PDA

View Full Version : Åpning på lørdag!

OutlandDrammen
28th May 2008, 17:20
Da er dagen endelig kommet! Outland Drammen åpner dørene kl.10 på lørdag i nedre storgate 3 ( det er vis a vis Norli og rett ovenfor Carlings)! Vi har 20 % avslag på hele vareutvalget denne dagen, samt mange andre gode tilbud!

Vel møtt!

Katrine
Daglig leder

Mette
28th May 2008, 19:30
På tide at det kommer en slik butikk i Drammen, så fort jeg får lønning skal jeg stikke innom! :D

gamers046
28th May 2008, 21:08
Vi er en gjeng fra Japani som skal ned dit på lørdag, vi kommer nok ca. 11:00.

sjekk treff forumet for mer info ;)

Ann Christin
28th May 2008, 21:18
Vi er en gjeng fra Japani som skal ned dit på søndag, vi kommer nokk ca. 11:00.

Tror kanskje ikke det er åpent da :p

Oteckeh
28th May 2008, 21:18
Vi er en gjeng fra Japani som skal ned dit på søndag, vi kommer nokk ca. 11:00.

Lørdag mener du vel?

Ryko
28th May 2008, 22:14
jøss, det var da veldig sentralt det lå. Endelig en butikk i Drammen verdt den 15-minutters bussturen >:3

Nattfall
28th May 2008, 23:47
På tide! Jeg er SÅ der.

<3

waveshaft
29th May 2008, 21:10
Jeg skal dit før jeg må på jobb.

OutlandDrammen
29th May 2008, 23:19
Hyggelig med så mange koselige tilbakemeldinger! Dere får krysse fingrene for at vi blir ferdige i tide, er vi heldige går det akkurat;)

OutlandDrammen
1st June 2008, 12:17
Nå, hva tyckar ni? Er dere fornøyd med butikken? :)

All ris og ros mottas med stor takk!

phyconinja
1st June 2008, 12:20
Litt kjipt at dere ikke hadde fått inn allt dere skulle ha, men det var nå vell ikke deres feil heller. Men var mye bra der, og er definitivt verdt en tur til. :)

Ryko
1st June 2008, 12:47
jeg ble lykkelig av å se all den mangaen i Drammen. Dere trengte litt mer anime kanskje, men it was all good in da hood <3

DrakeK
1st June 2008, 12:58
I was there =D

Med drammens-treff crewet :D

Synes butikken var bra til å være første dag, jeg fant 3 serier som jeg hadde lyst på, så for min del var utvalget topp ^^, Passa bra med åpninga nå, da jeg ble hekta på manga/anime for 2 måneder sida, og det blei litt vanskelig å dra til Oslo for å kjøpe manga :P

Litt varmt da, mange spotter i taket og varmt ute, men det var vel ikke så mange som brydde seg om det når de var omringa av manga ^^,

Alt i alt synes jeg personalet gjorde en god jobb selv om hele butikken var full av folk, jeg kommer garantert innom igjen =D

Skal til Oslo snart, så da må jeg innom Outland på Karl Johan der, så kan jeg sammnligne også :D

Kokoro
1st June 2008, 13:04
Jeg er kjempefornøyd med butikken :3
Dere kommer definitivt til å se meg der ofte.. Now you're warned ^-^
Var selvfølgelig en del av Drammen-crewet..
Det var absolutt verdt tiden og pengene :3

Itoe Yuki
1st June 2008, 13:28
jeg var kjempefornyd! untatt at det var litt varmt der :0
men uansett, endelig Outland i drammen!! <3
men dere hadde bare to eks av hver Death Note? :0 dere må ta inn flere.. ^^
kjempefornøyd anyways :]<3

OutlandDrammen
1st June 2008, 19:33
Så fint at dere stort sett var fornøyd! Er helt enig i at det var grusomt varmt der, og skal anskaffe noen vifter til uka som vi kan bruke så lenge hetebølgen holder seg gående. Mer Deathnote og manga bestilles opp i morgen forhåpentligvis!:)

Om dere har noen spesifikke titler eller ønsker til ting å ta inn, så setter jeg pris på å høre fra dere!

Veldig hyggelig at så mange tok turen innom, det varmet godt i hjerterota!;)

Kelloggs
1st June 2008, 20:05
Var med Drammen gruppa jeg og^^
var veldig moro av å se alle de forskjellige manga titlene, dere må regne med å se meg der hver gang jeg ankommer Drammen:D

Kiyoshi
1st June 2008, 20:25
Jeg var de også sammen med drammensgruppa^^ Og dere kan nok komme tl å se meg der ofte i fremtiden, hver gang jeg har penger :3