PDA

View Full Version : Spørsmål Soveplass i Oslo

Chiyo
27th July 2008, 13:03
Vi som kommer langveisfra kan ha litt komplikasjoner med ting som overnattingsplass, spesielt for oss som ikke har verdens beste økonomi og ikke har råd til å bo på hotell.

Så jeg lurte på om det er noen i Oslo-området som kan ha en sofa, et gulv eller eventuelt en hage til disposisjon for en reisende fra vest i perioden 1. til 4.August? Forhåpentligvis noen som også skal til Soracon, slik det blir enklest å få ting til å passe sammen i forhold til connet. Skriv svar i denne tråden, så kontaktes vi videre på pm. ;)

Andre som har lignende behov må gjerne også poste her, slik at vi samler eventuelle overnattings-requester i èn tråd. :dangolink:

Tharanee
27th July 2008, 13:43
vel jeg har en oppblåsbar madrass og et gulv på en liten hybel. jeg skal jobbe lørdag kveld altså den 2 aug. men ellers har jeg ikke no imot en overnattings gjest. vel da har jeg ihvertfall meldt muligheten.

fiiup
27th July 2008, 14:21
Jeg har en madrass til rådighet som sikkert folk vet og den kan jeg stille til disposisjon den helgen :) bor ca 5 min fra alt på soracon

Chiyo
27th July 2008, 14:57
Takk til både Fiiup og Tharanee!

Jeg svarte på den første, men det er sikkert greit for andre å vite at det finnes flere ledige madrasser i området ;)

DrakeK
27th July 2008, 15:55
Great post, kunne trenge en plass å sove selv, alt jeg trenger er et gulv så bare tar jeg med den oppblåsbare maddrassen min :P

Å, Fyko minte meg på det: Jeg kommer selvfølgelig bak i køen i forhold til langtveisreisende, da jeg bor i Kongsberg, men hadde vært fint om jeg kunne spart de 300+ kronene det koster med tog ^^,

phyconinja
27th July 2008, 20:25
Nå bor jeg ikke så langt unna at det er så stort problem, men om det hadde vert et par hundre kroner spart om jeg kunnet sove hos noen. :cip:
Så om det er noen som har plass til overs etter at de langveisreisende har fått plasser så hadde det vert greit om jeg kunne sovet der. :P

fiiup
28th July 2008, 00:55
Som sagt jeg har ledig plass her vis noen skulle trenge det.
Det er bare å ta kontakt via pm :)

phyconinja
28th July 2008, 18:04
Håper det går greit om jeg spør her.
Siden tog er så dyrt, så tar vi kanskje å kjører, et par av oss fra drammensområdet. Men det er så dyrt med parkering i oslo, så lurte bare på om noen har en parkeringsplass eller lignende å låne bort?

Quakeulf
29th July 2008, 17:48
Endring: Dette gikk sykt fort. :o Nå har jeg fått overnattingsgjester (Monobryn og Ardisrawr) i tillegg til Dragongirl46911 så da blir det ganske fullt her nå!

P.S. Liten leilighet er liten. :cip:

phyconinja
1st August 2008, 00:06
Er det fortsatt noen som har noe ledig? Ikke for å mase men. Planene mine for sora har vert veldig flytende fram til nå, så kunne ikke skaffe noen soveplass.. :P

Issa-san
1st August 2008, 00:37
Har nevnt det før, men om det trengs, har jeg gjesterom i huset her også som sikkert kan brukes av noen i nød (haha..... xD )
Så OM det trengs, gi beskjed, så det er klart..! XD
Jeg bor 20-25 min unna SoraCon :3

Kokoro
1st August 2008, 10:51
Jeg vil gjerne ha sted å sove! :nya:

Ooog, er det noen som skal kjøre fra min del av landet og ned dit? sparer meg for masse penger :P
Phyco svikta jo så :toda:

EagleJin
1st August 2008, 23:02
Endring: Dette gikk sykt fort. :o Nå har jeg fått overnattingsgjester (Monobryn og Ardisrawr) i tillegg til Dragongirl46911 så da blir det ganske fullt her nå!

P.S. Liten leilighet er liten. :cip:

:o
Flytta, Quake? :s

Så ikke denne tråden før nå, men har en sofa som kan brukes om nøden er stor.