PDA

View Full Version : Xbox Dragonball Z Burst Limit til 360

Kelloggs
27th June 2008, 20:13
Noen av dere som har dette spillet?
hvis så, hva synes dere om den?

Jeg syns den er en ganske ok slåssespill og bra onlinedel med veldig bra grafikk. Grei kontroll og.

hvis noen vil ha en kamp mot meg så bare si ifra
Gamertaget mitt er Kelloggs22

ilifin
28th June 2008, 02:59
Jeg testet dette spillet ganske tidlig, og har ingenting annet enn å si at dette er absolutt Dragon Ball, og dermed søppel. Jeg var ikke videre imponert, og spille ga ingen form for mening og bare var grusomt irriterende dårlig hele veien. Synd at de ikke klarte å gjennomføre denne typen spill ordentlig på en next-gen console, da et av spillene på PS2 var faktisk ganske bra.

sangofe
29th June 2008, 05:08
Jeg testet dette spillet ganske tidlig, og har ingenting annet enn å si at dette er absolutt Dragon Ball, og dermed søppel.

For en veldig biased, og lite utdypende mening fordi du ikke liker serien, Ilifin.

Her er en mening om spillet, for meg som fan (dog ps3 versjonen):
- De har altfor lite detaljer i story moden, der ble jeg skuffet. Også er det sensurert i animasjon og oversetting av tekst, og mange feil detaljer.
- Få personer med, og ingen Buu saga.
- Kan ikke ødelegge stagene man er på.
- Kan ikke fly fort mot motstanderen (veldig rart og merkelig i grunn).
- Tar lang tid for å transformere seg til ultimate formene om man har fler former - Freeza må gjennom alle, Goku må ta Kaioken før SSJ...
Men det er også da eneste som er negativt.

Bra ting:
- Grafikken
- Når man faktiskt har lært seg spillet, etter et par dager, er det meget gøy i to player og online. Jeg syntes det var helt fælt og hadde skikkelig dårlig kontroll før jeg kunne det ordentlig, men det er faktisk ganske så gøy og raskt når man kan kontrollere det og spiller 2 player!
- Drama pieces er ganske gøy om man setter de opp ordentlig

Alt i alt -
Grafikk - 8/10
Lyd - 7/10
Gameplay 7/10
Varighet (med online) 7/10
Alt i alt, siden grafikk ikke teller mest, synes jeg det fortjener 7/10.

PS! Offtopic, men om du ikke bryr deg om grafikk, spill DBZ Legends på ps1/saturn. Det virkelig som et DBZ spill burde være.