PDA

View Full Version : Treff Rogalandstreff

Aznakh
3rd July 2008, 01:29
Det er den tida igjen.

Fredag 11. juli blir det treff i Stavanger, og samtlege japani-medlemmar er velkomne. Ikkje-japani-medlemmar kan vere med, men vil vere hånobjekt for elitistane frå Japani.

Det har ikkje vorte planlagt nokre spesifikke detaljar rundt treffet, men om eg ikkje tek heilt feil blir det, som så VELDIG mange andre, improviseringstreff, med andre ord me møter på Outland i Stavanger/Torget v/Sølvberget og ser kva som skjer derifrå. Dessutan veit dei fleste rogalendingane kven dei andre rogalendigane er, så det blir vel til at me ringast litt før oppmøte/litt etter oppmøte.

I alle fall; møt opp ved/rundt Outland Stavanger fredag 11. juli klokka 14.00

dark kwen
3rd July 2008, 10:00
im joining in, and you know it!!

Tyblazitar
3rd July 2008, 12:42
Ettersom jeg ser det som et reelt scenario at jeg kan bli tvunget med på dette, melder jeg meg like godt på for å frata folk gleden av å tvinge meg. :kip:

Archoni
3rd July 2008, 14:30
Eg klare å vær tidsnok allikevel!

Heika-sama
3rd July 2008, 14:47
Ettersom jeg og Sensei er i området da og skal henge med Aznakh og Tybbern, dukker nok vi opp og. Må jo nesten mingle litt med resten av lokalbefolkningen og når man har sjansen. ;D

Aznakh
3rd July 2008, 16:26
Ettersom jeg og Sensei er i området da og skal henge med Aznakh og Tybbern, dukker nok vi opp og. Må jo nesten mingle litt med resten av lokalbefolkningen og når man har sjansen. ;D

Sjølvsagt, dette treffet er meir eller mindre lagt til denne datoen på grunn av dykk.

Ettersom jeg ser det som et reelt scenario at jeg kan bli tvunget med på dette, melder jeg meg like godt på for å frata folk gleden av å tvinge meg. :kip:

Hah, som om me ville funne på å invitere deg med.

im joining in, and you know it!!

Yes... Sigh.

Danieru-kun
4th July 2008, 00:19
OMFG
It's about time Patric :toda:

:P

Jeg er med ;)

airbaginky
4th July 2008, 00:19
lol...da er jeg på den årlige seilturen med min ""høyst elskede" familie ....

noen som vil adoptere meg?

prøver å "rømme" fra turen...å komme å være me dere..å så dra igjenn ^^

fiiup
4th July 2008, 01:09
det kan være at jeg tar turen innom siden jeg er i bergen den datoen.

Kamashi
4th July 2008, 14:27
Count me in !

Kimuri
4th July 2008, 18:41
er med jeg også! ;)

Arigato
5th July 2008, 00:20
Regner med at Hordalendinger kan dukke opp her, i beste fall så er jeg sunnhordalending, så fylkesgrensa er ikke så langt borte...

Da sees vi

Aznakh
5th July 2008, 00:41
Så lenge du er japani-medlem er det HELT i orden! =)

Sakujo
5th July 2008, 01:39
Jeg kommer! Ser ut som dette blir alt annet enn et elitetreff for rogalendinger, for å si det sånn. Japanielitismen står derimot ganske sterkt, så det er ingen fare.

Chiyo
8th July 2008, 22:55
Yay! Heika og Iesnes! =D

Jeg kommer, men blir ikke lenger enn til syvtiden ^_^

Arigato
11th July 2008, 12:55
Om det er nødvendig med kjennetegn, så har jeg en veldig grønn t-skjorte