PDA

View Full Version : PC Japani & DWs WoW Guild

Havok
23rd July 2008, 21:44
Hvis folk fortsatt spiller WoW, så kan jeg meddele at Japani og DirtyWorker har et horde guild på Defias Brotherhood (RP-PVP) som heter <Achievement Unlocked>.

We has forum www.visnes.org/au/ (http://www.visnes.org/au/)

Introduksjon
Dere kan joine guildet hvis dere ønsker ved å kontakte en av offiserene i spillet:
- Elüna
- Deina
- Gokurakuin
- Nanoha
- Scadoxus

Gjerne skriv i denne tråden hvis du ønsker å joine, eller stikke innom IRC kanalen #dw-wow på EFnet.

Formålet med guildet er å ha det gøy. Vi raider, vi PVP-er. Og de fleste av oss er "lavlevel" enn så lenge så vi quester og instancer mye akkurat nå. Er flere som har byttet server og startet nye karakterer. Vi er hyggelige og kan stille med morsomme tider. :P

Server info
Serveren er en RP-server, men du behøver ikke rollespille. Jeg har vært der i godt over to år nå, og har ikke RP-et mye i det hele tatt. Bare vær obs på at vi følger mange av reglene til Japani forumet, egentlig alle. :P Og at vi ikke godtar folk som bryter dem. Det er også en PVP server, så du må tåle å bli ganked i contested områder og husk å ikke bruk /s så mye til ikke-RP ting.

Utenom det er det en ganske bra server med lite spam, og mange snille mennesker.

Guild info
Guildet har ingen effektiv Guild Master, den styres derimot av offiserene. Rangene som er i guildet er som følger:

- Xbox 360 (Guild Master)
- 1000 points (Officers)
- 750 points (Nære venner av officers)
- 500 points (Spillere som har vist seg å kunne stoles på og som er flinke)
- 250 points (begynner medlemmer)
- 5 points (alts til 250 points samt gruppen hvor alle som kommer inn i guildet havner før de havner på 250)

Guildet bruker forumreglene til Japani (de fleste av dem). Vi bruker engelsk i guildet da vi har utenlandske spillere også.

Guild bank
Kun 500 points og opp kan bruke Banken. 250 points kan se på banken og legge til ting, men ikke ta ut eller gjøre noe mer.

Banken har også regler, som det er viktig at dere følger! :)

FAQ:
Q: Hvordan får jeg 500 points?
A: Ved å spille med andre i guildet og vise at du vet hvordan din klasse fungere generelt gjøre bra ting for/med guildet.

Q: Hvordan får jeg 750 points?
A: Hvis du er en nær venn eller noen som har vist seg å være av så høyt kaliber at vi syns du fortjener det.

Q: Hvordan får jeg 1000 points?
A: Aldri.

Kom gjerne med flere spørsmål.

Jorg
23rd July 2008, 22:29
jeg må bare bytte server så er jeg med :D

kaw
23rd July 2008, 22:35
Turtumoey er jo egentlig med i guilden.. ;P
Uansett skal jeg flytte over Roguen min nå snart, så jeg kan booste folk også om de starter nå. :3

Sakuya
23rd July 2008, 22:56
Har nettopp lagd en ny jeg da. Er nå en alv ved navn Erúvë. Har aldri spilt horde før, så jeg har ikke noen å flytte over. xD

Skrubb
24th July 2008, 00:39
Hmmm, muligens hvis jeg starter opp igjen.
Kunne muligens vært gøy å prøve horde.
RP spilling i WoW har jeg ikke prøvd før så det er også noe nytt.
Men blir nok å ta en god stund før jeg faktisk kan joine siden nettet jeg sitter på for tiden er temmelig ustabilt.

Får jobbe med å finne meg en ny plass å bo så får jeg se på saken på nytt senere.

Mr.Mag
24th July 2008, 00:59
For og være ærlig så gidder jeg ikke å levle en ny character nå.

Hadde det ikke vært for at serveren jeg spiller på er som den er, så hadde jeg kansje migrert med shammyn. Kansje jeg lager meg en alt der^^

EDIT: Joinet som Picazo :)

Yatch
24th July 2008, 03:22
hmm. hater å starte på nye servere.. men kunne kansje mekka en alt der i guess.. får vel ikke spellt så mye der da.. tar tid å gjøre seg klar til raids/raide hardcore :P

Havok
24th July 2008, 08:49
Glemte å skrive, det er horde. :P

JiiChan
24th July 2008, 15:14
Whey, kult. : D Defias Brotherhood og greier, akkurat der jeg har karakterene mine. x)

Har en level 70 mage der (Riljo), og en 53 Rogue (Grylg).

Skal egentlig bare spille en måned framover nå, så tar jeg en pause til WotLK kommer. Har ikke spilt siden jul (gamingtida gikk ut på julaften), og etter det hadde jeg tenkt til å pause fram til WotLK, men en kamerat av meg betalte for en måned med spilletid i går. Så da spiller jeg litt på Roguen nå og da. :P Er ikke sånn aktiv 24/7, men jeg spiller iallfall.

Yay for sammentreff. Kontakter noen av dere in-game jeg, sikkert enklest. : D

Denkyuu
24th July 2008, 20:08
Oooh, nice. Har en 70 mage på defias. Er ikke så veldig aktiv der, men jeg kan gjerne joine

Gusj
24th July 2008, 22:51
Trodde vi gav opp det her i 2006 ;)
Anyhoo, slutta med WoW for lenge sidan, men hadde faktisk ein tretti-something på den serveren.

Yuri
27th July 2008, 16:50
Skulle likt å joine, men spiller dessverre ikke WoW lengre. Ga vekk brukeren min for drøyt to måneder siden >.< Men, har faktisk vurdert å starte på nytt igjen.

Ixiaz
3rd November 2008, 18:22
Er det fortsatt folk som spiller her ? Liker ikke serveren min uansett, så om det er mye folk herfra som spiller kan jeg sikkert flytte over..

(vennene mine spiller alliance, så det hjelper jo ikke meg mye å flytte til dem :toda: )

Lokenagi
3rd November 2008, 18:38
vi er forsatt noen som er online ja. :)

Ixiaz
3rd November 2008, 18:41
Og dette er fast spilling eller litt med jevne mellomrom ? :D

Yuri
3rd November 2008, 19:00
Er desverre blitt noe inaktiv på charen jeg har i guilden : < Stikker bare innom en eller annen gang i blant, men det er sjeldent noen online XD.
Starta på en annen realm fordi jeg fant ut at to i klassen min spilte der, pluss at en gammel venn fra WoW vill ha med dit :cip: Tilgi meg.

Lokenagi
3rd November 2008, 19:20
Og dette er fast spilling eller litt med jevne mellomrom ? :D

det er mainen min så jeg spiller fast på den ja, vet ikke helt hva som skjer når wotlk kommer men vi får se.

Jorg
3rd November 2008, 20:06
jeg kan si at hunteren min blir lagt på hylla med wotlk. gleder meg ikke til å levle enten druid, priest eller DK til 80, men det får jeg bare holde ut -_- huntere får ikke nok løøøøøv....

hvilken server er usikkert, men det blir antageligvis ikke DB....

Nightgale
6th November 2008, 13:59
Spiller Ally der jeg da så kan nok ikke joine xP

Jorg
6th November 2008, 15:05
lyst til å si hva du kaller deg? :lur: