PDA

View Full Version : Ønsketråden!

OutlandDrammen
4th June 2008, 18:21
Her tenkte jeg dere good citizens of japani kunne komme med vareønsker og bestillinger!

Fyr løs!

:)

DrakeK
9th June 2008, 22:34
Får vel fyre opp her med mitt ønske da:

Vol. 2 av Full Metal Panic, Har sett hos dere og på begge butikkene i Oslo, men finner bare Vol. 1 og fra 3 og opp

En klok mann sa en gang: "jeg sier ikke at det er noen sammensvergelse eller noe sånt, men" :P

OutlandDrammen
10th June 2008, 12:42
Den er bestilt opp, så den dukker nok opp om ikke så altfor lenge!

Mette
14th June 2008, 00:59
Heisann, jeg var innom i dag og kjøpte volum 1-3 av Musem of Terror av Junji Ito. Jeg lurte på om dere kunne bestilt inn Uzumaki volum 1-3 og Gyo volum 1-2, da jeg ikke så disse da jeg var innom.

OutlandDrammen
19th June 2008, 12:58
Will do ;) de er satt opp på listen, og vil bli tatt ved neste bestillingsrunde!

Ann Christin
19th June 2008, 15:04
Har dere muligheten til å ta in looking for group comic bøkene? http://www.lfgcomic.com/

OutlandDrammen
27th June 2008, 18:42
Det skal jeg undersøke med en gang jeg er tilbake på jobb i morgen!

OutlandDrammen
28th June 2008, 15:10
Ann Christin: jeg ser at hos leverandøren vår har issue 1-4 vært tilgjengelig, men er nå tatt tilbake av utgiver. Det skyldes nok at de nå er samlet i en HC utgave, som gjøre tilgjengelig etterhvert. Jeg kan godt holde et øye med de, og bestille opp samleutgaven når den blir tilgjengelig, om du vil det?

Ann Christin
3rd July 2008, 11:07
Jeg kan vente med samlerutgaven, men i samme slengen så lurer jeg på om dere har muligheten til å ta in World of Warcraft action figurene fra DC Unlimited?

Evt de gamle, som jeg dessverre ikke vet hvor kommer fra.

OutlandDrammen
3rd July 2008, 12:04
Er det noen spesielle figurer du vil ha? Hvilken "rase"? Jeg skal undersøke litt jeg! Er du interessert i alle WoW action figurer?

OutlandDrammen
3rd July 2008, 12:16
Jeg ser nå at det er veldig lite som er tilgjengelig. Dette er hva jeg kan få tak i:
WORLD OF WARCRAFT SER 1 BLOOD ELF ROGUE AF
https://retailer.diamondcomics.com/main/image-proc.asp?pd=/catalog_images/STK_IMAGES/STK320001-340000&pf=STK337763.jpg

WORLD OF WARCRAFT SER 2 INNER CASE ASST (NET) (RES)
https://retailer.diamondcomics.com/main/image-proc.asp?pd=/catalog_images/STK_IMAGES/STK340001-360000&pf=STK348075.jpg

WORLD OF WARCRAFT DRAENEI PALADIN MASTER CASE
https://retailer.diamondcomics.com/main/image-proc.asp?pd=/catalog_images/STK_IMAGES/STK340001-360000&pf=STK348082.jpg

Ann Christin
3rd July 2008, 14:38
Nå var vist det der en side for kjøpere og den trengte logg in.

Skal jeg tolke riktig av hva som står der så er jeg i det minste intresert i den nederste (draenei paladin), men det kommer litt ann på hvilken pris den blir.

Også lurer jeg på hva den miderste linken er? Den øverste figuren har jeg.

OutlandDrammen
3rd July 2008, 15:04
den midterste er et samlesett med to av hver, men de kan selges separat:

DC Unlimited!
* Human Warrior: Archilon Shadowheart
* Troll Priest: Zabra Hexx
* Gnome Warrior: Sprocket Gyrospring
* Night Elf Druid: Broll Bearmantle

Draenei paladinen kommer sannsynnligvis til å kose mellom 200-400 kr.

phyconinja
4th July 2008, 01:35
Kan dere skaffe noen av animaniacs DVDene? (Den "gamle" warner bros tegnefilmen/serien)

OutlandDrammen
4th July 2008, 11:25
Jeg kan få tak i vol. 1-3 på sone 1. Prisen vil ligge på rundt 400 kr stykket. Si ifra om du vil jeg skal bestille de opp for deg!

phyconinja
8th July 2008, 19:30
Damn, ser ikke ut til at vi har sonefrie DVDspillere. (og er ikke så glad i å se på på pcen)
Det er ikke muligheter for å få dem sone 2 eller sonefrie?

OutlandDrammen
9th July 2008, 11:15
Dessverre! jeg har letet litt rundt hos ulike leverandører, men kun funnet de på sone 1.

phyconinja
9th July 2008, 19:32
Ok. kjipt. Men hadde du kunnet bestille nummer 1 og 2? Får vel bare se dem på dataen. Når kan jeg forvente at dere får den?

Ardisrawr
9th July 2008, 20:04
Jeg kunne ønske meg:
- Fuguruma Memories av Kei Toume http://myanimelist.net/manga.php?id=1892
Får dere inn Fuguruma Memories vil jeg garantert kjøpe den, viss den ikke blir altfordyr riktignok.

- Yesterday wo Utatte, som også er av Kei Toume.

- Chi's sweet home, jeg er sikker på at en hel del andre der ute også ønsker seg denne søte mangaen.

- Tekkon Kinkreet mangaen er også utrolig bra, jeg har ikke sett den på outland så synes det er på tide å ta den inn viss dere ikke allerede har gjort det.

Jeg ønsker meg også deep love [Ayu no Monogatari]

Det andre jeg ønsker meg er for det meste serier av Kei Toume, men jeg sliter med å få tak i de og å finne info om de.

Takk på forhånd :cip:

Tyblazitar
10th July 2008, 12:04
- Chi's sweet home, jeg er sikker på at en hel del andre der ute også ønsker seg denne søte mangaen.
Nå finnes denne strengt tatt ikke på engelsk.

- Tekkon Kinkreet mangaen er også utrolig bra, jeg har ikke sett den på outland så synes det er på tide å ta den inn viss dere ikke allerede har gjort det.
Jeg har sett den på Outland før, under navnet "Black and White" eller noe sånt.

Oteckeh
11th July 2008, 03:31
Nå har ikke jeg vært hos dere på en stund, så jeg er usikker på hva dere har inne...

Men jeg ønsker meg Hidamari Sketch mangaen, eller den heter vel Sunshine Sketch på engelsk. Jeg vet at volum 1 er oversatt.
Er det mulig for dere å få tak i den? :3

OutlandDrammen
11th July 2008, 11:56
Jeg kunne ønske meg:
- Fuguruma Memories av Kei Toume http://myanimelist.net/manga.php?id=1892
Får dere inn Fuguruma Memories vil jeg garantert kjøpe den, viss den ikke blir altfordyr riktignok.

- Yesterday wo Utatte, som også er av Kei Toume.

Jeg ønsker meg også deep love [Ayu no Monogatari]

Det andre jeg ønsker meg er for det meste serier av Kei Toume, men jeg sliter med å få tak i de og å finne info om de.

Takk på forhånd :cip:

Hei!

Nå har jeg gått over listen din, og jeg må dessverre beklage men hverken Fuguruma eller Yesterday wo utatte var tilgjengelig hos noen av leverandørene våre, hverken på sone 1 eller sone 2.
Chi's sweet home venter jeg med til den er oversatt.
Black & White ( tekkonkinkreet) mangaen skulle vi gjerne hatt inne, men den er ute av trykk hos produsent.
Det kan også se ut som om Deep Love er utilgjengelig hos leverandørene våre, dessverre!

Det var ikke så mye jeg kunne hjelpe deg med, beklager for det!

OutlandDrammen
11th July 2008, 11:59
Nå har ikke jeg vært hos dere på en stund, så jeg er usikker på hva dere har inne...

Men jeg ønsker meg Hidamari Sketch mangaen, eller den heter vel Sunshine Sketch på engelsk. Jeg vet at volum 1 er oversatt.
Er det mulig for dere å få tak i den? :3

Hei!

Den er midlertidig out of stock hos leverandøren vår, men jeg kan godt legge inn en bestilling på den, så kommer den så fort den blir tilgjengelig igjen. Om du vil jeg skal bestille den opp, trenger jeg et navn/nick og kontaktmulighet. Du kan godt sende meg en PM om du ikke vil oppgi det her:)

Oteckeh
11th July 2008, 15:31
Ja! Bestill! Sender en PM jeg~

Mette
22nd July 2008, 01:39
Jeg var innom her om dagen og fikk kjøpt Battle Royale volum 2 til 5, jeg lurte på om det er mulighet for dere kan bestille inn resten slik at jeg får serien komplett?

Ellers er jeg også interessert i Death Note volum 13. Maser fælt, jeg ;)

OutlandDrammen
22nd July 2008, 13:04
Hei Mette! Har sendt en mail til lageret for å høre om de har de inne, hvis ikke så bestiller jeg de opp fra den amerikanske leverandøren vår. Hvis alt er inne der, vil det ta cirka 1-2 uker før du får tingene. Jeg kan godt sende deg en PM her inne, når jeg vet mer:)

Heen the Dog
23rd July 2008, 15:37
Hei!

Har lett etter to manga ganske lenge, men mine kilder er... begrensede. Lurte på om dere har noen mulighet til å finne:
1. Return to the Sea - en manga fra 1990 av Satoshi Kon
2. Seraphim - 266613336 Wings - en manga fra 1995 av Satoshi Kon og Mamoru Oshii (!!!)

Skulle helst hatt dem på et språk jeg kan forstå, altså norsk, engelsk eller russisk.

Takker på forhånd!

PS. Ser at dere har begynt å få inn "Big Editions" av diverse manga. Vet du om det kommer slike utgaver av Berserk eller Full Metal Alchemist?

Ardisrawr
23rd July 2008, 15:45
Jeg lurer på om dere kan ta inn bok 1 av phoenix, dere har ikke nummer 1 på østbanehallen eller Paleet.

OutlandDrammen
23rd July 2008, 15:55
Dessverre! den er ute av trykk. Om det er midlertidig vet jeg ikke, men jeg får dessverre ikke bestilt den opp nå til deg.

Bida-san
28th July 2008, 19:02
Jeg lurte på om dere hadde noen planer om å få inn Neon Genesis Evangelion nr 9 snart?
Hver gang jeg har vært innom på Outland østbanehallen, så har dere hatt alle bortsett fra 9. Har dere ikke hatt denne inne på en stund eller er det bare jeg som sinnsykt uflaks?:cip:
Og sist gang jeg var innom kjøpte jeg med meg Battle Royale 13 og 14, mens 15 var borte, får dere inn denne snart?

Ardisrawr
28th July 2008, 19:08
Tror de hadde bok 9 på Paleet?

Er det noen sjanse for at dere tar inn resten av Parasyte på paleet eller østbanehallen?

OutlandDrammen
29th July 2008, 12:31
Bok 9 av NGE er dessverre ikke tilgjengelig hos leverandøren vår. Forhåpentligvis er den bare midlertidig ute av trykk, og vil snart dukke opp igjen. Battle Royale 15 er bestilt opp, men den var ikke på lager hos produsenten vår, så den vil nok ta litt tid før den kommer inn igjen, dessverre!

Ardisrawr: Da bør du forhøre deg i forumene som hører til Paleet og Østbanehallen. De har bedreoversikt over det selv, og de kan sikkert hjelpe deg bedre enn meg:)

OutlandDrammen
2nd August 2008, 12:10
Hei!

Har lett etter to manga ganske lenge, men mine kilder er... begrensede. Lurte på om dere har noen mulighet til å finne:
1. Return to the Sea - en manga fra 1990 av Satoshi Kon
2. Seraphim - 266613336 Wings - en manga fra 1995 av Satoshi Kon og Mamoru Oshii (!!!)

Skulle helst hatt dem på et språk jeg kan forstå, altså norsk, engelsk eller russisk.

Takker på forhånd!

PS. Ser at dere har begynt å få inn "Big Editions" av diverse manga. Vet du om det kommer slike utgaver av Berserk eller Full Metal Alchemist?

Beklager sent svar! Jeg klarte dessverre ikke å finne noen av mangaene du etterspør hos leverandøren vår. Er nok godt mulig de er ute av trykk.
Når det gjelde de samleutgavene til Berserk og FMA så er det ikke noe som er tilgjengelig nå. Er godt mulig det dukker opp senere, men har ikke hørt noe om det, så den blir nok evnt. en stund inn i fremtiden.

Beklager at jeg ikke kunne være til mer hjelp!

Katrine :)

Heen the Dog
3rd August 2008, 16:57
Synd. Får lete videre... :lur:

Kom på en ting til... Har dere mulgihet til å skaffe noe av Kerberos sagaen av Mamoru Oshii? (OK, så jeg er en fan :))

Ellers må jeg si at butikken er fantastisk! Når pengene begynneer å trille inn på konto, vil de trille videre til dere om ikke lenge... HAZAA!

phyconinja
9th September 2008, 14:58
Ser etter en Yu-Gi-Oh! Cards Structure Deck som heter Dragon's Roar. Har sett på outland.no men den var ikke der. Hadde dere hatt noen mulighet til å få bestilt den?

Ryuzaki
13th September 2008, 12:12
Ser etter en Yu-Gi-Oh! Cards Structure Deck som heter Dragon's Roar. Har sett på outland.no men den var ikke der. Hadde dere hatt noen mulighet til å få bestilt den?

Hei, vi har to typer deck til Yu-Gi-Oh! :
Starter deck og The dark emperor; Structure Deck.

Vi kan også bestille dragon's roar structure deck til deg.

Send meg en PM med tlf nummeret ditt, så ringer vi deg så fort vi vet noe mer om det, ok?
\(^o^)/

marky
11th October 2008, 12:21
Jeg øsnker kun at Outland har inne noen figurer (nevner noen gode merker under):

NECA
Hot Toys
McFarlane

Jeg er interessert i noen filmrelaterte figurer. Når jeg handler figurer pleier jeg alltid å handle noen for mye (derfor kunne det vært bra om dere hadde et lite figurutvalg). Alien, Predator, Star Wars, Star Trek osv er gode valg ;P

OutlandDrammen
15th October 2008, 17:03
Hei marky!

Her er noe av det vi kan få tak i:

AVP Alien og Predator Chop figur, (stempel) 5,5 inch.

http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/I/wizarduniverse_2019_104623385

http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/I/wizarduniverse_2019_104725346

Kotobukiya ARTFX statue.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51BXFuRyUKL._SS500_.jpg

Vi har også en del Star Wars figurer inne nå, i vinyl.

Noe annet du er interessert?

:sorcerer:

marky
17th October 2008, 23:33
Hei marky!

Her er noe av det vi kan få tak i:

AVP Alien og Predator Chop figur, (stempel) 5,5 inch.

http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/I/wizarduniverse_2019_104623385

http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/I/wizarduniverse_2019_104725346

Kotobukiya ARTFX statue.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51BXFuRyUKL._SS500_.jpg

Vi har også en del Star Wars figurer inne nå, i vinyl.

Noe annet du er interessert?

:sorcerer:

Den første Alien choppen så kul ut. Den er vel ikke så dyr heller?

Noe annet jeg er innteresert i er (den ene aner jeg ikke noe nettsted for):

http://necaonline.com/product/detail/51413
http://necaonline.com/product/detail/51410
Konami Aliens modeller

Det var noe annet. Den siste linken (din) blir i noe dyreste laget for meg. Den er uber nice, men som sagt blir den for dyr.Er det noen mulighet for at du får bestilt inn noe av det jeg foreslo?

Shashi-Chan
20th October 2008, 01:46
Hey,

Bare lurte på om det var mulig å skaffe Eruruu figuren fra anime'en Utawarerumono. Jeg leter etter en figur der hun står å holder et kurv med frukt, i så fall hvis det er mulig å få tak i denne hvor mye ville det kostet?

Cheers,
Shashi

OutlandDrammen
23rd October 2008, 11:17
Shasi-Chan: Vi har dessverre bare hatt en Aruruu figur hos leverandøren vår, men den er dessverre ikke tilgjengelig lenger. Ikke var detd en versjonen du ønsker med fruktkurven heller. Beklager for det!

Shashi-Chan
23rd October 2008, 21:45
Ah, det går greit, jeg har forresten allerede den Aruruu figuren med eple uansett, hihi

Eruruu er søsteren hennes, her er et bilde av den figuren jeg snakker om i tilfelle du misforsto meg litt :P

http://i81.photobucket.com/albums/j221/Tiberium_Master/49794.jpg

marky
23rd October 2008, 22:30
Kan Outland bestille inn Hot Toys eller NECA figurer?

PS: Jeg likte den Alien choppen som du viste meg (og andre?) på forrige side.
www.necaonline.com
www.hottoys.com.hk
Ville bare sette dem inn som info :)

SnooDog
10th January 2009, 19:30
Jeg lurte på om Outland selger Bleach enkeltvis. Det eneste jeg har funnet er en box med v. 1-21 eller noe..

OutlandDrammen
12th January 2009, 10:59
Jada, det gjør vi:)

mayron
12th January 2009, 11:23
ja, men vet dere om neste nommer av zelda 2 og bleach nr 25 har kommet?

OutlandDrammen
12th January 2009, 12:11
Vi Har Bleach vol.25. Zelda vol.2 har kommet ut, men vi er dessverre tomme for den akkurat nå.

mayron
5th February 2009, 11:09
har dere Akagami no Shirayukihime?

OutlandDrammen
5th February 2009, 12:39
Hei mayron!

Den har vi dessverre ikke inen, og såvidt jeg kan se hos leverandøren vår så har ikke de den heller. Du vet ikke om den har en alternativ tittel jeg kan søke på?

Myrddon
5th February 2009, 16:23
Jeg ville elsket å se Higurashi no Naku Koro ni I en eller begge av Oslo butikkene. Enten det er animeen eller mangaen.

mayron
6th February 2009, 14:16
jo det er jo dette da: Red-haired Snow White

OutlandDrammen
9th February 2009, 17:54
Mayron: Den får vi dessverre ikke tak i! Beklager dette!

mayron
11th February 2009, 15:33
oki. får se om jeg kan få tak i den på japansk da:nya: takk for forsøket;)

OutlandDrammen
13th February 2009, 13:25
Jeg ville elsket å se Higurashi no Naku Koro ni I en eller begge av Oslo butikkene. Enten det er animeen eller mangaen.

Jeg skal sende ønsket ditt videre til oslobutikkene!

OutlandDrammen
13th February 2009, 14:27
Nå fikk jeg beskjed om at Higurashi no Naku Koro ni er ute av trykk, så da får ingen av butikkene tatt den inn,dessverre!

kikujiro_do_work
27th February 2009, 17:47
Er det lov å ønske seg hyggeligere betjening?
Tenker på at "hei" og "hade" sitter litt langt inne..

Ryuzaki
28th February 2009, 12:07
Hm, jeg føler da at vi som regel sier det. Men det er jo selvfølgelig noen ganger man kanskje er litt opptatt i noe og/eller ikke registrer helt. Men tusen takk for at du sier ifra, det er flott med litt konstruktiv kritikk!

Isanasan
28th February 2009, 13:15
Vil ikke være masete ,men har dere: The Cain Saga eller Fairy Cube?

Ryuzaki
28th February 2009, 13:26
Vil ikke være masete ,men har dere: The Cain Saga eller Fairy Cube?

Hei Isanasan, vi har desverre ikke disse inne for øyeblikket, men jeg har full mulighet til å bestille begge titlene.

Send meg en PM hvis dette høres interessant ut og evt. hvilke volum du ønsker å bestille :)

Vennlig hilsen RyuMich:shuriken:

OutlandDrammen
2nd March 2009, 14:51
Er det lov å ønske seg hyggeligere betjening?
Tenker på at "hei" og "hade" sitter litt langt inne..

Hei!

Det er synd å høre at du har hatt en dårlig erfaring. Jeg synes det er spesielt leit i og med at både jeg og Michelle er veldig opptatt av i gå kundene våre en hyggelig handleopplevelse. Derfor hadde det vært veldig fint om du kunne utdypet litt hvorfor du føler det slik. Har det skjedd flere ganger? Har du hilst selv uten å fått svar fra oss? Om du kunen gitt litt mer detaljer rundt hendelsen, så er det lettere for meg å ta tak i det.

mvh

Katrine, daglig leder

kikujiro_do_work
7th March 2009, 10:37
Dette var vel to helger siden, da jeg og to kamerater kom innom.
Det var ingen andre enn ekspeditøren i butikken, vi gikk inn og hørte ingenting, kikket litt på noen serier, kjøpte ikke noe akkurat den dagen, selv om jeg ikke er noen stor window shopper. Da vi skulle gå hørte jeg heller ingenting, så jeg tenkte jeg kunne ta første stikk og sa hade. Det var egentlig ikke mer dramatisk enn beskrevet her, og det kan godt hende jeg har vært litt oversensitiv i denne saken. Jeg håper ikke på en kundebehandling som på f. eks. Carlings litt nede i gata, hvor den påtatte høfligheten er utrolig lett å gjennomskue og til tider litt påtrengende, men bare ett et ærlig og greit hei med medhørende øyekontakt virker hvertfall for meg naturlig.
Er ikke ment å virke vanskelig her, og dere skal virkelig ha Kudos rundt hele Watchmen-opplegget dere har hatt, både konkurransen i forkant og giftbags på premieren.
Masse kudos for dette! ^^

Kurodai
8th March 2009, 23:28
Veit dykk i Outland om den norske utgåva av Naruto-mangaen snart er på beina igjen? Er jo rimeleg kjedeleg at ein så flott manga ikkje skal vere tilgjengeleg på norsk! Særleg ettersom dei var begynnt...:cry:

NB! Sidan eg ikkje bur i nærleiken av ein Outland-butikk, så må eg spesifisere at dette berre er ein generell førespurnad.:P

OutlandDrammen
9th March 2009, 14:50
Dette var vel to helger siden, da jeg og to kamerater kom innom.
Det var ingen andre enn ekspeditøren i butikken, vi gikk inn og hørte ingenting, kikket litt på noen serier, kjøpte ikke noe akkurat den dagen, selv om jeg ikke er noen stor window shopper. Da vi skulle gå hørte jeg heller ingenting, så jeg tenkte jeg kunne ta første stikk og sa hade. Det var egentlig ikke mer dramatisk enn beskrevet her, og det kan godt hende jeg har vært litt oversensitiv i denne saken. Jeg håper ikke på en kundebehandling som på f. eks. Carlings litt nede i gata, hvor den påtatte høfligheten er utrolig lett å gjennomskue og til tider litt påtrengende, men bare ett et ærlig og greit hei med medhørende øyekontakt virker hvertfall for meg naturlig.
Er ikke ment å virke vanskelig her, og dere skal virkelig ha Kudos rundt hele Watchmen-opplegget dere har hatt, både konkurransen i forkant og giftbags på premieren.
Masse kudos for dette! ^^

da ser det ut som om du rett og slett har blitt utsatt for en "glipp i systemet"! Vi er som sagt veldig opptatt av å hilse på kundene våre, men i og med at vi er menneskelige så skjer det feil i blant. Beklager for dette, og håper du gir oss muligheten til å rette opp inntrykket ditt ved en senere anledning!:nya:

Bra du likte Watchmen-opplegget! Var du en av de heldige som vant en gavepose? Hva synes du om filmen? Jeg ble veldig fornøyd, synes de hadde gjort en god jobb med å overføre tegneserien til filmformat! :)

OutlandDrammen
9th March 2009, 14:51
Veit dykk i Outland om den norske utgåva av Naruto-mangaen snart er på beina igjen? Er jo rimeleg kjedeleg at ein så flott manga ikkje skal vere tilgjengeleg på norsk! Særleg ettersom dei var begynnt...:cry:

NB! Sidan eg ikkje bur i nærleiken av ein Outland-butikk, så må eg spesifisere at dette berre er ein generell førespurnad.:P

Er det et spesielt volum du går og venter på? Jeg vet at forlaget som gir ut Naruto på norsk ( Schibsted) sliter med salget av manga for tiden, så er mulig de har kuttet ut produksjonen av flere nye titler til de evnt. får inn litt mer penger i kassa.

HorgenHokage
9th March 2009, 15:55
Jeg kunne godt tenke meg at dere tok inn alt av comics/graphic novels som Neil Gaiman har hatt en hånd med i:) sist jeg sjekket manglet dere noen books of magic...

OutlandDrammen
9th March 2009, 15:58
Jeg kunne godt tenke meg at dere tok inn alt av comics/graphic novels som Neil Gaiman har hatt en hånd med i:) sist jeg sjekket manglet dere noen books of magic...

Dessverre, så er de fleste Books of Magic tegneseriene ute av trykk, så vi får ikke tak i de.

HorgenHokage
9th March 2009, 16:01
Forresten, jeg vandt en billett til watchmen! Synd dere ga bort bare 1 stk, i og med at kinogjengeri som oftest er noe man gjør i felleskap med venner:P Men skikkelig fint med konkurranse og giftbags;) Filmen var gjort ekstremt bra om til film fra grafisk novelle:w00t: Tror at watchmen blir en av dette årets favoritter for min del ;)

OutlandDrammen
9th March 2009, 16:18
Forstår at det kanskje var litt dumt med bare 1 billett, men vi fikk inn utrolig mange svar på konkurransen, så for å få gitt litt premier til de fleste som var med, måtte vi dessverre gi bare 1 billett til noen. beklager for det, men vi tenkte det var bedre enn ingenting!

Kjempebra at du likte filmen, er veldig fornøyd selv jeg! :)

Kurodai
9th March 2009, 21:19
Er det et spesielt volum du går og venter på?
Nei, eg berre håper at nokon kan fortsette der dei slapp.;)

Å! Takk for svar, forresten.:)

Kiyoshi
8th September 2009, 21:57
Har dere Bleach vol. 16 og 19? ^^

Amaye
8th September 2009, 22:01
Om dere kunne fått inn Kuroshitsuji og Majin Tantei Nougami Neuro!

OutlandDrammen
9th September 2009, 11:46
Hei Amaye!
Jeg vet ikke om det er mangaen eller animen av Black Butler du vil ha tak i, men jeg undersøkte begge deler hos leverandørene vår og det ser dessverre ut som om det ikke er mulig å få tak i ennå på engelsk. Såvidt jeg kan se så kommer det første volumet på engelsk i januar 2010!

Når det gjelder animen så har de den dessverre ikke hos leverandøren vår.

Majin Tantei Nougami Neuro er ennå ikke blitt oversatt til engelsk, og jeg finner ikke noen bekreftelse på at den vil bli oversatt heller. De har den heller ikke på japansk original språk hos vår leverandør.

Bare si ifra om det er noe mer du lurer på!

Katrine