PDA

View Full Version : Introduksjon

OutlandDrammen
29th May 2008, 23:32
Jeg går i fotsporene til de andre butikkene, og flesker til med en introduksjonstråd. Jeg er da daglig leder ved det nyeste tilskuddet i Outland-familien, nemlig Outland Drammen. Jeg heter de Katrine og noen av mine favoritter innen vareutvalget er nok Vertigo, Wildstorm, Image,brettspill,munchkin, lbøker, horror i de fleste former og formater, film og tv generelt. Av ting jeg ikke har sånn veldig kjenneskap til er rollespill og kortspill høyt på lista, men det jeg ikke vet finner jeg raskt nok ut av.:)

Håper jeg kan være behjelpelig med å svare på hva dere måtte ha av spørsmål, og ris og ros er alltid velkomment!

Nattfall
29th May 2008, 23:56
Du greier deg nok kjempebra, skal du se! VI HAR TRUA PÅ DEG!:D

Ryko
30th May 2008, 07:18
Katrine klarer dette utmerket:nya:

:dangopocky:

DrakeK
30th May 2008, 07:44
Detta greier du nok skal du se, Katrine =)

Blir nok rimelig fullt på åpninga + Japani.no treff :D *gledesegvilt!*

malmern
30th May 2008, 16:16
Jøss, det var fresht!

Daglig leder som er 21,
det er vel ikke vanlig?

Har ikke peiling på åssen situasjonen er i andre Outland butikker da men ^^

Kan nok hende jeg tar meg en aldri så liten tur på lørdag ja,
spørs på formen :P

Mette
30th May 2008, 19:22
Jeg har muntlig høring i hovedfagsoppgava mi på tirsdag, så jeg må nok la være å gå på åpninga. Men siden jeg jobber i Drammen kommer jeg nok til å gå innom en del utover. :3

OutlandDrammen
1st June 2008, 12:16
Tusen takk alle sammen for hyggelige ord, det er veldig ålreit å få en slik velkomst!

Malmern; jo, jeg er nok ganske ung, selv i Outlandkjeden, men jeg er bare glad for at de gir meg en sjanse og ikke nødvendigvis mener at alder og egnethet går hånd i hånd. Så da er det vel bare opp til meg å bevise at alderen ikke har så mye å si i noen tilfeller, hehe.

Gleder meg til å se dere innom butikken, alle sammen!

malmern
4th June 2008, 11:34
Tror du kommer til å briljere i jobben jeg :)

Lykke til med jobben videre!

Mvh.

Marius Malmstrøm

Ps. Gikk det bra på åpninga?

OutlandDrammen
4th June 2008, 13:53
Takk for det, snilt sagt!

Åpningen gikk strålende, over all forventning omsetningsmessig! Veldig mye positive tilbakemeldinger fra kundene og, så jeg er veldig fornøyd.

Mette
4th June 2008, 14:23
Jeg var innom i går, det var ganske mye manga der, og det kommer sikkert mer stuff etterhvert som folk bestiller ting. Personlig skal jeg få meg ei Portal t-skjorte så snart jeg får penger.

OutlandDrammen
23rd June 2008, 13:44
Dette er kanskje litt sent, men tenkte jeg skulle gjore oppmerksom paa at jeg har vaert og er bortreist paa ferie i Thailand frem til forstkommende lordag. Saa om det er ting dere vil ha svar paa o.l saa maa det nok bare vente til da, om ikke Remi i butikken kan vaere behjelpelig med aa svare:)

Sophonax
24th June 2008, 21:47
Hei Katrine. Gleder meg til å treffe deg. =)
Selv bor jeg ute på Hurumlandet, hvis du vet hvor det ligger.

Men du, kan du forklare meg sånn ca hvor dere har plassert butikken? Har ikke vært i Drammen på en stund da jeg sitter i Rygge og fullfører førstegangstjenesten (som du slipper).

Hvor stort er utvalget dere har i drammen? På størrelse med Outland, Østbanehallen, Paleet, eller noe annet du kan sammenlikne med? =)

Litt lyst til å sløse noen penger som jeg ikke har. Trenger å oppdatere mangasamlinga mi.

OutlandDrammen
27th June 2008, 17:40
Heihei!

Du vet kanskje hvor Magasinet i Drammen ligger? I gågata ovenfor Magasinet, nærmest Bragernes Torg ligger det en stor Norli butikk, og vi ligger vis a vis sideinngangen til Norli, og rett ovenfor Carlings. Adressen er Nedre Storgate 3. Håper det var litt oppklarende, hvis ikke skal jeg prøve å komme med en litt bedre beskrivelse.

Når det gjelder størrelsen så er den på langt nær så stor som hverken Østbanehallen eller Paleet, men jeg har prøvd å bygge opp et solid utvalg av alle de store varegruppene. Jeg har forsøkt å satse på å ha noe av "alt" inne, og fordi vi dessverre ikke har plass til alt i butikken, så tar vi veldig gjerne også i mot bestillinger på hva det skulle være. Alt du har sett på nettbutikken, i andre Outland butikker og andre steder, for den saks skyld, prøver vi gjerne å skaffe for deg!

Da håpr jeg du tar turen innom, og at du blir fornøyd med butikken vår:)

Katrine