PDA

View Full Version : Hvem har du tenkt å være på Desucon 3 ?

Pages : [1] 2

Kamashi
15th June 2008, 16:58
Jeg tenkte det var på tide med en "Hvem har du tenkt å være" siden jeg er sikker på at folk har lyst til å vise eller fortelle eller bløffe om hvem de skal gå som, og hvor fantastiske kostymer de skal ha. Well bring it on !

Selv planlegger jeg å gå som Altaïr fra Assassins Creed. Håper det faller i god smak hos alle, for jeg er nesten ferdig med kostyme, og jeg skal love at det var ikke bare kos å brodere inn hebraisk både her og der.

Kostymet er laget av : Bomull, Sateng,Lær, nylon og metall.

Bilder :http://dwimg.com/files/ngd8a7p3tfj9q7rhnkpa.jpg

Har enda en del igjen på kostymet. må bla lage de pokkers sandalskoa. Åsså en del av lærarbeidet må gjøres om igjen.

Tid brukt : xx timer

Penger brukt : over 1000 kr, men utenom det usikkert, møbelhud er dyrt.

manjeh
15th June 2008, 18:27
jeg vurderete Altaïr, men endte opp på Greed fra FMA.

Shippuuden-08
15th June 2008, 18:34
Skal være Sasuke fra de tidligere episodene av Naruto.. ;))

Oteckeh
15th June 2008, 18:34
Horo!

Kiyu
15th June 2008, 19:21
Haruhi Suzumiya :nya:

Kelloggs
15th June 2008, 19:38
Det er vel litt obviouse hvem jeg kommer som:D
(peker på profil bildet)

har endelig funnet en blå dress med grei nok pris.
jobber ennå med Attorney's Badgen da.
Håret blir nok parykk siden jeg har begynt å få litt tynt hår på toppen-_-'
skaffer en parykk fra en leketøys butikk eller noe og fikser på den.
men ellers har hoved kostymet klar.

Sakuya
15th June 2008, 19:39
Cirucci Thunderwitch. Arrancar with a whip. x3 Jeg har også vurdert Neliel Tu i Espada-form eller Sun-Sun, men jeg ender vel opp med Cirucci. Hvis jeg i det hele tatt kommer meg på neste Desucon da... ^^;

Siden jeg ombestemmer meg ganske fort, er det mulig at andre cosplay-prosjekter som er mer spennende dukker opp i mellomtiden, så ikke ta disse forslagene for alvorlig. x3

Howl
15th June 2008, 20:14
Haruhi Suzumiya :nya:

I bunny-kostymet sammen med gitaren? :nya:

jeg skal ikke cosplaye noen, siden jeg har smått med tid, men det blir uansett morsomt å se på alle de awesome cosplayene,

AnthonyAA
15th June 2008, 21:38
Phoenix Wright - Diego Armando.

:link:

Imbefalath
16th June 2008, 11:12
Så tøft at det blir et skikkelig Phoenix Wright-cosplay. Synd at jeg ikke kan være der, men satser på at folk tar en del bilder;)

Kiyu
16th June 2008, 11:40
I bunny-kostymet sammen med gitaren? :nya:

You wish :3

Kim
20th June 2008, 22:18
Kamashi, awsome kostyme! hadde jeg klart det hadde jeg kledd meg ut som han jeg også. Men men er ikke så veldig praktisk av meg haha.

CatgirlMe
20th June 2008, 22:32
Tror det blir Apollo Justice, men har ikke hatt tid til å få tak i noe av kostymet så langt, bortsett fra den hvite sjorten, da :cip:
Men jeg har helt klart for meg hvordan jeg skal lage det, så det gjenstår bare å kjøpe inn og sy sammen. Det eneste jeg er litt usikker på er attorney-badgen. Parykk trenger jeg nok ikke, bare en masse hårprodukter og litt ståltråd.

Ser det blir en del Phoenix Wright karakterer! TAKE THAT, NARUTO!

Håper litt at Edgey-poo kommer også... Eller Naruhobo... Eller en av Gavin-brødrene... :todahello:

Ann Christin
21st June 2008, 10:16
Hvis jeg orker og får i gang symaskinn igjen så tenkte jeg noe så uvanlig og nerdete som en draenei fra WoW.

Mette
21st June 2008, 12:25
Jeg vurderer Battle Royale cosplay, men er ikke sikker på hvilken character.

Kamashi
21st June 2008, 16:35
Kamashi, awsome kostyme! hadde jeg klart det hadde jeg kledd meg ut som han jeg også. Men men er ikke så veldig praktisk av meg haha.

Takk holder enda på å lage hidden blade, og boots, men det kommer.

Izuma
21st June 2008, 20:48
Jeg kommer til å cosplaye fra Kingdom Hearts serien, akkurat som en haug med andre folk, men de får poste det selv xD
Blir Sora fra 2ern :3 Er ferdig med pose-dingsene på siden (med hjelp fra Red) og har buksa som er under de andre buksene (make any sense? no? good)
Stoffet til jakka er klart bare jeg får tid til å sette meg ned med det xD Så er på god vei >:3

Cutter
22nd June 2008, 14:25
Har tenkt til å cosplaye Gumshoe fra Phoenix Wright :)

Zyruk
24th June 2008, 22:36
Tror nok jeg skal gå for Ichigo fra Bleach :3
Tenkt på det en stund nå, skal få fikset kostyme snart

Jorg
24th June 2008, 23:26
vurderer å cosse Hei fra darker than black, men jeg vet ikke åssen jeg skal få til maska :\

Shinke
25th June 2008, 11:03
Jeg vurderer Yoruichi fra Bleach, men vi får se hvordan det går :3

NaruStine
25th June 2008, 11:40
visst eg skal kommer eg som Tsunade fra Naruto

Jettemor
25th June 2008, 13:53
Jeg tenkte å cosplaye en Anbu fra naruto, uklart om jeg skal være en Random Anbu eller en Anbu versjon av naruto eller kakashi (etc.)(vet ikke helt om det skriver ANBU, har sett det skrevet så mange forkskjellige måter x3-caps or no caps, that's the question o.o-)

Eraiasu
25th June 2008, 20:39
Jeg har tenkt å komme! :D

Planen var å prøve å cosse Alphonse Elric fra Fullmetal Alchemist.
Men får se om det blir noe av det kostymet da... hehe...

Danieru-kun
26th June 2008, 13:31
Jeg skal cosplaye Cloud Strife, Advent Children utgaven :3

Og forhåpentligvis blir jeg den eneste ^^

Dama mi (airbaginky) skal forhåpentligvis cosplaye Tifa :)

Aridima
27th June 2008, 10:26
Tror jeg skal være Alucard fra hellsing :D

Kimuri
28th June 2008, 03:13
Jeg tenkte det var på tide med en "Hvem har du tenkt å være" siden jeg er sikker på at folk har lyst til å vise eller fortelle eller bløffe om hvem de skal gå som, og hvor fantastiske kostymer de skal ha. Well bring it on !

Selv planlegger jeg å gå som Altaïr fra Assassins Creed. Håper det faller i god smak hos alle, for jeg er nesten ferdig med kostyme, og jeg skal love at det var ikke bare kos å brodere inn hebraisk både her og der.

Har enda en del igjen på kostymet. må bla lage de pokkers sandalskoa. Åsså en del av lærarbeidet må gjøres om igjen.

var du på outland i uka som var? en som var utkledd som altair var der og skulle ta noen bilder utenfor

Kamashi
28th June 2008, 16:46
var du på outland i uka som var? en som var utkledd som altair var der og skulle ta noen bilder utenfor

Japp det va nok meg du.http://wolfchildrusk.deviantart.com/art/Some-Viewpoints-89938873

Issa-san
1st July 2008, 16:52
.. jeg vet hvem jeg skal cosplaye på SoraCon, hvis det hjelper..? D:
XDD
Anywayh, vet ikke helt med Desu 3 enda.. O_o tror jeg? Eller...? >.> x'D'

Kimuri
1st July 2008, 17:11

den var da veldig lik denne her: http://www.cosplaymagic.com/ascralco.html <_<

Izuma
1st July 2008, 20:51
Like, men ikke den samme. Du ser det pga det er anderledes med den greia over skuldrene :cip:
Det ville nå jeg si, ihvertfall :cip:

Nekochan
1st July 2008, 23:34
For meg blir det Alexiel fra Angel Sanctuary ^^
http://img89.imageshack.us/img89/6239/originalalexielod1.jpg
Mesteparten av stoffet er kjøpt osv. Mangler bare en god del fjær.. og masse tid >_> Foreløpig er jeg på husjakt, så jeg får ikke starta før jeg har funnet et sted å være.. (Litt omstreifer atm >_>). Men jah, håper det blir tilstrekkelig med tid og at kostymet blir sånn nogenlunde bra :nya:

Mimiko
5th July 2008, 18:27
Jeg blir Yuuki Cross fra Vampire Knight!!

Har allerede begynt med kostyme og har den klart til Desucon 3 he he... =D!

Norwegiankitty
7th July 2008, 22:48
L :nya:
D eneste probleme er at d er så mange som cosplayer han, men jaja :cip:

Sakuya
7th July 2008, 22:52
Cirucci Thunderwitch. Arrancar with a whip. x3 Jeg har også vurdert Neliel Tu i Espada-form eller Sun-Sun, men jeg ender vel opp med Cirucci. Hvis jeg i det hele tatt kommer meg på neste Desucon da... ^^;

Siden jeg ombestemmer meg ganske fort, er det mulig at andre cosplay-prosjekter som er mer spennende dukker opp i mellomtiden, så ikke ta disse forslagene for alvorlig. x3

Nye planer. Jeg kommer nå garantert som Hatsune Miku fra Vocaloid2. Med purreløk. :3 Kommer til å starte så vidt på kostymet, men aller først må jeg bli ferdig med det jeg skal ha på Soracon.

Shirói-Néko
8th July 2008, 22:38
jeg vurderete Altaïr, men endte opp på Greed fra FMA.
trodde virkelig jeg kom til å bli den eneste som kom til å cosplaye fra FMA, blir nok Riza Hawkeye her :D

Silli-zicuni
9th July 2008, 15:42
Demyx fra Kingdom Hearts~!!! :cip: (Ooooh, shock XD)
Kostymet mitt er så orginalt som kjøpt på ebay.... *sweatdrop* >D Meen jeg er en rakker på parykk-styling~! *flail*

Rockshoujo
10th July 2008, 03:31
Jeg skal mest sansynelig være Muraki fra Yami No Matsuei, Kanskje Matsumoto fra bleach hvis jeg får sydd Kimono *symaskinen er ødelagt og sy for hånd tar lang tid, og jeg holder på med mange andre cosplays* ^_^
Siden det blir for vanskelig og dyrt å finne en lang hvit frakk og tar for lang tid å brodere de lilla detaljene så skal jeg være Tamaki for Ouran gruppa. ^_^ Tamaki er et planlagt cosplay og jeg GLEDER meg til å være han med den store Ouran gruppa! YAY! ^_^

Veriun
10th July 2008, 10:46
Colette Brunel fra Tales of Symphonia.

http://tales.namco.com/symphonia/images/pic_brunel.jpg

Adorkable
12th July 2008, 01:19
Veeel... Jeg skal prøve å få cosplaya Haruhi fra Ouran High School Host Club o: (jeg trenger parykk+outfit, waaah!! >.<) og og og jeg kommer til å se teit ut 8D

Jeg skal cosplaye med noen venner, og vi har altså:
Honey
Mori
Renge
Haruhi
Mori-fangirl (kjæresten til Mori-cosplayer, som også er storesøstra mi xD)

Også har vi KANSKJE:
Tamaki
Kyouya
...

Vi mangler iallefall tvillingene >-> wuut.

Amardin
12th July 2008, 18:06
Deidara (fra naruto)

imako
12th July 2008, 18:54
skal kansje cosplaye misa amane fra death note

Totoro
13th July 2008, 16:36
hmm XD Fant ut nettopp en morsom ting her :nya:
Jeg er forkjøla, så jeg gikk og rota rundt i skuffen min etter et skjerf jeg kunne ha rundt halsen. Fant et hvitt skjerf, tok det på og prøvde å få knytt det på en eller annen måte. Da jeg så meg i speilet så jeg til min store overraskelse at hvis jeg fikset på det litt ble det seende ut som en "carvat" (hva nå det enn heter på norsk -_- Hvertfall.. Den greia Miles Edgeworth fra PW har rundt halsen) Hmm... Epic, tenkte jeg og begynte å rote i klesskapet mitt. Der fant jeg som planlagt en hvit skjorte og en svart vest. Tok det på meg og gikk og så meg i speilet igjen. Nå begynte jeg å ligne ganske så bra på han (syns jeg). Men så kom det vanskelige. Hvor i alle dager finner man en rosa/rød dress? Her måtte jeg bevege meg bort fra mitt eget rom og snek meg inn på foreldrene mine sitt rom og begynte å rote i klesskapet. Og hva fant jeg ikke der?! En rosa/rød dressjakke. Som passet! Så jeg vet hva jeg skal cosplaye hverfall XD Må bare finne en bukse som står i stil til jakka.. Det kan kanskje bli litt vanskelig. Og jeg må farge håret mitt grått også :P

(Håper ingen bryr seg om at jeg er en jente da XD)

Det er vel litt obviouse hvem jeg kommer som:D
(peker på profil bildet)

har endelig funnet en blå dress med grei nok pris.
jobber ennå med Attorney's Badgen da.
Håret blir nok parykk siden jeg har begynt å få litt tynt hår på toppen-_-'
skaffer en parykk fra en leketøys butikk eller noe og fikser på den.
men ellers har hoved kostymet klar.

Skal du gå sånn på Soracon også? Vet ikke om jeg kommer på soracon, men cosplayer du Phoenix på Desucon kan vi ha awesome "OBJECTION"-show :D

Haku<3
13th July 2008, 21:45
Hvis jeg kommer, skal jeg antageligvis gå som noen fra enten Naruto eller Bleach.
Jeg skal dra sammen med søsteren min og to av hennes venner hvis alt går som planlagt, og den ene vennen skal cosplaye enten Kakashi eller Urahara. xD

Haku<3
19th July 2008, 16:10
Haha, nå har jeg funnet ut hvem jeg skal cosplaye. xD
Nel Tu, i barneversjon! :cip:

Khreii
19th July 2008, 22:03
Jeg sikkert kommer ikke XD Men HVIS jeg gjør, blir jeg nok Edward Elric fra FullMetal Alchemist

Valentine
20th July 2008, 15:03
Veeel... Jeg skal prøve å få cosplaya Haruhi fra Ouran High School Host Club o: (jeg trenger parykk+outfit, waaah!! >.<) og og og jeg kommer til å se teit ut 8D

Honey
Mori
Renge
Haruhi

Også har vi KANSKJE:
Tamaki
Kyouya
...

Jeg -SKAL- finne dere. Enkelt og greit. Kan kanskje få ordnet med tvillingene, om det er interessant?

okami
21st July 2008, 00:00
Har store planer om å cosplaye Akira eller Nobuta fra Nobuta wo Produce. Er min store plan *nikkepå*
Trenger bare finne rutete stoff til å sy bukse og slips, så blir alt så bra atte XD

kakashi-san
25th July 2008, 12:36
Jeg har tenkt å være Kakashi (sjokk). Jeg har funnet ut av at jeg er noget lik han i personlighet, lat og useriøs, men seriøs når det trengs.

blackwidow91
25th July 2008, 19:55
Jeg er litt sånn fortvilt, for har ikke funnet en eneste animefigur som har lignet på meg...:/ Noen som kan hjelpe meg med no framtidige cosplay ideer?^^
Bør være jente, og litt langt brunt hår^^ Gjerne lette kostymer:D

kakashi-san
25th July 2008, 20:39
Haruno Sakura type anime? Tror ikke den er så vanskelig

blackwidow91
25th July 2008, 21:49
Haha xD Helst ikke den personen jeg hater mest i Naruto xD hihihi^^

Mimiko
30th July 2008, 20:31

Honey
Mori
Renge
Haruhi

Også har vi KANSKJE:
Tamaki
Kyouya
...

Woot!

Da er det dere jeg må finne når jeg er i Desucon aller først! Jeg hadde tenkt å være Haruhi også men ombestemt meg og heller ville være Yuuki xD!

NaruStine
30th July 2008, 20:54
eg vit ikkje alt raser sammen . eg håper at eg kan komma på desucon XD
Kansje: Haruno Sakura i maid outfit.
Naruto shippuden.

Størst sansynlighet for at eg kommer som:
naruto kyubi.

Rockshoujo
31st July 2008, 02:03

Honey
Mori
Renge
Haruhi

Også har vi KANSKJE:
Tamaki
Kyouya
...

Du kan sette Tamaki på definetivt gruppa nå kjære Haruhi-chan! *gives rose* ^_~

Xaphania
1st August 2008, 07:29
Skal vere Misa frå Death Note, definitivt. Hadde vore det på Soracon også, om eg ikkje hadde vore vekke så lenge, og ikkje hatt mogelegheit til å gjere noke med kostymet. Eg vurderte også Ritsuka frå Loveless, men det får vel bli eit anna år, siden Desucon berre er ein dag, og eg har meir ting til Misa sitt kostyme. Skal bestille parykken når eg kjem heim. :nya:

WetGoat
3rd August 2008, 00:12
Jeg har kanskje tenkt til å cosplaye Tsukasa-chan fra ichigo 100% :p

enkelt og greit.

Porphyra
3rd August 2008, 00:31
Tja, jeg skulle egentlig ha vært Yondaime fra Naruto Shippuden. Men jeg tror virkelig ikke jeg kommer til å ha råd til å lage/kjøpe outfiten. Så da blir det nok heller Dark Mousy fra DNAngel. Vi får se :p

Inepte
3rd August 2008, 19:45
Hvis jeg blir ferdig med kostymet, skal jeg være Lucy fra Elfen Lied. :3

Kien
3rd August 2008, 23:14
Jeg kommer som Hisagi fra Bleach. På Desucon, :D

n@ruto-kun
3rd August 2008, 23:43
og jeeeeg skal være minato fra persona 3 ;D
hurra hurra~ *synge på introsangen* <3

imako
4th August 2008, 07:38
ja da var det bestemt..... jeg skal vist cosplaye sakura fra naruto og vennina mi skal cosplaye indre sakura :eek:

Hetakoso
4th August 2008, 12:07
Jeg kommer som en Anbu :3 Kostymet er ikke ferdig da, men holder på :D

Valentine
4th August 2008, 12:48
Skal gjøre et godt forsøk på Alucard fra Hellsing.

Aoyama
4th August 2008, 13:11
Skal gjøre et godt forsøk på Alucard fra Hellsing.

Hyll deg! Jeg har ventet på at noen skal cosplaye han på 3 con nå (eller kanskje jeg bare ikke har fått med meg ta noen har gjort det allerede). Men still, det er bare awsome. n_n

Lazore
4th August 2008, 15:48
er litt lat akkurat nå, er det noe sted hvor jeg kan finne info om desucon 3?

Shirói-Néko
4th August 2008, 19:26
Jeg sikkert kommer ikke XD Men VIS jeg gjør, jeg blir nok Edward Elric fra FullMetal Alchemist

du MÅ cosplaye som Ed, jeg kommer som Riza Hawkeye også kommer det Kanskje en Roy Mustang!

Lazore
5th August 2008, 01:00
fant ut hvem jeg kan cosplaye, Mello, men trenger bedere bilder en det jeg finner.
Takker på forhånd :3

Mette
5th August 2008, 01:44
Jeg kunne godt tenke meg å cosplaye Uohana fra Bleach, siden jeg kommer til å være medisinsk ansvarlig på Desucon og. Hadde vært artig å få de andre på medic crew til å cosplaye andre fra den fjerde divisjonen av Gotei 13 og.

fiiup
5th August 2008, 04:36
blir vel jiraya for meg :3
men mette sin ide er ikke dum. Vis team lederene var de forskjellige lederene fra gotei 13 alle sammen så hadde det vært sinsvakt kult.

Kien
5th August 2008, 20:43
Uhm, jeg ombestemte meg. Tror det blir L igjen. Skal dukke opp med min egen Raito i håndjern. Tenkte på om det var noen flere som ville joine på team Death Note, dukke opp som Misa, Watari'n stuff. Blir kjempefett hvis noen tar BB. :D

Niji
5th August 2008, 20:50
Jeg er nesten helt sikker på at jeg skal være Namine fra Kingdom Hearts :nya:
Fikk bli med i en Kingdom Hearts gruppe :cip:

Miyu
5th August 2008, 20:53
Tenkte jeg skulle prøve meg på Alita fra Battle Angel Alita, men da bør jeg vel begynne snart:cip:

http://www.dwimg.com/files/1bt7ph3ofkpom7zltnac.jpg

Colaholic
5th August 2008, 21:06
Jeg kommer nok ja, men er ikke 100% sikkert at jeg coser, hvis jeg gjør det blir det ichigo i bankai:P

Mirashi
5th August 2008, 21:31
Vurderer å komme som Ayanami Rei fra Neon Genesis Evangelion, iført skoleuniformen.

matura93
6th August 2008, 02:32
egentlig skulle jeg ta haruhi suzumia :3
endte opp med naruto :D though jeg er jente så er vel det grett ? ^^

Dhomochevsky
6th August 2008, 02:36
har bestemt meg: The Disassembler fra Net Sphere Engineer!
http://i212.photobucket.com/albums/cc148/valdunba/NSE_c01_30.png

lurer bare på hvordan jeg skal lage den litt tykke kragen på jakken hans :(
og tror dere jeg får lov til og ha en sånn skiftenøkkel greie i beltet?

magroth
6th August 2008, 03:38
har tenkt å cosplaye han her ^^ http://img.photobucket.com/albums/v477/DigitalRevolution/Shaman%20King/shamanking.jpg jeg var han på soracon, men da var jeg i hannes casual outfit, så kommer til å sy litt i den nære fremtida. jeg har alt untatt en lang nok glidelås (oransj, kan noen hjelpe meg med det?)

Aeki
6th August 2008, 15:15
Noen med laangt, grønt hår, siden parykken jeg egentlig skulle ha til Nel-kostymet mitt kom fram i går, og da må jeg nesten bare bruke den på desucon^^ Muligens Shion/Mion fra Higurashi no naku koro ni :3
Om noen vet om animefigurer/spillkarakterer med langt, grønt hår, så si ifra!

ilifin
6th August 2008, 15:17
Noen med laangt, grønt hår, siden parykken jeg egentlig skulle ha til Nel-kostymet mitt kom fram i går, og da må jeg nesten bare bruke den på desucon^^ Muligens Shion/Mion fra Higurashi no naku koro ni :3
Om noen vet om animefigurer/spillkarakterer med langt, grønt hår, så si ifra!C.C fra Code Geass f.eks. er en god karakter å cosplaye, hun har masse outfits å velge mellom óg.

Selv har jeg planer om å komme som Charles di Britannia (også kjent som keiseren i Code Geass)

marilla
6th August 2008, 15:18
http://en.wikipedia.org/wiki/C.C._(Code_Geass)

Langt grønt hår!

edit: damn, slått av ilifin. :<

Aeki
6th August 2008, 15:21
C.C fra Code Geass f.eks. er en god karakter å cosplaye, hun har masse outfits å velge mellom óg.

Selv har jeg planer om å komme som Charles di Britannia (også kjent som keiseren i Code Geass)

Jah, har sett på henne og^^ Hun står på forslag-listen min :3

Valentine
6th August 2008, 18:32
Hyll deg! Jeg har ventet på at noen skal cosplaye han på 3 con nå (eller kanskje jeg bare ikke har fått med meg ta noen har gjort det allerede). Men still, det er bare awsome. n_n

Takk. :3

Eneste problemet er at det kan bli noooooe dyrt, i og med at mye av tingene som trengs ikke er lett å lage selv, så det må bestilles. Som brillene og pistolene. Har regnet litt på det, og det kan komme opp i mot 4000 kroner.

emily1907
6th August 2008, 19:05
girl type ranma, fra ranma ^^

Sakuya
6th August 2008, 19:27
C.C fra Code Geass f.eks. er en god karakter å cosplaye, hun har masse outfits å velge mellom óg.

Hvis Charles kommer, og kanskje C.C. også, fikk jeg utrolig lyst til å være noen fra Geass jeg og. Cornelia, Karen eller Euphemia kanskje? Hadde vært veldig morsomt om jeg kunne ha vært Lulu da, hvis jeg greier å få det til å ikke se ut som om jeg er en jente. xD Har jo egentlig et Kaguya-kostyme liggende, men det er ikke like spennende lenger. Kunne egentlig tenkt meg å cosplaye Anya også, hadde det ikke vært for at klærne hennes dekker altfor lite. xD

Har vært inne på VOCALOID tidligere i tråden samt mye annet rart, så forholdsvis vanskelig å finne ut hva det blir til slutt.

Altså, forslag til hva jeg kan være mottas med takk. Jeg greier ikke bestemme meg. -_-

dark kwen
6th August 2008, 20:48
Colette Brunel fra Tales of Symphonia.

http://tales.namco.com/symphonia/images/pic_brunel.jpg

JAAAAAAAA!!!
Dette MÅ du gjennomføre
skal selv prøve å være Sheena fra ToS (Tales of Symphonia)

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.freewebs.com/divine_judgment/sheena_full-size.gif&imgrefurl=http://www.freewebs.com/divine_judgment/characters.htm&h=600&w=342&sz=31&hl=no&start=11&tbnid=aMCPhQ34oN1LYM:&tbnh=135&tbnw=77&prev=/images%3Fq%3Dsheena%2BTOS%26gbv%3D2%26hl%3Dno%26cl ient%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26sa%3DG

Dhomochevsky
6th August 2008, 23:35
Hvis Charles kommer, og kanskje C.C. også, fikk jeg utrolig lyst til å være noen fra Geass jeg og. Cornelia, Karen eller Euphemia kanskje? Hadde vært veldig morsomt om jeg kunne ha vært Lulu da, hvis jeg greier å få det til å ikke se ut som om jeg er en jente. xD Har jo egentlig et Kaguya-kostyme liggende, men det er ikke like spennende lenger. Kunne egentlig tenkt meg å cosplaye Anya også, hadde det ikke vært for at klærne hennes dekker altfor lite. xD

Har vært inne på VOCALOID tidligere i tråden samt mye annet rart, så forholdsvis vanskelig å finne ut hva det blir til slutt.

Altså, forslag til hva jeg kan være mottas med takk. Jeg greier ikke bestemme meg. -_-
CORNELIA!!!

Nodoka
6th August 2008, 23:51

Hvis det er Horaisan Kaguya du mener så krever jeg at du cosser det så kommer jeg som Mokou så kan vi sloss til døden!

Tharanee
7th August 2008, 00:01
har kjøpt kostyme til Byakuya fra bleach så det er tålig bankers den der, hvis noen vil være renji og løpe rundt og kaste flower petals hver gang jeg sier bankai så er de hjertelig velkommen. (forutsett at de feier det opp igjen da).:p

Mette
7th August 2008, 05:24
har kjøpt kostyme til Byakuya fra bleach så det er tålig bankers den der, hvis noen vil være renji og løpe rundt og kaste flower petals hver gang jeg sier bankai så er de hjertelig velkommen. (forutsett at de feier det opp igjen da).:p

Jeg har planlagt å komme som Uohana, jeg håper også på noen division 4 undersåtter til medic crew selv ;)

ilifin
7th August 2008, 11:39
Hvis Charles kommer, og kanskje C.C. også, fikk jeg utrolig lyst til å være noen fra Geass jeg og. Cornelia, Karen eller Euphemia kanskje? Hadde vært veldig morsomt om jeg kunne ha vært Lulu da, hvis jeg greier å få det til å ikke se ut som om jeg er en jente. xD Har jo egentlig et Kaguya-kostyme liggende, men det er ikke like spennende lenger. Kunne egentlig tenkt meg å cosplaye Anya også, hadde det ikke vært for at klærne hennes dekker altfor lite. xDAFAIK skal Reila prøve seg på Kallen. Hva med Sayoko? Cornelia eller Euphie er alltid thumbs up, men tar du Euphie forlanger jeg plastikk-maskingevær :nya:

xGummiBearx
8th August 2008, 02:27
Jeg skal ha Yuuki Cross fra Vampire Knight sitt Cosplay ^_^Gleder meg syykt.

Solnar
8th August 2008, 03:02
Jeg tror faktisk det ble til at jeg skal være chrono fra chrono crusade. Dette blir i ikke djevel form da. Har også funnet en partner tror jeg:3 så det er en Rosette Cristopher også som kommer:) har også tenkt å snekre ryggsekken
http://www.otakucity.org/IMG/jpg/chrno_crusade_01.jpg

Yuri
8th August 2008, 13:10
Vis det blir så jeg drar på Desucon 3, tenker jeg på å cosplaye Super Mario :nya:
Grunn? Fordi klærne hans burde ikke være så alt for vanskelig å få tak i *har aldri coplayet før* pluss at jeg liker Nintendo XD

imako
9th August 2008, 03:06
som sagt tidligere (tror jeg) skal jeg gå som sakura fra naruto og ei vennine av meg skal gå som indre sakura :)
MEN... vi trenger flere folk fra Naruto, helst 1 sasuke

NaruStine
9th August 2008, 03:07
eg skal vera Naruko maid visst eg kommer :3

jokko3
9th August 2008, 14:23
I'll go as Xemnas from Kingdom Hearts as the rest of our group ^^ (but that's only if I get my coat in time)

Porphyra
10th August 2008, 13:44
Okay, change of plans!
Jeg kommer til å være Devit fra D.Gray-Man >3 Jeg har allerede alt jeg trenger til klærne hans, så da kan jeg spare penger på det :D

WetGoat
10th August 2008, 19:04
Jeg har endelig nesten bestemt meg :p

Fant ut at jeg hadde mye mer lyst til å cosplaye Martel fra FMA enn Kazuki Kazusano, som jeg hadde tenkt til :3

Sakuya
10th August 2008, 19:17
Hvis det er Horaisan Kaguya du mener så krever jeg at du cosser det så kommer jeg som Mokou så kan vi sloss til døden!
Er nok desverre Sumeragi Kaguya jeg mente, men Horaisan Kaguya hadde jo ikke vært så verst cosplay det heller. Det må jeg lage en gang i fremtiden. xD

AFAIK skal Reila prøve seg på Kallen. Hva med Sayoko? Cornelia eller Euphie er alltid thumbs up, men tar du Euphie forlanger jeg plastikk-maskingevær :nya:
Sayoko er egentlig ingen dårlig idé, kunne ha blitt ganske bra. Ser likevel ut som om jeg lander på enten Euphie eller Rin fra Vocaloid, siden det er kostymer jeg faktisk har begynt på. Mest tro på at det blir Euphie. Skal se om jeg ikke får tak i noe som ligner et maskingevær, i plastikk selvfølgelig. x3

ammy3okami
11th August 2008, 00:57
Jeg skal cosplaye halloween town sora fra kingdom hearts :D !! har kommet godt i gang med å lage kostymet også :)

jokko3
11th August 2008, 01:59
Jeg skal cosplaye halloween town sora fra kingdom hearts :D !! har kommet godt i gang med å lage kostymet også :)

OMAGAAD! Jeg gleder meg sykt til å se din cosplay:D

dark kwen
11th August 2008, 12:55

Du kommer SÅ til å bli glompet av alle KH fans (som meg ^^)
det blir jo bare dødskult :D
håper du får det til ^^

MaLink
11th August 2008, 22:54
aaaaaaa ammy3okami du kommer til å bli elsket av alle!!!

det er hemmelig hva jeg skal cosplaye! ammy3okami vet hva det er men ikke fortell det!!!

AzukaLockheart
12th August 2008, 17:25
Har tenkt å være Tifa Lockheart fra Final Fantasy Advent Children, blir min første cosplay og desucon, gleder meg sykt =D

MaLink
13th August 2008, 00:40
Har tenkt å være Tifa Lockheart fra Final Fantasy Advent Children, blir min første cosplay og desucon, gleder meg sykt =D

ja pliiis vær det! jeg skal også cosplaye noen fra final fantasy advent children!

............... den hemmeligheten varte ikke lenge. men jeg sier ikke spesielt hvem

Nekogangu
13th August 2008, 01:41
Jeg vil vere Stitch. Men å lage det kostymet vil bli veldig kostbart og vanskelig for nybegynnere.
Vil også cosplaye Chii fra Chis sweet home<3
Er ikke sikkert at jeg kommer på desucon, men vil så gjerne!

furryfan
13th August 2008, 01:57
Tenker kanskje jeg skal gå som Uchiha Itachi eller Zabuza fra Naruto :3
Hehe, første gang jeg cosplayer så dette kan nok bli gøy... Eller en total katastrofe :D

Exirias
13th August 2008, 02:04
Jeg planlegger å gå som Kaptein Usopp fra One Piece. :P
Håper at jeg finner noen nakama på Desucon. XP Blir mitt andre cosplay og så langt er jeg ganske fornøyd med det. :)

kittypetro
13th August 2008, 11:54
Når er det Desucon 3 er igjen? Jeg håper jeg får tid til å komme ned fra møre til å komme, det hadde vært så kult

Jeg har planlagt å komme som Uohana, jeg håper også på noen division 4 undersåtter til medic crew selv ;)

... UNOHANA TAICHO... Hvis du kommer sånn håper jeg at jeg rekker ned til møre så jeg kan cosplaye Isane igjen, ikke originalt jeg hvet men jeg tror ikke muttern har lyst til å gå igjenom det å sy kostyme for meg igjen så jeg kan gå som Soi Fon, uansett hvor kul dama er.

Så hvis jeg kommer, noe jeg håper på at jeg gjør, så kommer jeg mest sannsynelighvis til å gå som Isane

Haha, nå har jeg funnet ut hvem jeg skal cosplaye. xD
Nel Tu, i barneversjon! :cip:

Prepare to be glomped

Om noen vet om animefigurer/spillkarakterer med langt, grønt hår, så si ifra!

Feena fra et gamelt rpg spill til PS1 som heter grandia

http://www.rpgsariuji.com/fiche/grandia/grandia-feena.jpg

Hun pleier ikke å bære på den vesken men dette var det beste bilde jeg fant

Kommer du som henne gir jeg deg en klem, dæven håper jeg kan komme

AzukaLockheart
13th August 2008, 12:02
ja pliiis vær det! jeg skal også cosplaye noen fra final fantasy advent children!

............... den hemmeligheten varte ikke lenge. men jeg sier ikke spesielt hvem
Haha, det er HELT sikkert at jeg skal være Tifa XD
Men gi meg et hint da, bare ET om hvem du skal være??? D8
Mowahah, men bra å vite jeg ikke blir den eneste fra AC ihvertfall =P

RyycuYou
13th August 2008, 13:44
skal komme som Kuchiki Rukia ^^

Tiannina
13th August 2008, 14:28
Jeg har ikke peiling enda xD
er så mange å velge mellom og hvis jeg ikke finner noen, vurderer jeg å gå som min egen figur :)

kittypetro
13th August 2008, 14:39
jeg tror endelig at jeg har funnet ut hvem jeg skal gå som hvis jeg kan komme

Talo fra Zelda twilight princess

http://www.zeldawiki.org/images/thumb/3/39/Talo.jpg/180px-Talo.jpg

Han er ikke så vanskelig å lage ikke sant så jeg tror kostymet burde bli bra

Mitt store problem er det at jeg skal til møre dette året og en reise fra møre til Oslo med bil tar 10 timer:trist: så jeg må enten skulke minst 2 skoledager eller ikke komme... ARGH HJELP MEG HVA SKAL JEG GJØRE:pinch::pinch:

Bare det at jeg vurderer å skulke skolen for å dra sier noe om hvor mye jeg har lyst til å komme, men er det verdt det?

blackwidow91
13th August 2008, 14:45
SKULK SKOLEN=D

Jaja jeg har veldig lyst til å cosplaye Suiseiseki fra Rozen Maiden^^
Men kjøper jeg den kjolen jeg tenker på, så mangler jeg den tingen på hodet også vannkanna hennes :/
Elsker kjolene fra Rozen Maiden<3^^

kittypetro
13th August 2008, 14:53
*Sigh* Er det noen her som har gått på en folkehøyskole som hvet om man kan få studiedager så det ikke er altfor mye skulk på vitnemålet mitt når jeg er ferdig der?

Det er liksom 2 uker etter høstferien, jeg blir gal, jeg har sånn lyst til å dra.

Er det noen flere fra Møre området som skal ned ditt? I såfall kan jeg slå følge... forhåpentligvis

Naleatia
13th August 2008, 16:48
Skal være Konan fra Akatsuki =3
og Kameraten min skal være Pain..
Så beware the leaders are coming XD

kittypetro
13th August 2008, 17:43
Jeg har ikke peiling enda xD
er så mange å velge mellom og hvis jeg ikke finner noen, vurderer jeg å gå som min egen figur :)

Hvordan ser du ut da? Kanskje vi andre kan hjelpe deg med å finne ut hvem du kan cosplaye

siljechan
14th August 2008, 00:03
Jeg skal cosplaye Meroko Yui, fra Full Moon Wo Sagashite XD
Mangaversjonen da, siden jeg liker det svarte istedenfor det røde ^^''
Får bare håpe jeg får sydd ferdig alt :P
http://i24.photobucket.com/albums/c39/Sanjiluv3r/meroko.jpg

Skrubb
14th August 2008, 00:24
Feena fra et gamelt rpg spill til PS1 som heter grandia

http://www.rpgsariuji.com/fiche/grandia/grandia-feena.jpg

Hun pleier ikke å bære på den vesken men dette var det beste bilde jeg fant

Kommer du som henne gir jeg deg en klem, dæven håper jeg kan komme

Hahaha, dersom noen hadde kommet som Guido fra samme spill så hadde det vært epic win og umulig å motstå for potensielle Glompere, kostymet og habitten til figuren kan dog være vanskelig å få til :P

http://grandia.rpgplanet.gamespy.com/images/g1/character/guido.jpg

Hmm, fikk, litt lyst til å lage dette, å cosplaye han hadde sikkkert vært utrolig gøy, men mhe hadde vært en pain å lage alt fra scratch siden jeg ikke har sy-skills for fem flate øre.

DrakeK
14th August 2008, 01:40
Jeg skal cosse Sousuke Sagara fra FMP

Blir i casual-looken hans, hvit skjorte med svart bukse:
http://i55.photobucket.com/albums/g153/carlospenajr/Imagens/SousukeSagara.jpg

Skal selvfølgelig ha en masse gjømte pistoler, kniver og annet stæsj pluss military-otakuness :D

Noen som vil være Chidori Kaname?? :hello:

Shashi-Chan
14th August 2008, 06:54
Jeg kommer som InuYasha, jeg klarer ikke å lage noe med nål og tråd så jeg har kjøpt kostymet mitt, heh

Spax
14th August 2008, 20:47
Det er en selvfølge å være der. Selv om jeg er for feig til å Cosplaye noe som helst :p

veldig lyst å cosplaye
-Wolfwood eller Dr.Stein :3

kittypetro
15th August 2008, 00:01
Hahaha, dersom noen hadde kommet som Guido fra samme spill så hadde det vært epic win og umulig å motstå for potensielle Glompere, kostymet og habitten til figuren kan dog være vanskelig å få til :P

http://grandia.rpgplanet.gamespy.com/images/g1/character/guido.jpg

Hmm, fikk, litt lyst til å lage dette, å cosplaye han hadde sikkkert vært utrolig gøy, men mhe hadde vært en pain å lage alt fra scratch siden jeg ikke har sy-skills for fem flate øre.

Kjenner følelsen, syamaskinen hater meg, nesten like mye som jeg hater den, lol

TownyTuff
15th August 2008, 01:05
Jeg er ikke helt sikker enda, vurderer veldig sterkt Haruhi Suzumiya, eller en eller annen Akatsuki. Kanskje Tobi, Itachi eller Deidara ^^ Akkurat done med en amatør-ish Tobi-maske. Hvem passer best? No idea. Kom gjerne med forslag. :cip: Eller kanskje noen andre. Enten noen fra Naruto (kanskje Sakura, om jeg rekker) eller Haruhi. Vi får se..

Papsen skal også være med, og han lurer på om det er en eller annen liten rund piat med skjegg han kan cosplaye. :cip: One Piece eller whatever. Han har utstyr til å cosse en eller annen pirat, eller noen andre korte runde fyrer med skjegg, og om temaet går offtopic her og du vil svare, kunne den som har forslag til "liten rund mann med skjegg"-cosplay i det minste sende en PM? :D På forhånd, takker.

Makkuro
16th August 2008, 14:44
Hitsugaya Toshiro - Taicho. Har startet på kostymet. Men jeg er over 170cm høy så det blir litt rart

AzukaLockheart
16th August 2008, 14:50
Jeg skal cosse Sousuke Sagara fra FMP

Blir i casual-looken hans, hvit skjorte med svart bukse:
http://i55.photobucket.com/albums/g153/carlospenajr/Imagens/SousukeSagara.jpg

Skal selvfølgelig ha en masse gjømte pistoler, kniver og annet stæsj pluss military-otakuness :D

Noen som vil være Chidori Kaname?? :hello:
IH!! Elsker Sagara, vurderte å være Chidori eller Tessa men endte opp med ingen fra FMP =_=;;;
Uansett, haha, gleder meg til å se Sagara XD

SKULK SKOLEN=D

Men kjøper jeg den kjolen jeg tenker på, så mangler jeg den tingen på hodet også vannkanna hennes :/
IH!!! Jeg elsker Suiseiseki ~desu XD
Pliz kom som henne, elsker kjolen hennes, og Rozen Maiden selvfølgerlig ~desu XD
Ville vært morro å se Suiseiseki der ~desu XD
Og helt enig, kjolene fra RM er kjempe nyderlige, gothic lolita er utrolig *__*

Shippuuden-08
16th August 2008, 15:40
som sagt tidligere (tror jeg) skal jeg gå som sakura fra naruto og ei vennine av meg skal gå som indre sakura :)
MEN... vi trenger flere folk fra Naruto, helst 1 sasuke

JEG SKAL være Sasuke<33 ;) <33

Totoro
16th August 2008, 17:00
Skal være Ema Skye fra Apollo Justice :3 dvs 25-år versonen. Noen andrfe som har lyst il å cosse noe fra PW/AJ? Velkommene skal dere være: http://forum.japani.no/showthread.php?t=13658 :nya:

Mette
16th August 2008, 18:38
Hitsugaya Toshiro - Taicho. Har startet på kostymet. Men jeg er over 170cm høy så det blir litt rart

Jeg skal cosplaye Unohana, og jeg er 163. Høyden har ikke så mye å si! Artig at det blir flere som cosplayer fra Bleach, jeg forlanger groupshoot :D Kanskje vi får flere kapteiner?

Skrubb
16th August 2008, 21:40
Jeg er ikke helt sikker enda, vurderer veldig sterkt Haruhi Suzumiya, eller en eller annen Akatsuki. Kanskje Tobi, Itachi eller Deidara ^^ Akkurat done med en amatør-ish Tobi-maske. Hvem passer best? No idea. Kom gjerne med forslag. :cip: Eller kanskje noen andre. Enten noen fra Naruto (kanskje Sakura, om jeg rekker) eller Haruhi. Vi får se..

Papsen skal også være med, og han lurer på om det er en eller annen liten rund piat med skjegg han kan cosplaye. :cip: One Piece eller whatever. Han har utstyr til å cosse en eller annen pirat, eller noen andre korte runde fyrer med skjegg, og om temaet går offtopic her og du vil svare, kunne den som har forslag til "liten rund mann med skjegg"-cosplay i det minste sende en PM? :D På forhånd, takker.

Det er vel ikke mulig å gå så veldig offtopic,tror jeg, cosplay er da cosplay uansett om man kommer som en stormtrooper fra Star wars eller om man velger kon fra bleach.
Men man kan ikke regne med å vinne som en stormtrooper siden conventionet er Anime og manga inspirert og det derfor etter min gjetning er restriksjoner på hva slags cosplay som vinner.
Men om man ikke er så nøye på sånt så er man med bare på gøy.

Når det gjelder forslag
så mener jeg One piece har en del pirater, men jeg kan ikke noen navn siden jeg ikke har sett serien selv.
Andre forslag : Smee i Hook eller cotton i
Pirates of the Caribbean: At World's end muligens

Makkuro
16th August 2008, 22:43
Jeg skal cosplaye Unohana, og jeg er 163. Høyden har ikke så mye å si! Artig at det blir flere som cosplayer fra Bleach, jeg forlanger groupshoot :D Kanskje vi får flere kapteiner?
Groupshoot hadde vært fint, men som du sa hadde det vært fint om flere hadde vært kapteiner, kanskje Byakuya eller Soi Fon

Biggs
16th August 2008, 23:13
Jeg har planer om å cosplaye Angeal fra Crisis Core, så sant jeg får det ferdig. Det blir mitt første cosplay kostyme, så er litt nervøs for hvordan det blir. hehe.

Noen som skal være Zack som jeg kanskje kan sjefe rundt? :P

Mette
17th August 2008, 00:56
Groupshoot hadde vært fint, men som du sa hadde det vært fint om flere hadde vært kapteiner, kanskje Byakuya eller Soi Fon

Jeg veit at vi får en Byakuya i allefall (Tharanee, er ikke helt sikker på stavinga) :3 Også har Simen tenkt å cosplaye Hanatarou om han kommer.

Porphyra
17th August 2008, 00:59
Jeg har planer om å cosplaye Angeal fra Crisis Core, så sant jeg får det ferdig. Det blir mitt første cosplay kostyme, så er litt nervøs for hvordan det blir. hehe.

Prepare to be superglomped!! :D

Biggs
17th August 2008, 01:23
Prepare to be superglomped!! :D

Whohoo! *Is preparing to be glomped* :D

Porphyra
17th August 2008, 01:26
Haha, det er bra :D

Tharanee
17th August 2008, 02:40
Jeg veit at vi får en Byakuya i allefall (Tharanee, er ikke helt sikker på stavinga) :3 Også har Simen tenkt å cosplaye Hanatarou om han kommer.
riktig det mette jeg kommer som byakuya jeg. er helt med på gruppe bildet..tror det blir endel kapteiner..:)

Chiyo
17th August 2008, 13:45
Når vi først er inne på Bleach, vil jeg bare nevne at jeg kommer til å cosplaye som denne fyren:

http://img.pleax.com/01/1177875729_Ulquiorra-arancar.jpg

Er nesten ferdig med hjelmen, mangler bare det evinnelige hornet. Og så må jeg finne ut hvordan jeg skal holde den på hodet mitt uten at den faller av :3

kittypetro
17th August 2008, 14:43
Når vi først er inne på Bleach, vil jeg bare nevne at jeg kommer til å cosplaye som denne fyren:

http://img.pleax.com/01/1177875729_Ulquiorra-arancar.jpg

Er nesten ferdig med hjelmen, mangler bare det evinnelige hornet. Og så må jeg finne ut hvordan jeg skal holde den på hodet mitt uten at den faller av :3

Superlim?:P

Neida, uansett ombestemer jeg meg, kommer som Isane på Desu og, skal bare kjøpe en parykk, noen som hvet om ett sted jeg kan få kjøpt en parykk billig?

HaRLe
17th August 2008, 14:54
Jeg skal være meg selv! :P om jeg kommer.

Skulle jeg dog cosplaya ville det vært en game character. Harle fra Chrono Cross, Polka, Viola eller Falsetto fra Eternal Sonata.

Har dessverre ikke penger eller skills nok til å lage kostyme gitt.

kittypetro: Billige parykker kan du finne på ebay. god kvalitet også, faktisk.

Aeki
17th August 2008, 15:59
Jeg skal cosplaye Meroko Yui, fra Full Moon Wo Sagashite XD
Mangaversjonen da, siden jeg liker det svarte istedenfor det røde ^^''
Får bare håpe jeg får sydd ferdig alt :P
http://i24.photobucket.com/albums/c39/Sanjiluv3r/meroko.jpg

w00t, søstra mi og! x3 Uh-oh, to Meroko!

siljechan
17th August 2008, 20:03
Oh noes! XD
Da blir det vel to da!
Rød eller svart da?

Skullcandeh9
17th August 2008, 21:19
Nå er det nesten helt sikkert at jeg skal =D og jeg og kusina mi har tenkt litt på å være Lenalee og Allen fra D.Gray-Man^^

Chappy Chan
17th August 2008, 22:04
nå som eg har endelig bestemt meg xDD SKAL eg gå som Konata Izumi fra Lucky star :3 .. siden eg ikke har eg har evner til og sy .. så bestiller eg ^-^ med blå wig selvføgelig xD

Aeki
17th August 2008, 22:35
Oh noes! XD
Da blir det vel to da!
Rød eller svart da?
Svart hun og :3 Med mindre vi går for et søster cosplay^-^

TownyTuff
17th August 2008, 22:39
Det er vel ikke mulig å gå så veldig offtopic,tror jeg, cosplay er da cosplay uansett om man kommer som en stormtrooper fra Star wars eller om man velger kon fra bleach.
Men man kan ikke regne med å vinne som en stormtrooper siden conventionet er Anime og manga inspirert og det derfor etter min gjetning er restriksjoner på hva slags cosplay som vinner.
Men om man ikke er så nøye på sånt så er man med bare på gøy.

Når det gjelder forslag
så mener jeg One piece har en del pirater, men jeg kan ikke noen navn siden jeg ikke har sett serien selv.
Andre forslag : Smee i Hook eller cotton i
Pirates of the Caribbean: At World's end muligens

Hehe, pappa gjør det bare for å være med på moroa han. :D

Takker for forslag :) Men ser nok ut til at pappa satser på en tilfeldig rar pirat istedet. :cip:

Passe sikker på at det blir et Naruto-cosplay på meg, men jeg MÅ finne ut hvem jeg skal være snart.. >_> Lurer plutselig på om jeg skal prøve Iruka eller noe sånt, just for the lulz. Pluss at jeg har en grønn vest jeg kan modifisere til å bli riktig. Vi får se :D Men dersom ingen andre velger Iruka, kan det hende jeg tar ham bare for å være morsom. (Så sant jeg får håret til å stå opp. >_>)
I så fall advarer jeg dere som tenker å være Naruto, for jeg går inn i rollen når jeg cosplayer :cip:

Porphyra
17th August 2008, 22:52
Jeg stemmer på Iruka her! :3
Isåfall, forbered deg på glomping :D

Playelf
17th August 2008, 23:06
Hrrmm ...det lener mot at jeg får lage noe fra valkyrie profile....
Lucian ser pen ut:)

http://www.cf-network.com/cfan/IMG/jpg/pict_big_lucian.jpg

TownyTuff
17th August 2008, 23:28
Jeg stemmer på Iruka her! :3
Isåfall, forbered deg på glomping :D

En stemme for Iruka er notert. :nya: Skal begynne med å modde rundt på vesten i morgen etter skolen. :3 *Lete frem masse Iruka-bilder for referanser*
(Første skoledag igjen! *Panikk* På ny skole! *Panikk fortsetter* Stress!)

Jeg er forberedt. :nya:

Porphyra
18th August 2008, 20:30
*sier seg enig med skole-delen*
Stress!!

Men bra du er forberedt 8D

TownyTuff
18th August 2008, 20:48
Sitter i nesten ferdig Iruka-kostyme allerede jeg. :nya: Jeg har vært flink jente i dag.

Og ja, er mer enn forberedt nok på glomps. ;)

Porphyra
18th August 2008, 21:52
*glede seg til å glompe*
:D

TownyTuff
18th August 2008, 21:54
*glede seg til 25. oktober*

Desucon skal bli SÅ AWESOME. <3 Jobber med Iruka-cosplayet nå :3 Må nok fortsette mer i morgen, though.

MrsGosh
19th August 2008, 00:27
Jeg og venninna mi vurderer å gå som Tsunade og Shizune fra Naruto! (Jeg skal være Shizune ;D )
Er ikke helt sikker enda da, jeg må blandt annet lage Tonton x]

costic
19th August 2008, 11:15
Kuzco :) neida, hadde vert morsomt uansett :)
Blir gøy å se hvordan alle ser ut til slutt :) Love good cosplay :)

kittypetro
19th August 2008, 12:19
Jeg og venninna mi vurderer å gå som Tsunade og Shizune fra Naruto! (Jeg skal være Shizune ;D )
Er ikke helt sikker enda da, jeg må blandt annet lage Tonton x]

Hvorfor lage? Bare gå til nærmeste lekebutikk og kjøp en kosedyr gris

TownyTuff
19th August 2008, 15:42
MrsGosh: Jeg er ganske enig med kittypetro her. Kjøp en kosedyr-gris, og fokuser på kostymet :) Shizune og Tsunade ville vært awesome.

Playelf
19th August 2008, 15:45
Man kunne eventuelt kjøpe et kosedyr og latexe den....

Latex fester bra på stoff, men hvis den er meget fluffy så må du kanskje barbere den først:):riight:

Felisaur
19th August 2008, 23:06
Har nok tenkt ut Yachiru fra Bleach her x) Blir nok ikke noe selvlagd kostyme, men parykk og zanpaktou blir nok ganske selvlaget x)

kerianseray
20th August 2008, 00:48
bruk papir mache.

vann og mel og litt lim.og avispapir.
bland det sammen til du får en pannekakerøre.
blås opp ballong.
dypp revne avis strimmler i pannekakerøre og fest det til ballongen.

etter en del lag og litt tørketid kan du fjerne ballongen.
og volia har du en maske.

kan males med akryll maling eller pair maling.

kjekt og grisete å holde på med.
har laget en haku-maske(naruto) med samma metoden.

Felisaur
20th August 2008, 06:43
Blir nok en Yachiru som kommer her i fra i hertfall, enten med eller uten noe våpen x) Ekke så flink til å lage ting, eller planlegge hvordan jeg skal lage ting, så har et lite problem der om ikke snekkerunkelen min vil hjelpe meg ^^;

skillpaddehue
20th August 2008, 08:19
jeg skal leke Hello Kitty! har på følelsen at det kommer til å bli meget barmt tildekket med pels O_O

Felisaur
20th August 2008, 15:01
jeg skal leke Hello Kitty! har på følelsen at det kommer til å bli meget barmt tildekket med pels O_O

Det kan bli varmt til slutt, ville jeg tro x)

skillpaddehue
20th August 2008, 19:36
Det kan bli varmt til slutt, ville jeg tro x)

jaaa... menne... kan jo ha med skift å sånn.. og masse deodorant:P tror ikke jeg kommer til å orke å gå med det heeele den dagan XP *fnis*

kerianseray
21st August 2008, 04:40
skal være zelda fra tp. snart ferdig med kostyme.
:3

kittypetro
21st August 2008, 11:15
Dritkult, skulle egentlig komme som Talo fra TP men ombestemte meg

Ba'alzamon
21st August 2008, 22:38
Om jeg i det hele tatt skulle dukke opp, hadde Derek Stiles fra Traume Center vært moro.

http://i125.photobucket.com/albums/p44/johwan/DSC00858.jpg

Porphyra
22nd August 2008, 07:55
OMG! Doctor! D8
*hides*

Kunero
22nd August 2008, 19:15
Etter å ha gått gjennom listen for hvem folk har tenkt til og være kan jeg puste lettet ut...

Ingen har tatt han jeg har tenkt til og cosplaye!

Jeg har tenkt til og cosplaye Travis Touchdown fra Wii spillet No More Heroes

Har alt jeg trenger bortsett fra jakken og t-skjorten, men de er underveis

kakashi-san
24th August 2008, 03:50
Har skrevet det før, men skriver igjen: Jeg skal være Kakashi Hatake fra Naruto. Jeg lurer da på en liten ting, hvordan kan man lage Kakashi-kostyme uten å a) bestille fra eBay eller b) dra til Neo-Tokyo i Oslo?

TownyTuff
24th August 2008, 04:00
Tja, jeg skal være Umino Iruka, og det er jo omtrent samme kostyme. Selv fikk jeg tak i en grønn, litt stor vest, og har modifisert den litt, samt tatt en svart tights utenpå en joggebukse for den litt "baggy" feelingen. Selve genseren er ikke for vanskelig, nok med en vanlig langermet svart genser, og skal selv få limt på mine selvlagede røde spiraler snart, når jeg får hendene mine på noe tekstil-lim. I dag fikk jeg gjort ferdig et hjemmelaget hitai-ate også, noe jeg ordnet med en tynn metallbit i riktig størrelse, svart stoff som rekker rundt hodet og sytråd, samt svart sprittusj. Shuriken pouch fikset jeg ved hjelp av en oppklipt hvit tøyremse og noe som ligner en pouch, her kan man f.eks. bruke kamerahylster eller lignende. Hanskene og sandalene kan jeg desverre ikke hjelpe til med, men.. :) Kostymet mitt høres vel litt simpelt ut, men det ser ikke SÅ verst ut foreløpig.. Dessuten skal det pusses og fikset på i løpet av tiden før Desucon. Og når en 14-åring klarer såpass på under en uke, burde det ikke være for vanskelig å rekke innen 25. oktober :)

kakashi-san
24th August 2008, 04:03
Tusen takk for tipset TownyTuff :) Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde sjøforsvarets uniformsbukse. Får jeg tak i den buksa, kan jeg blande den med luftforsvarets jakke og jeg har nesten et ferdig kostyme..

Red
24th August 2008, 10:06
Om alt går bra, så skal jeg komme som Balthier fra FFxii på Desucon 3 ^^

Porphyra
24th August 2008, 12:32
Nyaaa, Balthier!! <3

Takashi
24th August 2008, 13:28
Aah, Balthier er KUL! :D

Jeg kommer som Yuna i 10'ern. Go Summoners (H) Hehe.. Er det noen som ska være Tidus her egentlig?

Haku<3
24th August 2008, 14:40
Håhå! Jeg skal komme som Road Camelot fra D.Gray-Man8D Og det ser ut til at det blir veldig mange kule cosplayere, så.. PREPARE TO BE GLOMPED! >:3

Whirlando
24th August 2008, 14:49
Blir vel en av følgende:

Uchiha Sasuke - Shippuden utgaven
Uchiha Madara/Tobi
Uchiha Sasuke - First season utgaven (trolig ikke)
Uchiha Itachi

En av de :p hehe.
Må bare lage meg en amatørmessig Tobi maske, hvis valget faller på Tobi :)

Porphyra
24th August 2008, 15:41
Haku; Er det du som er thecount på Nettby? Isåfall, så er det jeg som er Devit :P

Whirlando; Jeg stemmer på Sasuke! Eller Itachi... Helst Sasuke, men i så fall kommer du til å få en del klemmer av MOI :D

chibi-kun
24th August 2008, 15:46
skal være urahara fra bleach har stokken og hatten klar mangler kimono og sandaler og seff de grønne klærne inni husker ikke hva de het:P tror det var Hakama

Izuma
24th August 2008, 17:05
Haku<3: You will be thuroughly(sp?) glomped and possibly molested :cip:

Nanaki83
24th August 2008, 18:17
Jeg kommer som Kenshin :)
leste gjennom alle sidene her. så ser ut som om jeg er den eneste (av oss på japani) hele desucon vil bli enormt moro :D
gleeeder meg.

Porphyra
24th August 2008, 18:38
Jeg sier det igjen; Kenshin, gjør deg klar for klem/glomp! <3

Nanaki83
24th August 2008, 18:49
:D jeg skal stålsette meg for litt mild abuse :D bare gi et lite hint før du hopper på meg så jeg kan gjøre meg litt mentalt klar til å gå i bakken om jeg skulle miste balansen :D

Porphyra
24th August 2008, 18:54
http://i40.photobucket.com/albums/e246/_Anarya_/Make-up.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e246/_Anarya_/Clothing2.jpg

Ser du den der, så får du stålsette deg, for da kommer jeg ;)

Nanaki83
24th August 2008, 19:03
som lagret på netthinnen :D skal prøve å ikke kollapse når jeg får deg rundt nakken(blir bare flere som må reise seg da) :P

WetGoat
24th August 2008, 19:06
Har skrevet det før, men skriver igjen: Jeg skal være Kakashi Hatake fra Naruto. Jeg lurer da på en liten ting, hvordan kan man lage Kakashi-kostyme uten å a) bestille fra eBay eller b) dra til Neo-Tokyo i Oslo?

Tja, jeg skal være Umino Iruka, og det er jo omtrent samme kostyme.

*kremt* ..kakairu...kremtplz*kremt* :nya:
:ikkemeg:

Jeg kommer som martel fra FMA! : D

Porphyra
24th August 2008, 19:20
Hahaha, kjekt å vite, Kenshin XD

Takashi
24th August 2008, 20:19
Gjentar; Noen som skal være Tidus, eller noen andre fra Final Fantasy X?

Kimuri
24th August 2008, 21:51
må man melde seg på for å bli med på desucon?
har tenkt å ta en tur.
blir jo fcbd helga etter i stavanger,så jeg satser
mest på den konkuransen,skal være Link :)
forloveden skal være Meryl fra mgs

Kimuri
24th August 2008, 21:54
har Tidus costyme,men er ikke sikker på om jeg skal dit ennå :turned:

marilla
24th August 2008, 21:54
Det er ingen påmelding til desucon, så det er bare å droppe innom hvis du er i området. :)

chibi-kun
24th August 2008, 22:47
leste alle sidene jeg er den eneste uraharaen.skal bli moro

blackwidow91
25th August 2008, 09:37
Jeg er enda ikke sikker på hva jeg skal være! Men hadde vært utrolig kjekt å være en Claymore, men da må jeg bruke parykk:/ Og har ikke sååå lyst til å måtte kjøpe det også.

Takashi
25th August 2008, 10:08
har Tidus costyme,men er ikke sikker på om jeg skal dit ennå :turned:

Aaaah, kom og vær Tidus!! :D

kittypetro
25th August 2008, 15:43
leste alle sidene jeg er den eneste uraharaen.skal bli moro

En veninne av meg skal komme som Urahara og, det var i hvertfall planen hennes

Priustus
25th August 2008, 16:43
SKULK SKOLEN=D

Hm, 25. Oktober er det lørdag, så med mindre man går på helgeskole er ikke det nødvendig :3

Jeg skal faktisk også være Suiseiseki x3 ! Hadde hvertfall tenkt til å være henne, eller så kan jeg kanskje være søsteren hennes, Souseiseki (tror det er det hun heter?) :3

blackwidow91
25th August 2008, 18:33
JAMMEN Hvis du kommer som Souseiseki, så skal jeg se om jeg får bestilt kjolen med en gang xD Har vært usikker hele tiden om jeg skulle være henne, men kommer du som søsteren min kan det jo bli kult!

Priustus
25th August 2008, 18:37
Hehe, jeg planlegger egentlig å være Suiseiseki da, siden jeg likner mest på henne x3 Det eneste problemet er håret mitt, jeg har hårfargen, men jeg har ikke så kort hår som Souseiseki, men ikke så langt som Suiseiseki xD men det får gå...

MaisMelon
25th August 2008, 21:01
Skal mest sannsynlig cosplaye Konata fra Lucky*Star; må bare passe på at jeg får tak i kostyme. o_O Det blir seriøst vanskelig med tanke på at jeg skal valse rundt med hår ned til leggene. D:
Tenkte ellers på Dokuro fra Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan, siden hun eier så grovt. Blir bare et problem med Excaliborg. :/

WetGoat
25th August 2008, 21:06
^ You can do it! :link:

oo... vil ikke tenke på hvor mye hårfarge du må ha for å farge hele håret ditt x3

Men det blir awesome om du cosplayer kona-chan!

<3

Chappy Chan
25th August 2008, 22:01
o.o .. another Konata cosplayer ^w^... skal også cosplaye som konata .. some eg skrev tidligere her xDD ...

Blir awsome med flere lucky star folk da x3
Indeed ... det blir en utfordring og gå med hår ned til leggene xD

blackwidow91
26th August 2008, 09:14
Hehe, jeg planlegger egentlig å være Suiseiseki da, siden jeg likner mest på henne x3 Det eneste problemet er håret mitt, jeg har hårfargen, men jeg har ikke så kort hår som Souseiseki, men ikke så langt som Suiseiseki xD men det får gå...

hihi^^ jeg ahr også hårfargen xD Mener jeg. Har hår ned til ryggen ca, men fortsatt litt kort til å være Suiseiseki. Men men fortsatt på utkikk etter noen andre å cosplaye:/ men har ikke funnet noe. claymore hadde vært fett, men totalt forskjellig hårfarge:P

Priustus
26th August 2008, 19:53
hihi^^ jeg ahr også hårfargen xD Mener jeg. Har hår ned til ryggen ca, men fortsatt litt kort til å være Suiseiseki. Men men fortsatt på utkikk etter noen andre å cosplaye:/ men har ikke funnet noe. claymore hadde vært fett, men totalt forskjellig hårfarge:P

jeg bryr meg ikke så mye om håret, mitt er bare til brystet, skal fortsatt være suiseiseki xD jeg syns du bør gå for claymore hvis du vil det jeg :3

Kuba
26th August 2008, 20:52
Ingen som vil gi meg litt blondt hår, eller hvit. Vil være Jizabel Disraeli fra Godchild. Kunne vært Tamaki Suou fra Ouran Koukou men da må jeg klippe meg:(

TownyTuff
26th August 2008, 23:34
*kremt* ..kakairu...kremtplz*kremt* :nya:
:ikkemeg:

Bare hvis det passer seg, WG. :cip: You naughty, naughty goat.

Jobber iherdig med kostymet, men står bom fast til jeg får tak i noe tekstillim.. >_>

skillpaddehue
27th August 2008, 16:32
ehm.. :mud: jeg ombestemte meg^^, skal ikke være Hello Kitty allike vel.. kom på at det ville bli FOR varmt tildekket med pels XP så skal cosplaye Jessica fra Dragon Quest^^, :kip: noen som joiner? :sorte:

Priustus
27th August 2008, 18:59
Jeg skal forresten ikke være Suiseiseki, skal være Hinaichigo :3 !

blackwidow91
27th August 2008, 21:42
Weee:D Hinaichigo<3^^
Jaja får se om jeg klarer å dra meg til å bestille kjolen straks xD bør virkelig årdnes nå:S

Kuba
27th August 2008, 23:08
Fufufuu, tror jeg skal være Ichijo fra Vampire Knight^_^

Narutard#1
28th August 2008, 01:56
Jeg kommer enten til å cosplaye Shiyuu(gitarist i Serial NUMBER) eller May fra Hand Maid May(med støvkostepinne og alt XD)

Avnia
28th August 2008, 19:33
Jeg skal ikke cosplaye noen, men jeg kommer til å ha på meg en av kimonoene mine....må bare finne ut hvilken;)

Tobiasu
28th August 2008, 21:33
Tenker på Akira fra Hikaru no Go eller Light fra Death Note, fordi de er så lette å skaffe drakter til :3

For så vidt kan jeg gå som Hikaru også. Heisann, tilfeldig-T-skjorte-cosplay.

Hvis noen går som noen andre fra Hikaru no Go, velger jeg den som ikke allerede kommer :p

Porphyra
29th August 2008, 09:27
Tenker på Akira fra Hikaru no Go eller Light fra Death Note, fordi de er så lette å skaffe drakter til :3

For så vidt kan jeg gå som Hikaru også. Heisann, tilfeldig-T-skjorte-cosplay.

Hvis noen går som noen andre fra Hikaru no Go, velger jeg den som ikke allerede kommer :p

Jeg stemmer på Hikaru! <3

airbaginky
29th August 2008, 11:35
fant ut at jeg får komme på desu :D

tror jeg kommer som porselensdukke da jeg i øyeblikket syr "lollita"kjole :P

Sesshomaru
29th August 2008, 13:58
jeg og to andre venner planlegger å være levende pocky esker :'3

miarichan
29th August 2008, 15:17
Jeg skal være Ichigo Momomiya fra Tokyo mew mew hvis jeg får det klart til desucon :3 Det blir mitt første con x3

Kimuri
29th August 2008, 19:18
angående death note team.har allerede cosplaya L og skal være han,med håndjern faktisk* så da blir vi 2 :) sprøtt! skal være Link (tp) her hjemme i stavanger på free comic book day,orker ikke ta med alt utstyret,sverd ,skjold etc. på toget til oslo,så da ble d L.vi snakkes! ;)

skal være L desverre,hehe! jeg mangler uansett blitzball armen,og tror d blir kaldt i shorts :)
kanskje en annen gang på en varmere anledning.
her er bilde av det forresten:http://kim-san.deviantart.com/art/Tidus-cosplay-37198950

Shippuuden-08
29th August 2008, 21:06
YOSH! Da er det klart, istedet for Sasuke<3 with blue clothes version, blir det istedet
Sasuke<3 black outfit version AKKURAT som linken til bildet nedenfor, bare UTEN sverdet.. det røde sløret og resten blir med :3
bare at leggingsene og armbandasjen skal jeg lage selv ;D <3333

http://i268.photobucket.com/albums/jj21/rexel_bryan_2008/Sasuke_With_Sword.jpg

Porphyra
29th August 2008, 21:08
Ohhh, jeg står først i køen for å få klem av Sasuke!! <33

Shippuuden-08
29th August 2008, 22:42
Jadaaa, OF COURSE!! :'DD <3

Nanaki83
29th August 2008, 22:56
Porphyra: du blir visst ganske så opptatt på desu kan det virke som :D husk å ta med masse aloevera. for tror kinnene dine vil bli ganske så såre etter all glomp og klem du skal gi :D

Non Existant One
30th August 2008, 00:16
Går alt etter planen blir jeg Itachi.. uchihacest anyone...? "FY deg!" glem det..........

Tyblazitar
30th August 2008, 19:54
Jeg begynner å bli litt lei av å rydde i disse trådene nå, så jeg sier dette en gang for alle:

Generell prat rundt hvor mye du gleder deg, hvem du skal glompe, hvor mye du skal klemme folk, hvem du skal møte på Outland og så videre er sånt man tar andre steder enn på forumet (kan anbefale sosiale grupper, profiler, PM eller MSN).

Kommer til å slå hardere ned på dette i fremtiden.

furryfan
1st September 2008, 20:26
hehe, jeg har ombestemt meg, kommer som Roy Mustang fra FMA

Niji
3rd September 2008, 12:20
Arg, jeg har tenkt mye på å heller være Larxene enn Namine fra Kingdom Hearts.
Jeg vet virkelig ikke o-o
Med Larxene, kommer jeg nok til å kjøpe jakka, og ordne mitt eget hår, mens med Namine kommer jeg til å lage kostymet selv.
Jeg er den cosplayeren som alltid lager cosplayet selv så jeg føler meg litt... bedrager hvis jeg kjøper.
Og jeg har også lyst til å farge håret om en uke eller noe, men da kan jeg ikke bruke mitt eget hår til cosplay. Og da blir selvfølgelig Namines parykk enklest.
Jeg har sett få bra Larxene parykker o-o
Kompliseeerrrrt!

Pyo
3rd September 2008, 12:37
Arg, jeg har tenkt mye på å heller være Larxene enn Namine fra Kingdom Hearts.
Jeg vet virkelig ikke o-o
Med Larxene, kommer jeg nok til å kjøpe jakka, og ordne mitt eget hår, mens med Namine kommer jeg til å lage kostymet selv.
Jeg er den cosplayeren som alltid lager cosplayet selv så jeg føler meg litt... bedrager hvis jeg kjøper.
Og jeg har også lyst til å farge håret om en uke eller noe, men da kan jeg ikke bruke mitt eget hår til cosplay. Og da blir selvfølgelig Namines parykk enklest.
Jeg har sett få bra Larxene parykker o-o
Kompliseeerrrrt!

Du kan jo spare namine-cosplayet til en annen gang? :cip: Larxene ftw 8D
Men dette er nå bare min mening, du får bestemme selv. ;3

Ontopic: Jeg dukker mest sannsynlig opp som Marluxia fra Kingdom Hearts. :3

Kuba
3rd September 2008, 13:04

Mmh, Larxene ftw, pluss, blir det ikke litt kaldt med Namine cosplay i oktober?^^

Shwopi
3rd September 2008, 17:49
jeg skal være Mello fra death note. >D
tenkte også å gå med et "free hug"-skilt ... håper jeg ikke dør 8D (forhåpentligvis er jeg Mello nok til å bli klemt =w= )

Issa-san
3rd September 2008, 20:37
Men dette er nå bare min mening, du får bestemme selv. ;3

Ontopic: Jeg dukker mest sannsynlig opp som Marluxia fra Kingdom Hearts. :3

@Niji: OrganizationXIII-kappe er bedre enn liten hvit kjole, er det ikke..? >D *poke poke* (JO det er det! D8 )

@Pyo: Du ENDER opp som Marluxia, ikke "sannsynligvis"... Du gjør det. :D XDDD

Niji
4th September 2008, 10:15
Kuba; Skal jo være inne, og jeg skal bruke mange lag med strømpebukser isåfall :cip:
Pyo: Ja jeg vet, men Namines parykk er jo også mye enklere, og jeg kan farge håret mitt da XD Men jeg vil ikke bruke parykk på Larxene. Bærsj altså :p
Men jeg skal jo også være med på j-fashion show, så det hadde egentlig vært best med parykk, så kan jeg ordne håret mitt til showet.
Mø. JEg får se om jeg får tak i en bra parykk til Larxene.
Issa: Jeg har jo egentlig ikke penger til jakke da men .. :cip: Og kjolen er jo ikke så liten, litt over knærne XD

Kuba
4th September 2008, 10:20
Hey, skin is win! ^_^

AnimeKitten94
4th September 2008, 21:32
Jeg tenkte jeg skulle være en oc :3 (orginal character) Shii Hakusei :D det går, sant? ^^'
http://i353.photobucket.com/albums/r365/Nekoshiba/Shii-1.png

Pyo
5th September 2008, 20:54
@Pyo: Du ENDER opp som Marluxia, ikke "sannsynligvis"... Du gjør det. :D XDDD

Jeg har ikke noe valg, har jeg vel? XD

ShiroiAngel
5th September 2008, 21:49
Higurashi Kagome fra Inuyasha :3
fikk mitt kostyme for to dager siden :3

ShiroiAngel
5th September 2008, 22:12
Jeg kommer som InuYasha, jeg klarer ikke å lage noe med nål og tråd så jeg har kjøpt kostymet mitt, heh

haha XD awesome :3 elsk på Inuyasha, kommer som Kagome selv

manjeh
5th September 2008, 22:38
kommer som Asura fra soul eater.. de som ser animen vil snart se han, for de som ikke har sett han http://dwimg.com/files/c54cq2og7kitlsv437t8.png

Skullcandeh9
6th September 2008, 12:22
Jeg tenkte jeg skulle være en oc :3 (orginal character) Shii Hakusei :D det går, sant? ^^'
http://i353.photobucket.com/albums/r365/Nekoshiba/Shii-1.png
Digg kostyme!:D

Kei Riin
6th September 2008, 23:26
hmm.. jeg tror jeg skal cosse fate fra mgln eller winry fra fma.
fate:
http://i194.photobucket.com/albums/z270/Lost_Logia/Fate/aedbca93c93870b846dffef3f1b471a6.jpg

Elly
7th September 2008, 19:10
Jeg har bare så vidt begynt på kostymet, men jeg har tenkt til å cosplaye Toph Bei Fong fra Avatar; the Last Airbender (selvom det strengt tatt ikke er en anime)! :tophs: Uansett, Toph rocks!! (I know, cheap pun >_< )

kittypetro
7th September 2008, 23:47
Avatar er anime jo, jeg har alltid ment det hvertfall

Gleder meg til å se deg på Desucon, Toph ruler

Sensei
8th September 2008, 09:58
Avatar er ikke produsert i Japan, derfor er det pr. definisjon ikke anime, men Amerikansk animasjonsfilm. At det er etterligning av anime er dog tydelig. :)

Zasaki
8th September 2008, 14:45
Hadde vært gøy å være Sanji en gang til. Se om jeg finner noen One Piece folk denne gangen xD

Eller kanskje en veldig bishounen Renji Fra Bleach ;D
Noen som stiller seg villig til et par shounen-ai ish bilder? :nya:

Exirias
8th September 2008, 15:58
Hadde vært gøy å være Sanji en gang til. Se om jeg finner noen One Piece folk denne gangen xD

Ja, vær Sanji! Jeg skal være Usopp! =P

Kimuri
8th September 2008, 18:53
Like, men ikke den samme. Du ser det pga det er anderledes med den greia over skuldrene :cip:
Det ville nå jeg si, ihvertfall :cip:
bare for det utrente øye,se nøye på de to bildene: forskjellen er at vesten er trukket over skulder padsene på det ene og ikke det andre,de er identiske.
men jaja,vis han mener han har laget det så...

Irrashaimase
8th September 2008, 19:41
Jeg skal være The Cheshire Cat fra Alice in Wonderland. ^^

Chiyo
8th September 2008, 19:47
Jeg skal være The Cheshire Cat fra Alice in Wonderland. ^^

AWESOME. Lykke til med kostyme og greier ^___^

Kei Riin
8th September 2008, 19:52
bare for det utrente øye,se nøye på de to bildene: forskjellen er at vesten er trukket over skulder padsene på det ene og ikke det andre,de er identiske.
men jaja,vis han mener han har laget det så...
hmm.. ja de er ganske like, men jeg syns kvaliteten på stoffene er anderledes, fisken på derre sverd belte saken(um.. hva skal jeg kalle det?) er faktisk snudd foskjellige veier og det røde som går ned fra belte ser lengre ut på kamashi's costyme. De er ganske like men det er en del forskjeller, syns nå jeg. uh

KristyKama
9th September 2008, 18:49
ja, jeg har tenkt å gå som Suzumiya Haruhi xD Venninna mi skal da gå som Mikuru xD

mayron
9th September 2008, 22:10
jeg skall kanskje. kommer fra trøndelag. skal være penelo fra XII ds

elida? kei riin