min "Quest for the Blue Suit" er snart over, tror jeg så en butikk som hadde en dress med den rette blåfargen, så skal innom der så fort så mulig og det er så bra at det er Salg på dress der og ( billigere for meg:) ).

Edit: CatgirlMe: Hmmmm snackoo deg? da tror jeg Totoro kommer til å gjøre det mye på deg hehe:D

Totoro
13th August 2008, 18:20
Idé! Jeg fikk plutselig lyst til å lage masse snackoo's og ha med på Desucon! Trenger en oppskrift til sjokolade-cookies, brownies eller noe liknende, men det finnes jo over alt. Forme deigen til snackoo-form, og vips: alle får kaste snackoo's på meg? :cip:

Som Kellogs sa :3 Jeg skal (uber) snackooe deg, men jeg kommer nok til aa ta med mine egne :P

2Wee
13th August 2008, 23:24
Wooaw!! 11stk..vakke væærst :O

Nemii
14th August 2008, 23:41
Med den forrige posten mente jeg at jeg helt sikkert 100% skal være Franziska von Karma, og at du kunne ta bort spørsmålstegnet >___>

Var kanskje litt uklar

Totoro
15th August 2008, 09:45
Med den forrige posten mente jeg at jeg helt sikkert 100% skal være Franziska von Karma, og at du kunne ta bort spørsmålstegnet >___>

Var kanskje litt uklar

Haha XD Sorry :P Awesome at du bilr med :3

CatgirlMe
17th August 2008, 01:56
Har nå laget en Social Group som vi kan snakke litt mer off-topic og "mindre utfyllende" om eventuelle Snackoo eller AA-relaterte planer til neste Desucon i.
http://forum.japani.no/group.php?groupid=171
Fritt frem for å komme litt off-topic og kaste Snackoo-er og kaffekopper på alle sammen. :hello:

Kelloggs
17th August 2008, 11:06
Vel da var min leting etter en blå dress over, har endelig funnet en selv om den er en del mørkeblå da, har et bilde her da av det, vil gjerne vite hva andre folk synes.

http://i2.photobucket.com/albums/y1/RashRendar/Private%20Pictures/DSCN0340.jpg

det var det nærmeste jeg kunne finne av blå farge til dress.

Totoro
17th August 2008, 11:53
Vel da var min leting etter en blå dress over, har endelig funnet en selv om den er en del mørkeblå da, har et bilde her da av det, vil gjerne vite hva andre folk synes.

http://i2.photobucket.com/albums/y1/RashRendar/Private%20Pictures/DSCN0340.jpg

det var det nærmeste jeg kunne finne av blå farge til dress.

Den er fin :) Jeg vet hvor vanskelig det er å finne en dress i riktig farge (det er en grunn til at jeg gav opp Miles Edgeworth >_>) Som du sa, litt for mørk, men jeg tror det kommer til å passe fint jeg ^^

Edit:
Jeg hadde et spørsmål >_> Vet noen av dere hvor jeg kan få tak i en grønn vest/ Har noen av dere en god idè til hvordan jeg kan lage en grønn vest? XD

Shiftless
17th August 2008, 13:55
Hei på dere ;) Kan jeg være Klavier Gavin? Jeg er venn av Snowblind =)

CatgirlMe
17th August 2008, 14:17

Ja!
Det hadde vært kjempeflott med en Klavier! You get a pocky! :dangopocky:

Totoro
17th August 2008, 14:19

OMG : D Made of epic win! Adder deg til lista

Kelloggs
17th August 2008, 14:30
Hehe det blir jo bare flere og flere på denne gruppen og det er veldig bra:D
skal vi se nå er vi oppe på 12 stykker!

vi må ha et skikkelig gruppebilde av dette på desucon 3:D

håper det blir flere, jo flere jo bedre:)

marilla
17th August 2008, 16:46
http://dwimg.com/files/h350ipu72thx6rp57yq4.jpg

Om noen av dere blir så awesome på Desucon, så er det RESPEKT! :D

CatgirlMe
17th August 2008, 16:51
http://dwimg.com/files/h350ipu72thx6rp57yq4.jpg

Om noen av dere blir så awesome på Desucon, så er det RESPEKT! :D

Vi skal gjøre vårt beste :hello:

CatgirlMe
18th August 2008, 00:03
Siden vi må ha OBJECTION-skilt, og Nemii lurte litt på hvordan disse skulle lages, så tenkte jeg jeg skulle dele hvordan jeg har tenkt og lage mitt. :)

(Forresten, dette er ingen "riktig måte", det er bare en metode som jeg synes fungerer, og det er sikkert noen andre som gjør dette på en annen måte enn meg)

Hvordan å lage et "OBJECTION!"-skilt.

Du trenger
- To A3-ark
- Noe til å holde i (helst en lang, flat pinne av noe slag),
- Rød tusj (maling fungerer også)
- Rød fargeblyant
- Lim (Det er best hvis det er en lim som kan feste seg til tre, selvfølgelig)
- Saks
- Et referangsebilde.

Klipp ut de to A3-arkene til en "skrikeboble". De må passe sammen for at det skal se best ut.

Tips: Legg arkene sammen når du klipper for at de skal bli identiske

Bruk en rød tusj, og tegn en tykk stripe på kanten på arkene. Vær sikker på at du har arkene riktig vei, da de skal på hver sin side av pinnen med den blanke siden mot hverandre.

Tips: Tenk speilvendt på ark nr. 2

Riss inn "OBJECTION" i store blokkbokstaver, AA-style. Husk å fylle hele arket. Ikke skriv med for liten skrift! Husk at bokstavene på ark nr. 2 ikke skal være speilvendte! Her er det best å bruke referangser. (google objection)

Tips: En rød fargeblyant synes ikke like lett som en vanelig gråblyant gjennom tusjen/malingen.
Tips: Hvis du trykker veldig lett går det helt greit å viske bort tabber selv når en bruker fargeblyanter.

Fyll ut bokstavene med en rød tusj.
Fest arkene på pinnen med de blanke sidene mot hverandtre. Lim er din beste venn, siden tape ofte blir litt for klønete her.

Pass på at du ikke bruker for mye eller for lite lim. For lite lim, så detter alt fra hverandre, og for mye klumper seg eller gjør plakaten våt (avhengig av hva slags lim du bruker)

Et siste tips er at det ikke trenger å stå OBJECTION på begge sidene. I enkelte situasjoner kan det jo komme godt med å ha en "HOLD IT" klar, eller om man blir virkelig avangsert, så kan man skrive "OBJECTION" i kanji. :hello:

Nemii
22nd August 2008, 21:55
Tråden dør ut D:

Uansett, har noen noe tips til hvordan jeg kan skaffe meg Franzys parykk? Lurte på om det kanskje var best å kjøpe en parykk, klippe den sånn som jeg skal ha den og farge den, men da trenger jeg noe med litt kvalitet.

Har noen noe tips UTENOM Ebay? :gonk:

Totoro
22nd August 2008, 22:25
Vel, jeg og 2wee var innom en kostymebutikk i Oslo i dag. Så ikke om de hadde turkise parykker akkurat men... Også vet jeg heller ikke om du bor i Oslo 8D
Husker ikke navnet på butikken, men den ligger i en sidegate til Karl Johan (nærmere beskrivelse KAN skaffes etter ønske :3) Hva kvaliteten er på disse parykkene kan jeg desverre ikke si noe om

2Wee
23rd August 2008, 16:29
jeg kjøpte en hatt der, Trucys hatt faktisk..
så jeg beholdt posen:D og her er opplysningene butikken var smarte nok til å trykke på: FESTMAGASINET
Prinsensgt. 25, 0157 oslo.

btw, går det ann å kjøpe en blond parykk og deretter farge det slik man selv vil? en veldig fin tanke bare..^^

Yumegirl
24th August 2008, 11:24
Jeg leste et sted på cosplay.com at flere har hatt stort hell med å farge parykker med markers (Sånne fine tusjer som koster litt.) Kanskje det hadde vært en idé? Ellers har du jo alltids www.cosworx.com

...åååh, jeg MÅ få bilder! *pester, pester* Dette kommer til å bli epic! 8D

2Wee
24th August 2008, 18:57
hææ.. skal du ikke komme Yumegirl?? O_o DU MÅÅ!

Yumegirl
26th August 2008, 06:04
I'd love to, but I'm in Japan as an exchange student at the moment. :P
...jeg kommer og terroriserer dere med pisk på Desucon 4 i steden! Muahahaha!

Totoro
4th September 2008, 21:47
Heisann, et spørsmål her:
Noen som har peiling på hvor man får tak i hvite, blanke store buttons, eventuelt noe man kan lage buttons av? :P Trenger det til Ema.
Har tenkt på å kjøpe hvite store øredobber også male/tegne på dem, men nå kan jeg ikke finne noen noe sted <_<

Yumegirl
5th September 2008, 11:49
Jeg tror det lettest og billigste er å lage dem selv. Du kan lage det av papirleire (http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=041091) eller hvit fimoleire (http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=171000) du finner på Panduro Hobby.

Jeg ville kanskje anbefale papirleire, ettersom den lufttørker, er lett og kan pusses etter at den er ferdig om du får ujevnheter o.l. Dessuten er den etter det jeg har erfart lettere å male.

Lykke til!

Totoro
5th September 2008, 17:29
Takk skal du ha for tips 8D Skal se etter det neste gang jeg drar til Oslo ^^

n@rumon
5th September 2008, 19:29
Jeg har tenkt til cosplaye Trucy, jeg har ikke begynnt på kostymet ennå, så jeg bør vel raska på:turned:
Men jeg skal prøve å få det ferdig til desucon 3.(Håper det ikke gjør noe selv om noen allerede har sagt de skal cosplaye henne :))

Kelloggs
5th September 2008, 23:17
Flott 2 døtre å se til!!:P

anyway jo flere jo bedre så velkommen skal du være i Ace Attorney gjengen;), skal innom Oslo i morgen og få se om jeg får tak i en grei parykk nå da til å fullføre Phoenix Wright Antrekket mitt:D og litt hårgele hehe, bare det jeg mangler nå så jeg er endelig snart ferdig med det.

Totoro
6th September 2008, 10:31
Superfint hvis du blir med n@rumon ^^ Legger deg til på forsiden : D
Jo fler jo bedre!

Totoro
11th September 2008, 18:41
Heisann, unnskyld hvis dette blir regnet som "bump", men jeg ville bare si at Snowblind har bestemt seg for å være Apollo istedenfor, så vi er på ukikk etter en ny Larry : D
Og hvis noen vil være Miles Edgeworth hadde det vært supert. Hvis ikke kommer vi sikkert til å være den første Ace Attorney gruppa ever uten mr.pink-prosecutor XD

CatgirlMe
12th September 2008, 22:46
Da blir det jo to Apollo-er og to Trucy-er! :D Dette kommer til å bli episk!

2Wee
13th September 2008, 23:38
jammen det er bare fint! da er vi iallefall forsikra én Trucy! Rekker jeg ikke cosplayet i tide, får vi regne med N@rumon :)

n@rumon
14th September 2008, 15:11
jammen det er bare fint! da er vi iallefall forsikra én Trucy! Rekker jeg ikke cosplayet i tide, får vi regne med N@rumon :)

eh......det er ikke sikkert jeg rekker det heller siden jeg nettopp har begynnt på kostymet. Jeg sier ikke at jeg helt sikkert ikke kommer, men Trucy har et så vanskelig kostyme at det kan hende jeg ikke greier det i tide. <_<
Jeg SKAL bli ferdig med det en eller annen gang, men det er ikke sikkert jeg blir ferdig til desu 3. :(

Cutter
16th September 2008, 16:25
Argh! Sliter med å få tak i den grønne detektivjakka. Noen som har noen idèer om hvor det selges slike?

Totoro
16th September 2008, 22:00
Argh! Sliter med å få tak i den grønne detektivjakka. Noen som har noen idèer om hvor det selges slike?

Hvis jeg husker riktig så jeg en på Fretex i Lillestrøm sist jeg var innom (da jeg var på utkikk etter grønn vest). De har mye rart på Fretex :3 Kanskje du finner en der? Det er visst en Fretex i Oslo også uten at jeg kan si hvor den er :riight:

Yuiko
17th September 2008, 08:50
Fretex i Oslo; over gaten for Østbanehallen og i gaten opp fra Kirkeristen mot Stortorvet.

Cutter
18th September 2008, 19:24
Takker og bukker :8D:

sunsunje
19th September 2008, 18:15
stiligt x3 jeg skal også være ema skye (voksen)!

Totoro
19th September 2008, 19:26
stiligt x3 jeg skal også være ema skye (voksen)!

Addz to the group then :3

Espen
25th September 2008, 10:40
Jeg og en kompis tenkte på å gå som phoenix og edgeworth, vet ikke helt om det blir noe av...Ikke begynt på no enda,så får se:p

Totoro
25th September 2008, 19:03
Jeg og en kompis tenkte på å gå som phoenix og edgeworth, vet ikke helt om det blir noe av...Ikke begynt på no enda,så får se:p

Jeg sier gjør det! :D Gogogogogogogo!!! Jo enda fler jo enda bedre!

Nemii
27th September 2008, 13:15

:ja:

Dere har fortsatt tid til å lage kostyme, so go for it!

CatgirlMe
28th September 2008, 21:08

I say go for it! :nya: Feenie og Edgey-poo *sikle*

Selv har jeg litt igjen på kostymet mitt, men jeg begyner å bli ferdig nå :3 Det meste er egentlig bare småting, bortsett fra det å sy på en brun rygg på vesten. *stolt over sine modifisering-av-klær ferdigheter*
Var veldig heldig og fikk tak i et grønt slips i England, selv om det er bittelitt feil farge (emerald green i stedet for sap green, men det gjør ikke noe :o )
Ellers må jeg sy på noen ekstra knapper o.l.

9na
29th September 2008, 19:00
Hahaha, dette er kult! Gleder meg masse til å se det endelige resultatet!
Jeg skal gå som Dahlia Hawthorne, og broren min skal (kanskje) gå som Gant. Hvis ikke, blir han Yanni Yogi! :)

Totoro
29th September 2008, 20:55
Hahaha, dette er kult! Gleder meg masse til å se det endelige resultatet!
Jeg skal gå som Dahlia Hawthorne, og broren min skal (kanskje) gå som Gant. Hvis ikke, blir han Yanni Yogi! :)

OMG! :D Så episk win XD Jeg legger dere til på førsteposten jeg :)

Nemii
1st October 2008, 16:51
http://images.cosplay.com/photos/17/1718731.jpg

Vi MÅ ha en awesome-epicness~ photoshoot!

Cutter
1st October 2008, 19:32
Endelig har jeg fått tak i jakka. Er litt stor, men hvem bryr seg? Jeg har fått tak i jakka :D *danse rundt omkring i huset*

Totoro
2nd October 2008, 22:36
Endelig har jeg fått tak i jakka. Er litt stor, men hvem bryr seg? Jeg har fått tak i jakka :D *danse rundt omkring i huset*

Gratulerer!

En liten oppdatering fra mitt eget kostyme også : D Jeg begynner å nærme meg ferdig! Mangler å male detaljer på buttonsene mine, sy en rosa kant på skjerfet, farge håret (XD) , finne litt reagensrør og støff til å ha i veska og en labcoat :3 Hadde tenkt til å låne (stjele) en fra skolen, men de er ganske møkkete :/ Noen som har en ide om hvor jeg kan finne det :P

Kelloggs
3rd October 2008, 15:34
Congrats til cutter med jakke saken hans.

Er snart ferdig jeg mangler bare parykk til håret så er jeg klar jeg, men har ennå ikke funnet en grei paryk til bruke, var innom fest magasinet og der hadde dem ikke parykk som var bra nok til å style opp frisyren til phoenix:(
need help:(

Nemii
3rd October 2008, 20:26
Hvis du må bestille så gjør det fortest mulig. Det er en liten kjangs for at Franzy parykken ikke kommer fram i tide i posten D:

Streeeeesss!!

Kelloggs
9th October 2008, 04:06
hehe endelig har jeg fått tak i en svart parykk som jeg kan style opp til hårsveisen til Phoenix, begynte nesten å tro at jeg ikke ville få kostymet klart i tide, men kan trygt si Mr. Phoenix Wright kommer til desucon 3!:D

9na
9th October 2008, 19:16
Nice, Kelloggs! :)
Jeg har visst tatt på meg ansvaret for kostymet til broren min også, men hvor all verden skal jeg finne en knall oransje dress? :p

Totoro
9th October 2008, 19:32
Ojoj XD Vanskelig... Fretex er et fint sted.. Eller sy selv. Eller finne en hvit dress og farge den oransje? :D
Må bare skryte litt! Er endelig ferdig med kostymet mitt :P Stjal en labcoat fra skolen,så nå mangler jeg bare å farge håret

Kelloggs
9th October 2008, 21:36
Nice, Kelloggs! :)
Jeg har visst tatt på meg ansvaret for kostymet til broren min også, men hvor all verden skal jeg finne en knall oransje dress? :p

var innom festmagasinet i oslo nå denne tirsdagen som var, og jeg tror jeg så en dress lignende outfit som var oransje der kan hende jeg så feil da men det er et lite tips hvis du bor ved oslo da.

9na
9th October 2008, 22:23
var innom festmagasinet i oslo nå denne tirsdagen som var, og jeg tror jeg så en dress lignende outfit som var oransje der kan hende jeg så feil da men det er et lite tips hvis du bor ved oslo da.

Aiai, takk for tipset! Jeg er så heldig jeg bor i området, så jeg stikker innom der i morgen og sjekker! Har også vært på Fretex og Uff og sett etter hvit dress av bomull sånn at man kan farge den, men uten hell. Men jeg får krysse fingrene for festmagasinet da! :)

EDIT: Endring i planene! Fant ut at det vil bli for kaldt å gå rundt i bare tynn kjole, så cosplayer Maya istedet. Er ferdig med omtrent det meste allerede, hehe. :D Jeg får heller vente med Dahlia til evt. Soracon...

Kelloggs
23rd October 2008, 22:11
Ok nå er det ikke lenge til Desu, Gleder meg skikkelig!

ville gjerne høre fra andre hvor langt dere har kommet med kostymer om dere er ferdige eller nesten ferdig og sånt.

Meg selv har kommet veldig langt nå er ca 99.9% ferdig med Phoenix Wright Antrekket, mangler nå bare å få opp piggene på håret så er jeg ferdig, var innom en frisør salong og der var det heldigvis ei jeg kjenner som jobber der og visste mye om bra hårsprayer og sånt:D og det jeg kjøpte ser ut til å virke haha!!:wow:

CatgirlMe
23rd October 2008, 22:44
Gleder meg så sinnsykt! Meeen jeg gruer meg littegrann til flyturen.. >_> (Kelloggs, du er heldig og bor i Hønefoss.. Du trenger bare å ta buss+flytog, du! :gonk: *misunnelig* )

Er 95% ferdig her :nya: Trenger litt hjelp til å gjemme sømmene etter at jeg sydde på den brune ryggen på vesten (pga. mine fail-kunnskaper i sying), men det ordner seg i løped av i morgen. :cip:

Nemii
24th October 2008, 01:05
Sorry folkens...

Jeg har virkelig gitt alt for å prøve å bli ferdig, men jeg rekker det ikke. Skjorta og detaljene ble helt perfekte problemet er vesten...

Synd å bruke så mye tid og penger og mislykkes :( men sånn er livet.
Håper dere har det gøy uten meg ivertfall. (og vær snille med Helle (helvetes elefanten/Mia) hun har aldri cosplayet før og skulle egentlig gjøre det sammen med meg... føler meg så slem)

Kunne ha gått som Franziska-Maid hvis dere fremdeles vil ha meg... for da kan jeg bare bruke skjort og parykken ved siden av maid kjolen (pluss pisk hvis jeg greier å skaffe det.)

Kelloggs
24th October 2008, 04:19
Det går greit det Nemii, vi må jo ha en Franzy i gjengen:)
og pluss trenger ikke å være bekymret om at det er hennes første gang med cosplaying, dette er faktisk min første gang også, så hun er ikke alene;)

Yuiko
24th October 2008, 08:22
Jeg får ikke cosplayet allikevel, baklager. ^^; Var nok litt dristig av meg å påstå at jeg kunne få ferdig kostymet... v__v Men kanskje neste år! ;P

Totoro
24th October 2008, 16:38
Jeg sier du skal komme likevel Nemii :D
Og Yuiko, synd du ikke ble ferdig da :( Men da blir du med til neste år :D

Yuiko
24th October 2008, 18:21
Og Yuiko, synd du ikke ble ferdig da :( Men da blir du med til neste år :D

Ehm... For å være ærlig, så har jeg ikke engang begynt på det. ^^; Har gjort litt research og planlagt litt og sånn, tho'. Så jeg skal prøve å få det til neste år! :3

n@rumon
24th October 2008, 19:15
Jeg får nok heller ikke kostymet ferdig, sorry!
Jeg er så og si ferdig med kjolen og har hanskene og litt annet materiale for å lage kostymet, men jeg sliter med åssen jeg får laget kappa og hvordan jeg skal få tak i skoene så det blir nok ikke cosplay på meg i år, men det er jo alltids et neste år!:ja:

Kelloggs
24th October 2008, 23:22
Ok har nå fått styled opp håret så godt jeg kan her, men jeg advarer dere om å ikke ha så høye forventninger over hvor bra det ser ut altså, kan godt si at jeg har ikke frisør hender hehe............men i det minste kan jeg si at jeg har prøvd ihvertfall.