PDA

View Full Version : [Cosplay.no] Ledige stillinger som skribent m.m.

Japani
4th August 2008, 20:00
COSPLAY.NO SKAL UTVIDES!!! o(???)o
De av dere som var på Soracon i går den 3. august, fikk nok med seg på avslutningen av vi trenger flere i crew her på Cosplay.no.
Det vi ser etter er for det meste skribenter, og flere som kan hjelpe oss med arrangementer. Vi skal nå få hele ansvaret for cosplay-konkurransen på conventionene. Vi skal jobbe sammen og komme med idéer og forslag. Her er ingenting dumt! Siden trenger mer informasjon om tips, tutorials, vi trenger oversettere (fra engelsk iallfall), nyheter om diverse cosplayting rundt om i verden (som feks den forrige posten jeg skrev). Ja, det er mye man kan skrive om. Det er bare å komme med idéer! Og er ikke jeg til stede, er det selvfølgelig bare å spørre andre også! Dere skal ikke alltid tenke på å få tillatelse av meg til å poste ting, men jeg skal gjerne vite hva dere har tenkt å skrive om!
Vi skal ha folk som klarer samarbeid, er villige til å stå på egne bein og finne informasjon, har godt språk, må kunne høre på lederen (meg) og samtidig spørre om diverse ting når dere er usikre. Ikke vær redd for å verken si eller spørre om ting. Dere må ville det. Dere burde ha en interesse for dette. Ikke akkurat behøve være proff på det, men ha viljestyrke! :D
Dere får da en plass under "kontakt oss"-sida, og vi blir enige om hvilke oppgaver dere skal få. Dere skal ikke bli bundet til bare å skrive, dere kan også være med på designforslag og annet om dere selv har lyst! Det er det som gjør dette så bra. Vi er alle ett team som gjør mye forskjellig! Men vi vil ha noen nå som kan gjøre for det meste skrivejobber - for nå iallfall!
Dette er gøy! Tenk deg at det nå bare er tre stk i hele Norge som har ansvaret for den offisielle cosplay.no sida i landet. Vi skal nå utvide og bli større! Og vi vil at DU skal være med på det!
Vær vennlig ta kontakt på naruto-kun@cosplay.no, eller sjekk kontakt-oss siden. På Japani-forumet heter jeg n@ruto-kun (http://forum.japani.no/member.php?u=1453), så det er bare å sende meg en PM der også.
Ha fortsatt en god dag!! o(???)o

More... (http://cosplay.no/node/217)