PDA

View Full Version : Spørsmål backup plan vis det regner

MaLink
30th July 2008, 17:33
jeg har hørt det skal regne på sorcon dag 1 og da blir den avlyst og vis det skjer (håper ikke!!!) skal jeg og noen venner skal uansett komme til byen å cosplaye. vi skal ta med paraplyer og bare ha det gøy og råne gatene :ciplink:
kommer noen andre vis soracon dag 1 blir avlyst?

Zaijin
30th July 2008, 18:12
kan man ikke bare henge på outland i oslo S da? @_@ det er jo stor plass der og folk behøver jo ikke bli våte... er litt leit for de som har bestilt tog billeter osv. om det ikke blir noe.. :S

MaLink
30th July 2008, 18:24
jo det ville blitt fint, men jeg tror outland på paleet er større da

Zaijin
30th July 2008, 18:42
njaaa... altså det er kanskje større inne på butikken, men det er massevis av plass utenfor Outland på Oslo S, og det er massevis av mat kiosker der, benker og bord xD

DrakeK
30th July 2008, 18:48
Av det lille jeg kjenner Oslo, så er jeg med på ideen om å ta backupen på Oslo S, stor plass der og Outland like i nærheten :link:

Er det så veldig mange andre steder hvor det er plass til X antall japanimedlemmer??

MaLink
30th July 2008, 19:01
ja det er vell best med oslo s med tanke på butikker og plass.

kittypetro
30th July 2008, 19:54
Jeg blir med, jeg gleder meg, men håper likevell at det ikke regner så det fremdeles blir noei frognerparken

Amardin
30th July 2008, 20:37
blir vel med--- vi får bare holde håpet oppe, om at det blir bra vær.

phyconinja
30th July 2008, 21:02
Regner med jeg joiner hvis det regner. :cip:

Zaijin
30th July 2008, 21:19
yay, approval 8D får håpe det er mulig å dra til frognereparken ja ^^

MaLink
30th July 2008, 21:49
ja vill jo helst gå til frogneparken men vis det regner går det jo ikke for regn å cosplay går ikke sammen

p33r
30th July 2008, 21:51
Jeg har postet litt info i Soracon-gruppen, vi HAR planer om det regner.

DrakeK
30th July 2008, 21:55
Det er visst planlagt at hvis det regner så blir det Japani-bowling, bare å lese i soracon gruppa

Jeg drar dit det er folk :cip:
Så er det bare å se etter http://www.dwimg.com/files/8vzglpneascbq7xpez8d.jpg og glompe, klemme, eller rett å slett bare å hilse ^^,

MaLink
30th July 2008, 22:21
jamen da så skal sjekke dt ut ;)

T92
31st July 2008, 19:52
Det er visst planlagt at hvis det regner så blir det Japani-bowling, bare å lese i soracon gruppa

Bowling er gøy, men blir kanskje litt vanskelig å finne for folk som ikke er kjent i oslo? Noen(jeg) veit jo ikke hvor Veitvet bowling er.
Jeg har skjekket inne på gule sider sine kart, og det er jo nokså langt unna sentralbanestasjonen. Og jeg tenker at det er lettere å forholde seg til steder som ligger nokså sentralt, slik at vi som tar tog fram og tilbake finner veien.:)

Dessuten er oslo s litt moro siden det er masse folk som blir overrasket over cosplay og div.:D, outlandbutikk:wow: og ubegrenset tilgang på mat:nya:
Jeg går vel også der det er folk. Men da må jeg jo vite hvor det er folk da...:cip:

marilla
31st July 2008, 19:55
Det er rett ved en t-banestasjon. Ta t-banen mot vestli, og gå av på veitvet, og vips - det er rett ved.

P33r nevnte at det skal komme en eventuell annonsering om det i morgen om det blri aktuelt, da vil jeg tro det blir med noe info for de som ikke er kjente i oslo.

Mette
31st July 2008, 20:32
Vi kan jo møtes flere og reise sammen, slik er det ingen som blir alene heller. :3

KrisKetchum
31st July 2008, 20:35
Jeg vil cosplaye uansett vær, men leste nettopp vær-meldingen for lørdag.., så langt er det meldt overskyet men ikke mye regn :sorcerer: Hvis det regner så bare tryller vi det boort og sender et sint brev med masse utropstegn til personene ansvarlig for regn:shuriken:

Jeg er meed : D

T92
31st July 2008, 22:06
:D
Det blir ikke for mye regn, det blir bare 0.2mm kl 1400, 2,2 mm kl. 16.00 og 0,1mm kl 18.00, hvis man stoler på denne!! :nya:
http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/time_for_time.html

Amardin
31st July 2008, 22:29
vil heller bowle enn å henge på oslo s >.<

Rie-chan
31st July 2008, 22:37
Jeg, Nemii og resten av fjorårets ''FREE HUGS'' peepz aka "Stokke Neko's" kommer uansett (lett og kjenne igjen) ps. Se etter våre '' flotte t-skjorter''

Ikkaku
31st July 2008, 22:51
hvis det blir bowling kan vi møtes på f.eks oslo s. eller et annet sted så vi kan reise samla?

Aeki
31st July 2008, 22:53
Jeg tar tog fra Trondheim i morgen, så jeg blir med uansett rawr >:3

Ingen som hadde råd til å bli med meg i år, so be my friend plz c__c *furufuru*

Issa-san
1st August 2008, 00:47
Bare råne rundt er gøy! >8D

HÅÅÅÅPER likevel at det ikke regner!! TT^TT

kittypetro
1st August 2008, 01:14
Ifølge tvnorge blir det overskyet men fint vær på lørdag

tror mer på dem enn de på yr

Link91
1st August 2008, 21:13
Hvis det blir regn, ser det ut til at det blir relativt lite, så trur ikke det skulle være noen stor fare.

Bida-san
1st August 2008, 21:17
Hvis det blir regn, ser det ut til at det blir relativt lite, så trur ikke det skulle være noen stor fare.
Men nå er det bestemt at det blir bowling da!:P