PDA

View Full Version : Kjøpes Ønskes kjøpt: Pokemon til GBA

OxeHunden
3rd June 2008, 16:49
Hei alle sammen, jeg er keen på å kjøpe Pokemon til GBA. jeg har ikke prøvd de forskjellige versjonene men jeg tror jeg er mest keen på Pokémon Ruby and Sapphire. Hvis du har noen andre så kan jeg være interessert i de også. Jeg er også interessert i GameBoy color og Gameboy versjoner av pokemon siden disse skal være kompatible med GBA. (ifølge wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Game_Boy_Advance)

Jeg vil kun kjøpe av noen som bor i oslo området da jeg vil prøve spillet på min GBA før jeg kjøper det så jeg vet at det funker.

Send meg en pm eller post her ^_^

Sharingan
3rd June 2008, 23:12
Hvis jeg finner min versjon av spillet så sender jeg deg en PM med nærmere informasjon =)

phyconinja
4th June 2008, 00:40
Jeg har pokemon blå (Til Gameboy Color), og skal til oslo nå til helgen. Hvor mye er du villig til å betale for den? Siden jeg ikke føler for å gi den bort for en tier heller :P

OxeHunden
4th June 2008, 11:02
Phycon: Jeg kunne gitt deg en 150 spenn eller noe for det, gitt at det funker på min GBA. Jeg tar med GBA'n, vi møtes og jeg prøver om det funker og om det går smertefritt så får du cash :w00t: Er det en ok deal ?

Sharingan: Hvilken versjon har du og til hvilken GB ? Jeg er interessert i etpar forskjellige siden det virker som om at været tillater meg å ligge mye i parken i sommer :todangonya:

phyconinja
4th June 2008, 11:04
Greit, tar det med når jeg skal til Oslo på lørdag. Er du på Outland hele dagen da?

OxeHunden
4th June 2008, 11:10
phycon: jeg er ikke på jobb den dagen men jeg bor noen minutter unna så jeg kan alltid komme ned så lenge jeg vet når du er der. Jeg sender deg en pm med mobilnr. så kan du sende meg en sms når du vet når du er på outland paleet :D

Sharingan
4th June 2008, 15:34
Oxehunden: Det er snakk om enten Ruby eller Sapphire.. kommer an på hvilket som jeg finner begravd sammen med alle de andre spillene i samlingen min ;)

OxeHunden
4th June 2008, 17:07
jeg er interessert i den du evt. har. si fra hvis du finner'n :D

Kokoro
5th June 2008, 13:03
Jeg har Pokemon gul og rød til gameboy color. :)

Har også Ruby og Sapphire, men de selges ikke.. ;)

OxeHunden
5th June 2008, 13:28
hva er forskjellen på gul og rød? hva pris er du keen på for en, kanskje begge av de? også må jeg også sjekke om de funker på GBA sp'n min ;)

phyconinja
5th June 2008, 13:44
I rød starter du med en av de 3 startpokemonene (bulbazard, charmander eller squrtle. eller hvordan det nå skrives). I gul så starter du med pickachu, som følger etter deg isteden for å være inne i pokeballen sin. Og du kan få tak i alle de 3 startpokemonene iløpet av spillet.

Historien er forsåvidt ganske den samme, du drar rundt og samler merker for å komme inn i pokemon ligaen. Du slåss mot team rocket, og mot rivalen din. Men gul ligger nermere serien som gikk på tven enn det rød og blå gjør.

Hvis du skal gå inn for å samle alle 150 pokemonene så må du ha både blå og rød, ettersom det mangler mange pokemon i alle 3 (gul, rød og blå)

OxeHunden
5th June 2008, 14:20
ok :D da er jeg keen på begge ^_^ jeg trenger ting å gjøre i parken :D

Arigato
5th June 2008, 16:21
De beste spillene er nok Gold, Silver og Crystal. Spillene innholder alle de 151 originale i tillegg til 100 nye. Samt at eventyret tar plass både i et nytt område pluss det samme som du spilte i Grønn, Blå, Rød og Gul (men selvsagt har det skjedd ting)

Topptreneren i Gold, Silver og Crystal er Ash fra første spillet, som du kan møte etter å ha blitt mester i begge områdene selv.

Så mye moro, Game Freak gjorde dette aldri igjen, men har alltid fordelt dyrene utover flere titler slik at du må kjøpe flere for å få fatt på alle.

Så Gull, Sølv og Krystall er mest kompakt moro.

Men vil absolutt anbefale å spille alt kronologisk, tross alt.

Sober
5th June 2008, 22:39
Pokemon Silver/Gold er fantastisk bra i forhold til resten av spillene i serien. Verdenen er helt enorm, og det som skjer i spillet er faktisk interessant.

OxeHunden
6th June 2008, 17:15
Hei trenger svar fra Sharingan og Kokoro om dere har pokemon som dere kan selge, maser litt fordi jeg kan muligens få kjøpt de på finn eller qxl men vil gjerne kjøpe av dere siden jeg spurte her først :D

janguke
6th June 2008, 22:30
Har Celebi på Crystal/Silver :P
Husker jeg måtte opp på glassmagasinet i Oslo for å få den :P

phyconinja
7th June 2008, 11:02
Om du ser dette så er jeg på oslo S ca 10 på halv 1. Så må jeg bare gå bort. Sender deg melding når jeg er på Oslo S, men bare sånn at du vet ca når jeg kommer :P

OxeHunden
8th June 2008, 00:37
:mud: da hadde jeg fått meg Pokemon blue av Phy ^_^ fant meg en pikachu og driver og leveler den :nya:

Pika, I choose YOU!!!