PDA

View Full Version : Treff Kaketreff

monomayu
26th June 2008, 15:58
http://dwimg.com/files/a8tgm1vci67w1tb90rai.png

UPDATE: Grunnet dårlige værutsikter blir oppmøte utenfor Outland i Østbanehallen. Jeg prøver å finne ut hvor vi kan være dersom det ikke blir bra vær. Trenger forslag til steder vi kan være, post det om du vet om noe!

Hæ? Hvor, når, hva?

Treffet blir i Frognerparken Lørdag 19. Juli
Vi møtes ved monolitten (obvious, no?) kl. 13:00 også går vi samlet og finner oss et sted å sitte.
Alle som kommer må ha med seg en kake hver. Tar du ikke med kake så får du heller ikke kake.
Vi setter alle kakene mellom oss også kan folk spise hva de vil.
Du velger selv hvordan du skaffer kaken. Kjøp, bak selv, eller få moren din til å bake! Det som betyr noe er at du har med deg en kake!
Det er også lurt om du skriver opp på en lapp hva kaka inneholder sånn at det blir lettere for de som måtte være allergiske mot noe.
[NYTT!] På slutten av treffet skal ALT som ikke blir spist opp (og er spisbart) gies bort til folk rundt som ikke er en del av kaketreffet. Her kan vi gjerne gå i flere grupper og finne folk vi vil gi kake til!

Hva bør man ha med seg?

En kake.
Noe å spise med og av. (papptallerkener/plastbestikk)
Drikke?
et teppe eller lignende å sitte på (vi skal se om vi får ordnet med en diger piknik-duk eller noe, men ta med selv uansett)
En sulten mage.
Godt humør.

Hvem kommer/Hva slags kake tar de med seg?

monomayu (Eplekake)
Ardisrawr (Marsipankake)
p33r (sjoko-morell kake)
Vesnet (Super heftig kringle)
Kaia_Baia (Suksessterte)
marlee (Brownie)
Jorg (blåbær-muffins)
Shinke (Sjokoladekake)
Jawad (sjokoladekake)
Reila (?)
Laughing_man (Ostekake)
Kaw (?)

Kanskje

Marilla (?)
ViD (?)
2 venner av Kaia_Baia (muffins?)
Darkfrog (tropisk aroma)
Ingen (Eplekake)

Si fra i tråden om du vil være med og husk også å nevne hva slags kake du tar med deg. De som står på lista, men ikke står oppført med en kake må også si fra fortest mulig!

alt annet tas i den Sosiale gruppa (http://forum.japani.no/group.php?groupid=145)

Jorg
27th June 2008, 16:42
i shall bring krydderkake /o/

Shinke
28th June 2008, 02:39
Shinke - Sjokoladekake....

the rest is history :3

Inspira
28th June 2008, 17:05
Inspira - browniekaketing...Vet ikke helt hva den heter, men den er veldigveldig god :kip:

Vinter
28th June 2008, 17:44
Blir det ikke -veldig- mye kake om alle skal ta med en hver? :l

p33r
28th June 2008, 20:26
Blir det ikke -veldig- mye kake om alle skal ta med en hver? :l

Unskyld, jeg forstod ikke spørsmålet. Du.. du...sier at det kan bli for MYE kake?

monomayu
28th June 2008, 23:10
Blir det ikke -veldig- mye kake om alle skal ta med en hver? :l Kan noen oversette, jeg skjønner ikke :cipgonk:

marilla
29th June 2008, 14:54
Man trenger ikke bake en hel langpanne for å kalle det en kake heller. :3 Uansett - når ble du sist plaget av å måtte ta med deg litt eventuelle kakerester hjem? Ohnoes, kake i kjøleskapet!

Jeg og viddy er på en kanskje, siden vårt samlede attentionspan for datoer suger.

Kaia_Baia
3rd July 2008, 02:04
vis jeg får lov tar jeg KANSJE med 3 venner som skal bake de og. to av de skal da lage muffins. og den siste tror jeg og var muffins:O men jeg skal snakke med de

monomayu
3rd July 2008, 13:34
Bare å ta de med det :nya:
Hm, ja prøv å få de til å lage litt forskjellig om det går :P

Izumi-zu
4th July 2008, 23:50
Takk og pris :D Jeg gikk ikke glipp av det. Jeg trodde det stod Juni :gonk:

jeg kommer til å ta med kake fra rema 100. Enten marsipan eller sitronkake :3

Hvis noen har allergier så er det kjekt å vite. Vi vill ikke ha noen dødsfall på kaketreffet :cip: Det vil forstyrre kakespisingen :todagonk:

Kaia_Baia
5th July 2008, 00:05
Han eine kommer ikke..
og de som lager kake i lag. jeg tror vertfall hun eine kommer, men aner ikke om typen hennes blir med.

hvilket klokkeslett?

Jawad
8th July 2008, 19:57
Indeed the cake is not a lie!

Blir mest sannsynelig sjokolade kake som enten morra mi eller søstra mi har laga, kommer an på hvem av dem som gidder xD

p33r
8th July 2008, 19:58
Jeg tar med sjoko-morell kake, tysk oppskrift.

Darkfrog
8th July 2008, 21:11
HVIS jeg rekker å bake en kake (tropisk aroma(jeg vet det høres ut som en fruktkake eller noe, men det er faktisk sjokolade, så ikke frykt)) så kommer jeg, så sett meg på kanskje.

monomayu
9th July 2008, 00:41
hvilket klokkeslett?
Sorry, jeg glemte å føre det opp, står der nå.

Ardisrawr
10th July 2008, 23:58
Jeg har tenkt til å lage marsipankake :cip:

Reila
11th July 2008, 00:08
Jeg har tenkt til å lage marsipankake :cip:
<3!

Jeg tar meg nok en tur, men jeg vet ikke hva jeg tar med : P

Kaia_Baia
12th July 2008, 21:34
Jeg har med ei vennine. jeg tror hun overtalte typen sin og så jeg er nesten 100% sikker på vi blir 3. jeg tror også at vi lager kake sammen siden jeg skal være hos henne X) men da lager vi sikkert bare sukseterten

Ingen
13th July 2008, 16:49
Tror jeg skal klare å komme meg dit på lørdag, kake ftw

om jeg kommer blir det eplekake <3

Bell
14th July 2008, 16:46
Neeii! Feil dato, veldig feil dato! >< Dette må skje igjen, jeg vil på kaketreff!

Sannsynlighet for at dette blir arrangert igjen på en annen dato?

monomayu
14th July 2008, 19:12
Førsteposten er oppdatert med en ny regel:
På slutten av treffet skal ALT som ikke blir spist opp (og er spisbart) gies bort til folk rundt som ikke er en del av kaketreffet. Her kan vi gjerne gå i flere grupper og finne folk vi vil gi kake til!

Bell: det er VELDIG stor sjanse for at det skjer igjen. Dette treffet er en liten test for å se hvor godt noe sånt som dette kan blir mottatt. Neste gang blir ganske sikkert en del større! :sorcerer:

Laughing_man
14th July 2008, 21:46
Høres gøy ut, og jeg elsker kake :nya:

Sign me up! Skal prøve å få med Mochi i samme slengen.

Åja kaken... Ostekake?

marlee
14th July 2008, 21:59
Åj, type free cake campaign? Det er jo enda bedre enn free hugs, for det kreves forberedelse. Folk kommer til å bli rørt til tårer...

(Du kan forresten fjerne spørsmålstegnet ved meg :))

kaw
15th July 2008, 01:23
Jeg regner med at jeg dukker opp, men kaken er ukjent fortsatt.

monomayu
15th July 2008, 19:10
UPDATE: Grunnet dårlige værutsikter blir oppmøte utenfor Outland i Østbanehallen. Jeg prøver å finne ut hvor vi kan være dersom det ikke blir bra vær. Trenger forslag til steder vi kan være, post det om du vet om noe!

Laughing_man
15th July 2008, 22:38
Mochi kan dessverre ikke komme siden han må jobbe :/

But fear not! Jeg kommer med min latterlige unnskyldning for en kake!

Vesnet
15th July 2008, 23:19
Jeg skal lage kringle.

Super heftig kringle.

Inspira
16th July 2008, 20:18
Heh, forvirra meg har misforstått familiens reiseplaner igjen og kan ikke komme allikevel :(
Men hvis det blir en neste gang; da skal jeg komme og imponere dere alle med mine påståtte kakebakekunnskaper!

Jorg
18th July 2008, 12:34
change of plans: jeg tar med blåbær-muffins istede.

Izumi-zu
18th July 2008, 12:48
Jeg vet det er siste liten, men jeg kan ikke komme alikevel :gonk:

I'll be back next time, Med orgentlig kake og allt!

Laughing_man
18th July 2008, 20:23
Faen, hvordan skal jeg få med meg en kake ned til sentrum? :O

DrakeK
18th July 2008, 20:33
tupperware eller lignende kakeboks funker

som den her : http://ecx.images-amazon.com/images/I/41ZV2J1TJ9L._SL500_AA280_.jpg

Lokenagi
18th July 2008, 21:12
kommer entagligvis innom, men har ikke med kake :P

sketch
19th July 2008, 01:41
kanskje jeg tar en tur ja..

jeg tar med jaffa orange-cakes :P oppskrift.. øh... Ica? XP

p33r
19th July 2008, 09:21
kanskje jeg tar en tur ja..

jeg tar med jaffa orange-cakes :P oppskrift.. øh... Ica? XP

KAKE, stikk til en baker og kjøp noe kakelignende, det er ikke så vanskelig. Ellers kaster jeg kake i tryne på deg :P

Kaia_Baia
23rd July 2008, 19:01
heihei. sorry for jeg ikke fikk sagt i fra før at jeg ikke kunne komme. men jeg fant ut at jeg ikke orket så mye folk når jeg hadde skada meg X)
også hadde jeg ikke tillgang til internett, såå..