PDA

View Full Version : Annonsering Soracon websiden daler ned fra himmelen

p33r
6th June 2008, 11:07
Da er det duket for å lansere Soracon websiden, det er ikke så uendelig mye ny informasjon men den gir et godt inntrykk av hva vi prøver å oppnå med Soracon.

Vi kommer til å oppdatere den med ny informasjon når vi har det tilgjengelig. Sjekk ut Soracon siden på http://www.desu.no/

ps. Ja, det er logoen :3

Ardisrawr
6th June 2008, 11:23
Det er noe bugg, ivertfall i internet exploderer, halve hovedsiden er blå, jeg vet explorer er teit, men firefox funker ikke på skolen :p

Men jafunker bramed opera da

p33r
6th June 2008, 11:27
Det er noe bugg, ivertfall i internet exploderer, halve hovedsiden er blå, jeg vet explorer er teit, men firefox funker ikke på skolen :p

Men jafunker bramed opera da

Internett Explorer er ikke noe vi bryr oss så veldig om. Bruk en bedre browser. (F.eks Opera, Safari eller FF)

Ardisrawr
6th June 2008, 11:30
Joda, men dere bør ta hennsyn til explorer når ett flertall av alle inbyggere i norge bruker det. Jeg mener personlig at explorer ikke er noe bra, men opera er treig til å starte opp til tider.

Det jeg vil frem til er at det virker lite seriøst når du kommer rett inn på en ensfarga lyseblå side

p33r
6th June 2008, 11:33
Joda, men dere bør ta hennsyn til explorer når ett flertall av alle inbyggere i norge bruker det. Jeg mener personlig at explorer ikke er noe bra, men opera er treig til å starte opp til tider.

not really, no. Japani sine bruker er veldig flinke og bruker i hovedsak Firefox, Opera eller Safari. Kun rundt 30% bruker IE. Å kode for IE er mer jobb enn det er verdt det. En ting vi kommer til å gjøre er å gjøre forsiden valid opp mot HTML-standaren, men utenom det så får vi se om IE er hyggelig i dag og tar det riktig da.

phyconinja
6th June 2008, 11:38
IE 8 funker som bare rakkern. Bruker man IE, så bruk vertfall en som følger HTML standaren :toda: Bruker ikke IE selv da, bare sjekka.

Siden ser nydelig ut, elsker designet. Gir en fin sommerfølelse. :)

Tyblazitar
6th June 2008, 11:42
Fancy side, men "for rettet mot"? Den "for"-en var heller unødvendig. ;p

p33r
6th June 2008, 11:44
Fancy side, men "for rettet mot"? Den "for"-en var heller unødvendig. ;p
sånt skjer når man endrer på allerde spellchecked tekst, fikset ;)

Mette
6th June 2008, 16:03
Den ser fin ut! :D

Ryko
8th June 2008, 12:47
den siden ser herlig ut. Simpelt og rent. elsker det. Kan se av vi bruker noe liknende tema i promo videoen <3

Nekochan
10th June 2008, 11:29
Nice nice nice! Chill side :nya: Og skikkelig "sommerlig" ^^

Issa-san
1st July 2008, 17:58
jeg lurer på tidspunktet, jeg...?... O.o

imako
11th July 2008, 23:33
hvor skal dag 1 være?