PDA

View Full Version : Nintendo tales of symphonia ratatosuku no kishi

aria-sama
8th July 2008, 22:56
fikk det i dag og er mål løs, enkelt det beste spillet jeg har spillt siden mgs4.
noen andre som har det? snakk om det her!!=Þ

liker ikke helt stemmen til marta, men bortsett fra det er alle de nye karakterene mye kulere enn jeg trodde før jeg faktisk spilte det! syns enda victor er en dårlig kratos ripoff, men han har sine øyeblikk (ok, er sånn 5 timer inn, har ikke fått sett så mange av hans øyeblikk enda=Þ men fra det jeg har sett likte jeg han i alle fall da.)

dark kwen
9th July 2008, 16:41
woot er det ute?
er det ute i usa eller bare i japan da eller?
:gonk: misunne

aria-sama
9th July 2008, 22:08
bare i japan=\ skaff deg en japansk wii og dette spillet, spilt det helt siden jeg åpna denne tråden, har mer enn 20t playtime=Þ elsker dette spillet! noe av det beste ejg har spillt hands-down (bedre enn smash x imo)

Cactuar
9th July 2008, 23:38
misunne indeed.

raskt spørsmål btw, kan du bruke cube eller classic controller, eller bruker du wiimote og nunchuck? bare spør siden mange spill bruke wiimoten uten at det e nødvendig, eller funke bra.

aria-sama
11th July 2008, 14:56
du må bruke wii, og det er ikke noe motion (tipper de kommer til å adda waggle til us versjonen=Þ) eller er faktisk ikke helt sikker, skal sjekke

edit: nope, prøvde med både med gc og calssic controller, du må bruke wii. gc skjønner jeg siden c-stikken er egnet til det som den ville blitt brukt som i dette spillet, men classic controller er som skapt for det.. tough en ting er at du må bruke point en del da, bla er det en optional gå-måte

her er en liten **positiv** spoiler
kratos er med!!!

Dadaph
12th July 2008, 04:55
Lader opp med å spille gjennom eneren igjen nå. Har glemt så og si alt.

Planlegger å kjøpe japansk versjon, men det er ikke på listen min over ting som haster.

dark kwen
12th July 2008, 17:11
kommer til å hopppe på den når den kommer ut i usa da, men får vel smørre meg med tålmodighet til da
oo spoiler= oooo im in love with the game already

Kelloggs
12th July 2008, 18:50
Hehehe gleder meg til den kommer hit:D
elsket den forrige spillet håper jeg kommer til å gjøre det samme med denne og.

Jikap
30th July 2008, 17:49
Håper de Japanske stemmene følger med til den engelske versjonen denne gangen... ^^;

Kommer til å få tak i den uansett, men engelsk dubb har begynt å irritere meg på spill lagd i anime stil >.>

aria-sama
1st August 2008, 15:09
det irriterer meg i alle spill (laget i japan)...=\

Dadaph
1st August 2008, 16:19
Irriterer meg også en del over trenden mange JRPGer har hatt i det siste, at verdenskartene er fjernet, til fordel for mer lineær "velg hvor du skal gå og hopp over alt imellom". Jeg liker å kunne gå litt rundt og utforske, kanskje finne hemligheter.
I originale ToS var det en del sketsjer gjemt rundt, samtidig som man også hadde forholdsvis stor valgfrihet om rekkefølgen man skulle gjøre ting. Man kunne for eksempel gå opp mot Haima/Ruin/Asgard-området istedenfor å dra rett til Palmacosta. Selv om monstrene er sterkere, var det et fullt gyldig alternativ. Storyen ville til og med tilpasse seg.
Sånt likte jeg med eneren.

Kan hende jeg tar feil, men er redd for at jeg i ToS2 vil føle meg mye låst i EN bestemt rekkefølge å spille spillet på.
Jaja, spillet har jeg bestilt, og jeg har snart fullført eneren igjen. Jeg gleder meg uansett.