PDA

View Full Version : Shaman King gruppe søkes!

Ai-rin
4th August 2008, 20:09
hvem her kunne tenkt seg å være noen i shaman king på desu con 3?:)
Shaman king er en helt fantastisk manga og trenger mer loveee~
Asakura Yoh-Ai-Rin,
Asakura Hao-??
Horohoro- Magroth
Tao Ren-??
Kyouyama Anna-kanshukanshukanshu
Lysereg -??
Chocolove-??
Marco-??
Manta-??
Kanna-??
Mari-??
Machi-??
Pirika-??
Tao Jun-??

Bare kom med flere forslag til folk å cosplaye;)

Itachi-ronin
4th August 2008, 22:43
when he will be desucon 3? it is that I am coming back toward the brazil now day 28, but return norway in November. And possibly is until February or August, still I go to know…

Ai-rin
6th August 2008, 16:45
for Desucon: 25. Oktober

Itachi-ronin
6th August 2008, 20:29
=/// then of the one in October I do not go is in Brazil… is for next then ^^

2Wee
6th August 2008, 22:55
Syns du skal sette opp Jun Tao jeg^^
hadde jeg ikke cosplaya non i Phoenix Wright, så hadde jeg joina deg med å være hu:D

magroth
6th August 2008, 23:12
Jeg hadde tenkt å bli Asakura Yoh siden jeg hadde vært han også på soracon, men denne gangen i trenings klærne Anna-san lagde til han (har kjøpt stoff og greier o.o, men kan kanskje gjøre om til horo-horo, men er usikker. jeg sier ifra hvis jeg tenker på en måte til å bli horo horo

Edit: Forslag, noen må vel cosplaye Pirica! søsteren til Horo-Horo!! *grumbles*

Ai-rin
7th August 2008, 20:59
ok.:3 Setter deg opp på Horohoro og jeg, sån for sikkerhetsskyld.^^
(satt deg opp på Asakura Yoh og!^^ )

magroth
7th August 2008, 21:28
kan jeg komme som yoh? :O trodde du hadde tatt den plassen :P fordi det vile gjøre det veldig mye enklere for meg.. siden jeg hadde alrede kjøpt oransj stoff til å bruke o.o

kan like greit jkøpe noe blått også, men venter på intill jeg får en forklaring =P

Edit:
Jeg bør kanskje være Horo Horo så at vi får fram mest mulig karakterer!:innocent:

Ai-rin
8th August 2008, 19:30
Ok.:) Det er høres fint ut.:) Takk foresten.^^

magroth
9th August 2008, 02:29
Gah... Jeg er ubesluttsom! >_< Jeg har lyst til å prøve meg på Horo Horo, MEN jeg har alrede lagd en oracle bell til Yoh.. og det var et helvete i seg selv... har egenklig ikke list til å lage en ny en o.o. Jeg er litt nysgjerig på åssen jeg ser ut med blått hår, men jeg har ikke list til å klippe det så sykt mye t.t

T.T nå føler jeg meg litt slem.. T_T

Jeg hadde alrede en plan fra soracon å cosplaye til desucon Yoh litt senere i serien... T_T

http://flickr.com/photos/wexp/2732610229/in/set-72157606545818305/ <-- meg på soracon >:

Edit: NJUH!!!!! vet ikke hva jeg skal gjøre >_<!!!!!

SagAnna
10th August 2008, 13:02
du kan sette meg som kanshukanshukanshu på Anna, men ikke sikker i det heele tatt, så om noen andre melder seg kan du fjerne meg XD<3

magroth
18th August 2008, 23:20
har nylig funnet ut det er nærmest umulig uten bokstavligtalt LIM å gjøre noe med håret mitt...

så jeg kan nok ikke være horohoro og det vil også passe meg bedre.. >:

Ai-rin
28th August 2008, 22:02
Uhh!>< det er ok,skal jg sette deg på yoh? Så blir det 2 yoher!XD

SagAnna
7th September 2008, 11:45
Unnskyld unnskyld, men kan du stryke meg som Anna ? >_<

Ai-rin
10th September 2008, 16:22
Unnskyld unnskyld, men kan du stryke meg som Anna ? >_<H-hva?D: Hvorfor?)8 Er det ingen som gidder og komme som noen i sk?)8 og jeg som har klippa meg og allt!D: