PDA

View Full Version : Fanart - Shinbotan

Shinke
20th July 2008, 04:53
Egentlig rendret i A3-format.
Shinbotan! Tenk Botan fra Clannad :3

http://i196.photobucket.com/albums/aa303/bjornehoff/ShinBotanFINsmall.jpg

Modellert i 3Dstudio Max 2008
Rendret i Mental Ray
Finpusset litt på i Photoshop CS3
Teksturer Photoshop CS3

oppdatert versjon:
ordnet litt på skygger, og lagt til masse random grit for at det skal bli en litt mindre 3D-feel på bildet.

http://i196.photobucket.com/albums/aa303/bjornehoff/ShinBotanFINAL_readyforprintsmall.jpg

Valentine
20th July 2008, 15:58
Jeg har ikke den fjerneste anelse om hva Botan eller Clannad er, men det var en av de tøffeste grisene jeg har sett på veldig lenge!

Liker virkelig alle kontrastene du har her og der. Virkelig et fint stykke kunst, håper vedkommende som skal ta imot denne gaven blir glad for den. :hello:

Totoro
20th July 2008, 21:08
Er den til den jeg tror den er? >:3
Awww ^^
Uansett... Superkul :D

Shinke
21st July 2008, 01:03
Valentine: Takk skal du ha! :) Jeg brukte en del tid på å knote med fargene på lyset, for jeg ville ha utendørslys med litt mer spennende farger enn jeg pleier å lage. ^^

Totoro: Haha, den er nok til den du tror den er til ja ^^;
takker og bukker! :3

WetGoat
23rd July 2008, 17:21
IIii! dritkul =D Har ikke peiling på 3D greier, men den var kjempenice! =D

mogcaiz
23rd July 2008, 20:45
Stilig! Fargevalget her ser nydelig ut ^^ Jeg likte godt steinene som ligger i forgrunnen :) Ser 2 eventuelle ting som muligens kunne "fikset" på. Man har refleksjon i øynene, men av metall? ^^ Riktig nok så er grisen av en eller annen myk gummi, så det er ikke godt å si om det er meningen at øynene er kroma metall.

Andre tingen er at lysettingen får grisen til å være utbrent på grisens høyre (for oss) halvdel. Mister litt helhet av gradienten som gir den runde formen til grisen. Ellers var det top notch/"nøff"! =D

Yuri
10th August 2008, 03:42
Den er veldig pen i mine øyne ^^ Stå på videre ~

Amardin
10th August 2008, 04:20
stilig, likte den grisen <3

Shinke
11th August 2008, 17:32
WetGoat: Takk skal du ha. Kult å høre ;)

mogcaiz: Takk skal du! Jeg ser hva du mener med øynene, men vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere problemet. Hvordan ville du anbefalt at jeg skulle satt opp refleksjonen?
Har en falloff map på akkurat nå.
Og det du sier med lyset er veldig spennende. Jeg har prøvd å snike meg unna det med å legge på et ambient occlussion map, men har ikke fått lastet opp den oppdaterte versjonen av bildet enda. takker igjen!

Yuri: thank you :3

Amardin: kult å høre ^^ thanks!