PDA

View Full Version : Magic spilling

SanXo
10th July 2008, 19:30
Lurte bare på om det var noe magic aktivitet på Outland lenger? er det stort oppmøte til turneringer osv? Kan nybegynnere komme å være med, eller er det noen krav? Nettopp startet i det små, og er helt ny angående magic miljøet =)

Outland Østbanehallen
14th July 2008, 09:59
Hei,

det er stor Magic-aktivitet her. Det er turneringer hver torsdag (17:00), fredag (17:00) og lørdag(13:00). Turneringene på lørdagene er nybegynner-turnering som alle kan være med på. De andre dagene må man regne med å møte litt mer motstand :)

-outland-

makka
3rd June 2009, 20:10
hei!
jeg ønsker å komme innom outland å spille i denne nybegynner greia, men lurte itt på hva det er?

*er det en turnering? isåfall med noen premier?
* er det gratis å delta?
* hvor lenge varer dette ?
* hva slags format blir det spilt?

På forhånd takk for svar ;)

Ukusoberu
4th June 2009, 15:59
hei!
jeg ønsker å komme innom outland å spille i denne nybegynner greia, men lurte itt på hva det er?

*er det en turnering? isåfall med noen premier?
* er det gratis å delta?
* hvor lenge varer dette ?
* hva slags format blir det spilt?

På forhånd takk for svar ;)

Det er en turnering, og man kan vinne boostere, samt at man får kort for å spille med. Du trenger ikke ta med dine egne.

Det koster 60kr å delta første 5 gangene man dukker opp på nybegynner turnering. Etter dette koster det 130 kr.

Det varer en del timer, vet ikke nøyaktig hvor lenge, samt at hvis man kommer i finalen tar det litt ekstra tid igjen.

Spilles draft.

makka
5th June 2009, 16:53
Er det imorgen?
Hvilke serier er kortene fra?
Får man beholde kortene?

Ukusoberu
12th June 2009, 13:47
Beklager litt sent svar. Du får beholde kortene du får i turneringen ja. Seriene som blir brukt er altid nyeste blokken. Akkurat nå er det alara blokken, dvs. Shards of alara, conflux og alara reborn. Det er spillinger hver lørdag ja, så lenge det dukker opp 6 eller flere personer.

SanXo
19th July 2009, 14:35
Et år senere er jeg tilbake =) Bare lurte på om noen har noe ekstra info om disse turneringene/link? Og hvordan spiller man egentlig drafting? :D Jeg og et par kompiser har egentlig bare kjøpt deck og delt booster boxes og spilt casual med det vi fikk, men jeg har litt lyst til å prøve en ordentlig turnering en gang ;) Priser osv hadde også vært fint!

Ukusoberu
21st July 2009, 01:12
Jeg henviser til siden til Oslo Magic Forening, siden de kara nok kan svare en del bedre enn meg, spesielt på mer avanserte spørsmål. :)

http://www.oslomtg.com/