PDA

View Full Version : Informasjon Plan dag 1: Veitvet Bowling

p33r
1st August 2008, 13:47
Grunnet at det er meldt regn og regn og atter regn i morgen bestemmer vi oss for å ta en backup. Det er på tide med litt AWEOSME (cosplay-)bowling*. Planen er at vi drar til Veitvet bowling rundt 13:45 og bowler der til vi ikke gidder mer. De som allerede vet hvor Veitvet Bowling er kan møte der 14:00.

For de som ikke vet hvordan man kommer seg til Veitvet bowling møtes vi forran Østbanehallen (rett ved Oslo S) fra og med klokken 13:15 og går sammlet opp, se etter Japani/Soracon-flaggene. Priser for bowlingen finner dere her: http://www.worldwidebowling.no/index.php?s=2 husk at dere også må betale for t-bane opp til Veitvet og tilbake.

Vetivet bowling har også billjard, dansemaskin og mye annen underholdning. Hvis forholdene legger til rette for det vil vi også prøve å ta bilde av så mange cosplayere som mulig.

Kart: http://www.gulesider.no/kart/map.c?companies=Z0025KR8
Annen info: Veitvet bowling ligger RETT ved t-banen. Så om du tar T-banen til Veitvet er du rett ved bowlingen.

* Bowling krever ikke cosplay, men kan bli mye bedre med.

phyconinja
1st August 2008, 14:08
Leier dere stede så man kan spille så mye man vill. (inngangspenger)
Eller møter vi bare opp å regner med nokk ledige baner. (Og skremmer vettet av alle som er der ved å komme utkledd som gærninger) :P

p33r
1st August 2008, 14:22
Vi leier ikke stedet, vi møter opp og skremmer vettet av folk. Men vi har advart folka der, så det bør være nok ledige baner.

Quakeulf
1st August 2008, 14:24
Noooooes! Jeg som hadde planlagt grilling og kjøpt inn masse! :eek:

Jeg satser på godt vær og har egentlig tenkt å få grilla samme faen hva og så bowle etterpå. Heldigvis bor jeg rett ved en park som det er lov å grille i om ingen andre vil være med. *snufs*

Amardin
1st August 2008, 14:30
den bowling hallen er kjempe stor.. det burde ikke være noe problem med plassen ;)

Bida-san
1st August 2008, 14:35

Jeg satser på godt vær og har egentlig tenkt å få grilla samme faen hva og så bowle etterpå. Heldigvis bor jeg rett ved en park som det er lov å grille i om ingen andre vil være med. *snufs*
Akk, QuakeXD Føler med deg....
Hadde tenkt å handle idag, men så kom denne melding så jaXD

Btw hva slags dansemaskin har de der? DDR?
Og må man være der presis? For jeg er usikker om jeg blir med, men hvis jeg blir med så blir etter 14 tror jegXD

sazuke89
1st August 2008, 14:37
bowling og grilling går jo sikkert på en eller annen måte, kan da ikke regne hele dagen >_< :P

Amardin
1st August 2008, 15:04
tror de hadde DDR, så vidt jeg husker...

DragonGirl46911
1st August 2008, 15:30
Blir det bowling uansett, eller skal vi fremdeles grille og sånn hvis det blir fint vær? For hva om det blir kjempefint vær? :nya:

marilla
1st August 2008, 15:39
De har en ITG2-maskin. Det er i praksis DDR med et litt annet scoringsystem, utseende, og andre sanger. :3

Bida-san
1st August 2008, 15:44
De har en ITG2-maskin. Det er i praksis DDR med et litt annet scoringsystem, utseende, og andre sanger. :3
Akk, jeg liker DDR bedre:gonk:

retrolord
1st August 2008, 15:48
argh så kjedelig at det skal regne dag :( jeg som hadde gledet meg å være ut i parken.
men er det lang tur med t-banen`??

sortulv
1st August 2008, 15:54
Toppen et kvarter.

marilla
1st August 2008, 15:59
Nøyaktig ett kvarter. :>

retrolord
1st August 2008, 16:06
men hva skjer vis det ikke regner imorgen da??

phyconinja
1st August 2008, 16:11
Tja, da blir det vel "ups, det regna ikke. Jaja. Men planen er å bowle så." :P

retrolord
1st August 2008, 16:18
daså daså. ta en pocky! here ya go :dangopocky:

sazuke89
1st August 2008, 16:33
*tar imot en pocky* n_n

Adorkable
1st August 2008, 17:44
yeeesss, bowling!! DET er lenge siden sist det >w<
... håper jeg ikke bommer fullt så mye jeg gjorde forrige gang >-> eek.
I WANT STRRRRIIIKE. BOOJAH. 8D

Solnar
1st August 2008, 18:16
hehe, kanskje jeg kan vise mine MAD bowling skills da, haha;3

Zaijin
1st August 2008, 18:24
Adorkable shalt not get a strike :D I will sabotage xD and you stole that name and pic from your sis xD

T92
1st August 2008, 18:39
Tja, da blir det vel "ups, det regna ikke. Jaja. Men planen er å bowle så." :P

Eller det blir: Oi, det regner ikke! *alle løpe ut og ta T-bane til frognerparken* kanskje?

T92
1st August 2008, 18:50
Grunnet at det er meldt regn og regn og atter regn i morgen bestemmer vi oss for å ta en backup. Det er på tide med litt AWEOSME (cosplay-)bowling*. Planen er at vi drar til Veitvet bowling rundt 13:45 og bowler der til vi ikke gidder mer. De som allerede vet hvor Veitvet Bowling er kan møte der 14:00.

For de som ikke vet hvordan man kommer seg til Veitvet bowling møtes vi forran Østbanehallen (rett ved Oslo S) fra og med klokken 13:15 og går sammlet opp, se etter Japani/Soracon-flaggene.

Regn regn og atter regn? er det da ikke?? http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/time_for_time.html
0,5mm kl 13 og 1,1mm kl 16, er da ikke så mye det vel?
...
en og enn halv times venting på oslo s for meg da...

phyconinja
1st August 2008, 18:55
Eller det blir: Oi, det regner ikke! *alle løpe ut og ta T-bane til frognerparken* kanskje?

"Sånn da var vi i frogneparken, oi se på den skyen"
5 min senere.
"Tror vi burde blitt på bowlingen, regnet ødelegger cosplayet mitt"

Neh, dum ide :P

Og du er vel ikke den eneste som kommer litt tidlig. Så bare sleng deg på med noen andre. ;)
Mange butikker der, du kan jo vindusshoppe

DrakeK
1st August 2008, 19:03
Sipp for en og en halv time T92, jeg kommer klokka 10:18 og må vente i over 3 timer!

phyconinja
1st August 2008, 19:06
Sipp for en og en halv time T92, jeg kommer klokka 10:18 og må vente i over 3 timer!

Det går TUSEN tog fra drammen til oslo. Så du har ingen rett til å "klage" over at du må vente i 3 timer, for du MÅ ikke. :toda:

DrakeK
1st August 2008, 19:09
Nope, jeg må ikke :P

Men for min del er det mye mer moro å gå rundt i oslo enn å sitte hjemme og vente på at klokka skal bli 10:53 da neste tog går :8D:

Colaholic
1st August 2008, 19:23
det blir at vi betaler selv ikkesant? hvor mye koster det i så fall?

marilla
1st August 2008, 19:31
Før klokken 16 er det 37kr per serie, ser det ut til. Og ja - vi betaler selv. :)

Colaholic
1st August 2008, 19:39
Før klokken 16 er det 37kr per serie, ser det ut til. Og ja - vi betaler selv. :)

takker^^,

sazuke89
1st August 2008, 19:44
adorkable: ta det med ro, jeg er ikke noe god jeg heller XP

T92
1st August 2008, 19:46
Nope, jeg må ikke :P

Men for min del er det mye mer moro å gå rundt i oslo enn å sitte hjemme og vente på at klokka skal bli 10:53 da neste tog går :8D:

kan jeg være med å gå rundt i oslo?:)

DrakeK
1st August 2008, 20:18
Klart du kan være med å gå rundt i oslo T92 ^^,

Så møter vi deg bare på Oslo S

Mette
1st August 2008, 20:28
Jeg er ikke veldig god i bowling, men jeg blir jaggu meg med! Blir sikkert kjempeartig! Også kan vi alle ta oss litt mat og sånn?

Jeg møter tidligere opp med noe annet crew, så jeg er på Oslo S ca 11.20.

T92
1st August 2008, 20:45
toget mitt kommer til oslo kl 11.34

Niji
1st August 2008, 20:56
toget mitt kommer til oslo kl 11.34

samme med toget mitt.
skal opp til mine søstre først og legge fra meg bagasje så kommer nok ned til outland igjen sånn klokken 12.30 ellno.
This gonna be fun!

Sakuya
1st August 2008, 20:57
Jeg eier ikke ferdigheter i bowling, så dette tror jeg kan bli artig. *ser for seg bowling i kostyme* xD

sazuke89
1st August 2008, 21:04
ja, å bowle i kostyme, med dårlige skills i bowling, vil dette går supert n_n

Bida-san
1st August 2008, 21:18
ja, å bowle i kostyme, med dårlige skills i bowling, vil dette går supert n_n
Haha! Ditto der azz:cip:

WetGoat
1st August 2008, 21:57
AWESOME! xD

jeg suger heftig i bowing, men det er jo driitgøy.
Også å se på dere som cosplayer i bowlingaction blir rått xD

Jeg tror mamma kommer til å kjøre meg til bowlingen(mamma må passe på lillejenta si, vettu.) så da tipper jeg jeg ser dere der :p

gawd, im so excited! :D tross alt mitt aller aller første japanifreaktreff.

Inepte
1st August 2008, 22:19
Er ikke sikker på om jeg blir med. Det får jeg se med i morgen tidlig. Mine bowlingskillz... La oss bare si at de ikke er mye verdt å nevne. :cip:

Siden jeg ikke har vært på forumet så veldig mye, skjenner jeg ingen her noe særlig. Jeg tar ikke med noen venner likevel (kanskje den andre dagen, om jeg kan møte opp). Jeg er UTROLIG sjenert, så jeg kommer sikkert til virre rundt som en annen idiot mens jeg prøver å finne på noe gjøre sånn at jeg ikke bare står og henger. ^^;

T92
1st August 2008, 22:20
Klart du kan være med å gå rundt i oslo T92 ^^,

Så møter vi deg bare på Oslo S

da møtes vi hvor på oslo s?:)

Sakuya
1st August 2008, 22:47
Siden jeg ikke har vært på forumet så veldig mye, skjenner jeg ingen her noe særlig. Jeg tar ikke med noen venner likevel (kanskje den andre dagen, om jeg kan møte opp). Jeg er UTROLIG sjenert, så jeg kommer sikkert til virre rundt som en annen idiot mens jeg prøver å finne på noe gjøre sånn at jeg ikke bare står og henger. ^^;

Da tror jeg vi kan være sjenerte i kor, tihi~ Kommer på treffet alene jeg også, både lørdag og søndag. Håper det er noen som tar vare på oss sjenerte mennesker. xD

Simen
1st August 2008, 22:48
Jeg er UTROLIG sjenert, så jeg kommer sikkert til virre rundt som en annen idiot mens jeg prøver å finne på noe gjøre sånn at jeg ikke bare står og henger. ^^;

Finn en annen like sjenert person som ikke kjenner noen der, tror det blir ganske mange, megselv inkludert. Shy people, unite!

Eller noe sånt. :)

WetGoat
1st August 2008, 22:51
Er ikke sikker på om jeg blir med. Det får jeg se med i morgen tidlig. Mine bowlingskillz... La oss bare si at de ikke er mye verdt å nevne. :cip:

Da tror jeg vi kan være sjenerte i kor, tihi~ Kommer på treffet alene jeg også, både lørdag og søndag. Håper det er noen som tar vare på oss sjenerte mennesker. xD

Finn en annen like sjenert person som ikke kjenner noen der, tror det blir ganske mange, megselv inkludert. Shy people, unite!

aah... mein artfrender:p

we shall gather, and together be strong!:8D:

MaisMelon
1st August 2008, 22:54
Haha, heldige meg som kun bor et par t-banestasjoner unna da. ^^
Jeg suger i bowling antagelig mer enn de fleste av dere, men jeg møter kanskje opp allikevel. =O BEWARE :shuriken:

DrakeK
1st August 2008, 22:55
Haha, en egen liten samling av sjenerte jenter, pure åsåmness og mindblowingly kawaii :link:

MaisMelon
1st August 2008, 23:00
>: Nå følte jeg meg plutselig litt mere eller mindre skremt.

øø,,

Jeg planlegger egentlig ikke å bowle noe særlig. De har jo DDR der, liks0m. 8D

Aoyama
1st August 2008, 23:14
Haha blir gøy å bowle med hakama. ^^

kittypetro
1st August 2008, 23:19
jo takk jeg kommer som Bleach figur selv, skal bli så kult, LOL snakkest i morra

Inepte
1st August 2008, 23:29
Da tror jeg vi kan være sjenerte i kor, tihi~

aah... mein artfrender:p

we shall gather, and together be strong!:8D:

Ah, da er jeg hvertfall ikke alene. :shaun:

Nodoka
1st August 2008, 23:39
Ah, da er jeg hvertfall ikke alene. :shaun:

Hanyu! jeg trenger å finne deg så skal du få klem fordi du har det mest awesome nicket på forumet (tror jeg)

Bloodywolf
1st August 2008, 23:44
Nei Nei Nei :O
Vi handla jo inn grillmat i dag...etter det dro vi på Veitvet å bowla.
Så kommer jeg inn hit å ser denne nye planen.
Typisk-_-
Vel vel..jeg forblir optimistisk på godvær og så griller vi uansett...

sazuke89
1st August 2008, 23:59
bloodywolf: awwww den er kjip >_< de sa på været klokka 9 på tv2 at det skulle bli regn, også kanskje lyn. På tv2 nyhetsendingen var oslo den eneste plassen med lyn-sky i hele norge >_<

hadde jo vært fint med grilling og sånt da >_< men får se om man kan få gjort begge delene :P
Som MaisMelon sa "De har jo DDR der" , så kan jo gjøre det også, istedet for å bowle ;)

aww >_< many shy girls are comming. jeg er ikke redd for å gå alene rundt, men jeg snakker ikke akkurat så mye, ikke blandt venner heller, med mindre jeg har noe å snakke om...jeg er ikke akkurat den som trekker frem samtalen XD...don't have that many friends that lives in the same town as me...maybe im scary :S... >_< ....lol....jaja...men jeg skal ikke skrive mer XD....begynte å snakke om meg selv...llol XD... >_<

phyconinja
2nd August 2008, 00:00
Du kan jo komme selv om du ikke cosplayer da. :P

sazuke89
2nd August 2008, 00:03
thanner: ja, som phyconinja sier, du trenger ikke cosplaye for å komme >_<

Jikap
2nd August 2008, 00:14
hmm, det er mulig at jeg kommer, hvis ikke været er alt for ille ^^;

sazuke89
2nd August 2008, 00:19
jikap: det skulle nok bli bowling da, så da er man jo inne. skulle bli oppmøte rundt 12 til halv 1, det er iallefall så det er bowling på veitveit klokka 2, og de sa bowlinghallen er RETT ved t-banestasjonen. ;) så om du ikke kan vente på folka rundt den tiden på oslo s (rundt 12 til halv 1) eller kommer litt sent, tror jeg det er bowling som gjelder på veitvet :)

kanskje ute etterpå om været blir bedre.

Aeki
2nd August 2008, 00:21

AAAhhh, det er akkurat som meg! Vi som er sjenerte og ikke så kjent med folk må henge sammen! ^^

Edit: Hoho, merket så at det var en hel gjeng^^ Woo, la oss tvinne håret vårt/parykk i lag!

Jikap
2nd August 2008, 00:21
jeg har fått med meg at det blir bowling... men det er 15 minutter å gå til den nærmeste t-bane stasjon xD

*melder meg inn på sjenert united*

Edit: har på følelsen at hvis jeg ikke møter opp i morgen, så blir det enda vanskeligere å finne noen å snakke meg på dag 2 ^^;
vil ikke at det skal ende opp som det gjorde ved desucon 1... gå fram å tilbake i 30 min som en idiot før man stikker hjem xD
(true story ^^; )

Edit 2: heter det fortsatt Soracon (himmel) eller skal vi forandre navnet til Amecon? (regn) :P

Inepte
2nd August 2008, 00:41
Hanyu! jeg trenger å finne deg så skal du få klem fordi du har det mest awesome nicket på forumet (tror jeg)

w00t! Gratis klemmer, FTW! x3

Og tusen takk. Hanyuu er awesome. :nya:

phyconinja
2nd August 2008, 00:44
Hvis noen ser noen som sitter alene, så burde dere gå bort å snakke med dem. Dette gjelder ikke bare for dere sjenerte, men alle. Dere trenger ikke være "barnevakter" for dem, bare få dem "inn i varmen", så ordner resten seg av seg selv.

UberVoff
2nd August 2008, 00:59
Da melder jeg meg frivillig til å introdusere folk med hverandre. Bare se etter en relativt lav vietnameser med briller som ikke cosplayer men møter heller opp i en pique skjorte.

blackwidow91
2nd August 2008, 01:07
Blir vel ikke så jeg kommer tror jeg..:/ Skal treffe noen andre da, men på soracon blir det:D

sazuke89
2nd August 2008, 05:25
det er jo soracon vi snakker om...blackwidow ^^' Soracon might end up good despise of the weather :P ^_^

jikap: forståelig at du gikk etter den tiden, er ikke så gøy å være alene på et "fremmed" sted lenge om man skal være der egentlig hele 5timer for eksempel :P...men noen ganger kan det være gøy også ^^ men jeg var ikke på desucon 1, så skal prøve å passe på så du har det litt bedre enn desucon 1, denne gangen her på soracon ^^

Strawberry
2nd August 2008, 10:00
Jeg kommer jeg og...med en venn xD( Hun er interisert i anime da, men ikke like mye som meg)
Pappa ville ikke la meg gå alene!!:toda:

Er litt sjernert her og...pluss veldig sliten! Dx (Jetlag)
Så det kan kansje hende at jeg liksom..sovner litt...mens vi spiller.. O-o

Jaja, håper dette blir verdt det!(dvs komme hjem tidlig fra California& våkne opp tidlig)

p33r
2nd August 2008, 10:17
Jeg kan med sikkerhet si at 90% av oss er toalt jævige i bowling, så det kan bli uendelig morro å bowle tror jeg :P Crappy bowlere i cosplay go~~~~~

Nodoka
2nd August 2008, 10:21
Jeg er totalt awesome i wii bowling. Da [b]må[/url] jeg jo være god i normal bowling også.

Sakuya
2nd August 2008, 10:36
Daw, jeg har blitt forkjøla! Kan noen kurere meg veldig, veldig fort? T_T Med andre ord, jeg får nok desverre ikke kommet i dag allikevel. Satser imidlertid på at feberen er vekk i morgen, og at jeg tar meg en tur da hvis jeg er litt friskere (og det regner jeg med at jeg blir. xD).

Issa-san
2nd August 2008, 10:44

*patpat / trøsteklem* maten kommer sikkert til nytte en gang...:cip: Veldig trist at utedagen ble avlyst, though... for penger til å bowle har jeg ikke. T^T

Daw, jeg har blitt forkjøla! Kan noen kurere meg veldig, veldig fort? T_T Med andre ord, jeg får nok desverre ikke kommet i dag allikevel. Satser imidlertid på at feberen er vekk i morgen, og at jeg tar meg en tur da hvis jeg er litt friskere (og det regner jeg med at jeg blir. xD).

*bruke heale-evner og Phoenix Down* : D

Nodoka
2nd August 2008, 10:45
*patpat / trøsteklem* maten kommer sikkert til nytte en gang...:cip: Veldig trist at utedagen ble avlyst, though... for penger til å bowle har jeg ikke. T^T

*bruke heale-evner og Phoenix Down* :dango:

KOM ALIKEVEL! du MÅ ikke bowle.

blackwidow91
2nd August 2008, 10:50
Jeg VIL, men har avtalt med noen andre akkurat den dagen... Og jeg banker gørra ut av folk første runde, men ettersom jeg spiller, så blir neste og neste runde bare mer og mer crap xD

Strawberry
2nd August 2008, 10:59
Jeg bare lurer...Hvor mange er det som kommer og IKKE cosplayer?(skal ikke, fordi jeg har ikke noe kostyme:flau:)

blackwidow91
2nd August 2008, 11:00
Hehe hadde jeg kommet hadde jeg ikke cosplayet.
Tror ikke det er såååå mange som har kostyme, men nå vet nå jeg ikke da.

Strawberry
2nd August 2008, 11:01
aww...Jeg er sjalu på de folka som kan sy!!:toda:

Inepte
2nd August 2008, 11:04
Jeg bare lurer...Hvor mange er det som kommer og IKKE cosplayer?(skal ikke, fordi jeg har ikke noe kostyme:flau:)

Jeg skal ikke cosplaye. Jeg skal gå i lolita-kjole, though. ^_^

Æsj. Jeg som har kjøpt nye sko og greier, så må jeg valse rundt i bowlingsko. Ihvertfall mens jeg bowler. -_-

Strawberry
2nd August 2008, 11:07
Jeg skal ikke cosplaye. Jeg skal gå i lolita-kjole, though. ^_^

Æsj. Jeg som har kjøpt nye sko og greier, så må jeg valse rundt i bowlingsko. Ihvertfall mens jeg bowler. -_-

Åååh, heldiggris!! >-<
Jeg angrer så fryktelig at jeg ikke kjøpte lolita kjole når jeg var i Japan i fjor. D:

Jeg kommer til å gå i vanlige klær i dag, men hvis jeg får lyst kansje går jeg i kjole imorgen....men ikke noen lolita kjole >_<
Forresten..er du fjorten år?

Bida-san
2nd August 2008, 11:08
Jeg kan med sikkerhet si at 90% av oss er toalt jævige i bowling, så det kan bli uendelig morro å bowle tror jeg :P Crappy bowlere i cosplay go~~~~~
Haha!XD hvor på østbanehallen skal man møte egentlig? Outland?:nya:
Kan egentlig veien til veitveit, men det er kos å følge med folk:P

Hm...Hvis jeg velger å komme så blir det mest sannsynlig uten cosplay, hvis jeg ikke bestemmer meg for å ta et gammelt et daXD

Inepte
2nd August 2008, 11:10
Forresten..er du fjorten år?

Yup. Jeg kommer til å føle meg som en flue der borte... >.<

Strawberry
2nd August 2008, 11:13
Yup. Jeg kommer til å føle meg som en flue der borte... >.<

NEIIIIIIIDAAAAA!!!:nya:
Er også fjorten!!!!:nya: :nya:
og tar med meg en venn som er fjorten!!

Fjortenåringer unite! *orkester*

Inepte
2nd August 2008, 11:15
NEIIIIIIIDAAAAA!!!:nya:
Er også fjorten!!!!:nya: :nya:
og tar med meg en venn som er fjorten!!

Fjortenåringer unite! *orkester*

Mehehe, så artig. x3
Dette skal nok bli kos. :ja:

WetGoat
2nd August 2008, 11:15

Ikke noe cosplay på meg heller ;)
--

Se etter en jente med kort lyst hår, rundt 1.66, rød tskjorte og olabukse.
Hun er sjenert i starten, så gå bort og klapp henne på hodet :p

Det er meg xD

Bida-san
2nd August 2008, 11:16
Ikke noe cosplay på meg heller ;)
--

Se etter en jente med kort lyst hår, rundt 1.66, rød tskjorte og olabukse.
Det er meg xD
1.66 høy! Du er 13 og bare noen cm unna høyden min:gonk:

Strawberry
2nd August 2008, 11:17
Så hvem kommer til å møte opp på det oslo S stedet? O-o *trokke jeg har vært der før >-<*

retrolord
2nd August 2008, 11:24
jeg kommer!! jeg er der kvart på 1.
kommer å ha en blå bag med meg
så bare å ta kontakt. sitter vel på outland,

Strawberry
2nd August 2008, 12:03
jeg kommer!! jeg er der kvart på 1.
kommer å ha en blå bag med meg
så bare å ta kontakt. sitter vel på outland,

Hurrah xD Da blir jeg kansje ikke så 'lost' som jeg trodde...Men jeg har aldri vært på Outland xD Vet ikke hvor det er en gang xD
Eller om jeg tør å si hei O-o

Er ikke vant med å gå opp til randome folk jeg ikke kjenner også begynne å snakke med de.>_<

T92
2nd August 2008, 12:18
Hurrah xD Da blir jeg kansje ikke så 'lost' som jeg trodde...Men jeg har aldri vært på Outland xD Vet ikke hvor det er en gang xD
Eller om jeg tør å si hei O-o

Er ikke vant med å gå opp til randome folk jeg ikke kjenner også begynne å snakke med de.>_<

Outland er i østbanehallen rett ved oslo s.

Strawberry
2nd August 2008, 12:20
Outland er i østbanehallen rett ved oslo s.
Trokke jeg har egentlig noen gang vært på oslo s...bor jo hjemme xD*peker mot profilen min*:p

MaisMelon
2nd August 2008, 13:05
Du finner frem. Det er jo sentralstasjonen.

..

Jeg kommer selv på egenhånd, jeg som bor så nærme, som jeg sa. =O
Jeg er den veldig lave jenta som har et stort behov for å spille på håndholdte konsoller. Også bruker jeg stråhatt. :3

WetGoat
2nd August 2008, 13:08
Se etter en jente med kort lyst hår, rundt 1.66, rød tskjorte, lang svart hettegenser og olabukse.

Det er meg. Hils på meg :p

MaisMelon
2nd August 2008, 18:02
Nå er jeg hjemme. o_O Tidlig, aye? Jo. Jeg stakk av. : D Vi dro fra bowlingen fordi det var så mange folk der, og fordi de jeg var med ville ned i byen og kjøpe kake. *ahem* Så ble vi der og gjorde ting før jeg omsider stakk av. Jeg gikk meg vill i tillegg til at det regnte. >:

Inepte
2nd August 2008, 18:57
Jeg kom nettopp hjem. Fikk bowlet litt, da. Fikk 20 poeng, gitt! :cip:

MaisMelon
2nd August 2008, 19:16
Wow, er det folk der fortsatt? XD Litt imponerende. Etter 6 timer, liksom. o.O

Lazore
2nd August 2008, 19:24
Joa, det var moro. selv om ,som Mais sa, stakk vi av, men hadde det gøy i byen.

Velkommen til meg på forumet :3 først post.

kittypetro
2nd August 2008, 19:37
Jeg fikk 79 points, ikke værst for en jente kledd i shinigami utstyr. Knall og se alle de kule kostymene og takk til dere som ga meg en klem, dere vet hvem dere er

Bloodywolf
2nd August 2008, 19:52
Yay Fikk 86 poeng ^^ Det var kjempegøy. Takk til hun som ba meg med på å danse Hare Hare Youkai i morgen og ga meg en klem, Håper jeg får blitt med. Og takk til Reno Og Jesus, fin bowlerunde med dere gutter^^
Vi fikk faktisk grillet også gitt :)

Jikap
2nd August 2008, 19:52
Jeg fikk 103 og 101 poeng, men veggene var jo oppe, så det var nesten helt umulig å bomme. xD

Noen forandra navnet mitt til "Yaoi" mens jeg bowla i den andre serien ^^;

hvis du så en ganske høy fyr i svart (ikke cosplay) som satte seg ned og dytta bowlingkula et par ganger i bane 1... så er det nok meg ^^;

Amardin
2nd August 2008, 20:00
fikk 50 og 71 peong (tror jeg) :P

Aeki
2nd August 2008, 20:12
115 poeng, såvidt jeg husker^^ Wooo~~
Jeg er glad i alle som visste hvem Nel Tu var TT__TT *wandering spoiler*

Amardin
2nd August 2008, 20:13
håper det er flere som cosplayer imorgen dååååh....

Lazore
2nd August 2008, 20:14
hadde jeg bare vist om soracon før så hadde jeg skaffa meg noe.

WetGoat
2nd August 2008, 21:02
wææh jeg forsvant så plutselig, men hadde litt dårlig tid :p

Jeg fikk faktisk en STRKe!

ArcaneFox
2nd August 2008, 21:04
Jeg fikk strike:nya: Erfaring: Jeg bowler bedre med pølser i hånda.

EagleJin
2nd August 2008, 21:14
Bowling var awesome! :D:D:D:D:D:D

Poengmessig gikk det heller dårlig, men moro var det (til tross for mange kvekkelyder +++ fra ilifin og sortulv :p)

Var en del interessante teknikker i bruk. Ekstra shoutout til p33r for særdeles unik stil og SortUlv for hans imitasjonsforsøk xD.

Lazore
2nd August 2008, 21:18
haha, egentlig så lønnet det seg for meg + de andre å stikke til byen. Fant en 200 lapp og spandarte kake + sjokolademelk på oss :3

Inepte
2nd August 2008, 21:22
Jeg var hun i lolitakjole med masse noter og g-nøkler på. I morgen kommer jeg med en annen kjole. ^.^

kittypetro
2nd August 2008, 21:25
Jeg var hun i lolitakjole med masse noter og g-nøkler på. I morgen kommer jeg med en annen kjole. ^.^

Jeg har bilde av deg haha I OWN YOUR SOUL

LOL kidding

Jeg fikk ganske bra resultat 79 mener jeg å huske, ikke værst når man tenker over at jeg var kledd i en shinigami drakt

Niji
2nd August 2008, 21:44
Hihi, jeg syns det var veldig morro, selvom jeg svetta ihjel kostymet og keybladen min brakk :D
Og jeg fikk bare 66 poeng på bowling <-<
Men men! Utrolige mange hyggelige folk der, som jeg håper jeg treffer i morgen!

Peace out, Roxas

Yuiko
2nd August 2008, 21:53
Dag 1 var veldig gøy! ^^
Men jeg vil ha bilder!! Jeg så at det var flere som gikk rundt med kamera... Post bildene! Og ellers gleder jeg meg veldig til i morgen. :3

Yatch
2nd August 2008, 21:53
hoho, selv om gjengen kom 3 og en half time for seint var det ufattelig morro ^_^
ps. ddr er vanskelig D:

Nodoka
2nd August 2008, 21:54
Jeg fikk 144 poeng, jeg gruser dere alle.

Jeg så ikke wetgoat eller hanyu. TT_TT I morgen skal jeg...

Simen
2nd August 2008, 21:59
http://www.flickr.com/photos/simdex/sets/72157606505005207/

Noen bilder, ikke mange men kameraet er ikke verdens beste heller.

Mette
2nd August 2008, 22:03
Jeg fikk ikke tid til bowling grunnet crew møte, men nå er vi forberedt til i morra. Det var artig at såpass mange var der, det så ut som om folk koste seg!

Kadryal
2nd August 2008, 22:25
Hehe, jau, ekstra + til p33r sin stil. Den var über \o/
Og über av Eagle som hadde flere finesser, som: Ha-dou ken, Sonic Boom, Pocahontas-hopp.

Var kult med bowlinga. Antagelig den morsomste bowlingturen jeg har vært med på. Poenga var jo nokså middels, men humørfaktoren gjorde opp for det.

manjeh
2nd August 2008, 22:40
kort sagt, bowlingen var awsom^^

Sakuya
2nd August 2008, 22:51
Dawwwww, skulle ønske jeg var der. Høres gøy ut. T_T Meh, kanskje bedre å blir frisk til i morgen. Noe som det ser ut som om jeg blir. :3

Link91
2nd August 2008, 23:15
Var morro selvom jeg gjorde det dårlig (64 poeng >_>).
Får se om det blir noen .gif av bildeserien som ble tatt av meg på t-banen :P

Psyfe
3rd August 2008, 00:57
Morsom bowling ja, takk for en hyggelig tid på bane 3 ^^

Bida-san
3rd August 2008, 05:40
Yay Fikk 86 poeng ^^ Det var kjempegøy. Takk til hun som ba meg med på å danse Hare Hare Youkai i morgen og ga meg en klem, Håper jeg får blitt med. Og takk til Reno Og Jesus, fin bowlerunde med dere gutter^^
Vi fikk faktisk grillet også gitt :)
Det var fint å bowle med dere også^^ Woooot! Grilling:hello:

håper det er flere som cosplayer imorgen dååååh....
Det blir helt klart flere cosplayere idag^^

Hihi, jeg syns det var veldig morro, selvom jeg svetta ihjel kostymet og keybladen min brakk :D
Og jeg fikk bare 66 poeng på bowling <-<
Men men! Utrolige mange hyggelige folk der, som jeg håper jeg treffer i morgen!

Peace out, Roxas
Roxas! Ja enig med at det var varmt med kostyme:cip:
Koselig at du kom og hilste på! Hvis det virket som var likegyldig eller no, så var det fordi jeg drev med mobilen og p33r skulle akkurat til å prate:P
Og brakk keybladen!:O Det var synd daXD