PDA

View Full Version : Selges Lolita klær + maid-inspirert kjole til salgs

BabydollAxolotl
16th June 2008, 21:55
Jeg har denne fine kjolen i svart med blå detaljer som jeg gjerne vil selge. Den er perfekt til gothic lolita! Jeg har aldri brukt den, så jeg selger den for 350 kr (porto ikke inludert). Et matchendes headress følger også med :)
Bilde av kjolen foran (dette bildet er lånt av hun jeg kjøpte kjolen av):

http://i530.photobucket.com/albums/dd350/BabydollAxolotl/gothic2.jpg

SOLGT

Mirashi
17th June 2008, 17:18
Jeg er fortsatt interessert i hatten, hadde bare glemt at jeg skulle snakke med mamma om det. xD Tar nærmere kontakt, skal snakke med henne i kveld.

BabydollAxolotl
17th June 2008, 22:51
Ja, ok. Da holder jeg av hatten til du finner ut om du får den eller ikke ;)

Mirashi
17th June 2008, 23:17
Ja, mamma kom ikke hjem idag ser det ut til. Gir beskjed når jeg har snakket med henne i morgen da. :cip:

Elfhybrid
19th June 2008, 20:54
Ja gjør det,for jeg er litt interessert hvis ikke du skal ha den :p

Mirashi
19th June 2008, 22:23
Bare glem det, mamma vil ikke snakke med meg for tiden. Bare selg hatten videre. >_<

Elfhybrid
19th June 2008, 22:51
hm, jeg fikk regning på bilen nå,så må stå over uansett :(
15,000 ut av kontoen :(

BabydollAxolotl
19th June 2008, 23:57
Oi, ouchda. Det er forståelig xD Lykke til med mor og bil til dere da =)

Krisbam
20th June 2008, 15:59
Jeg og Oteckeh er litt interessert i den hatten, men vet ikke om vi er i stand til å betale akkurat nå. Om den kunne holdes av litte grann vil vi gjerne kjøpe den.

BabydollAxolotl
21st June 2008, 15:46
Ja, jeg holder den gjerne av hvis dere vil det :)
Bare si i fra hvis dere ikke vil ha den allikevel så jeg ikke holder den av i evigheter =P

BabydollAxolotl
6th October 2008, 12:55
Selger en ny kjole :) Lagt ved bilder og informasjon i førsteposten.

Mirashi
6th October 2008, 23:45
Ooooh my god. Ja. Bare ja. Jeg skal SÅ ha den! Om den passer. Bysten min er cirka 88-89, ville det funket? Livet mitt er 77 da, så jeg vet ikke jeg... ^^;

BabydollAxolotl
7th October 2008, 00:02
Selger jeg kjøpte kjolen av sa at kjolen ville passe en byste opp til 90 cm. Jeg synes den virker litt trang for det, men vi kan jo stole på henne og. Da skulle du ikke ha noe problem med å passe den. Lolitakjoler skal jo helst sitte litt stramt. Prøve å ta på meg flere lag med klær, og jeg fikk lukket glidelåsen. Midjemålet ditt betyr ingenting siden dette er en empire waist kjole som slutter under brystene =) Den er din hvis du er villig til å ta sjangsen.

Mirashi
7th October 2008, 00:06
Sjanses taes, hvis den ikke passer så bare videreselger jeg den igjen, vet om flere som er interessert. :)
Pengene måtte blitt tatt over postoppkrav, håper ikke det gjør noe? Om det går bra så kan adresse og navn fåes over PM. :)

BabydollAxolotl
7th October 2008, 00:08
Er det sånn hvor man betaler når man henter pakken?

Mirashi
7th October 2008, 00:10
Det er det.

BabydollAxolotl
7th October 2008, 00:13
Ok, da får du sende med adressen din og slikt på pm, så skal jeg sende kjolen så fort jeg får mulighet! Bor på en liten plass som ikke har verdens beste postkontor, men jeg stikker ned og prater med dem i morgen =)