PDA

View Full Version : Introduksjonstråd

Sciurusaurus
28th May 2008, 14:48
Hei.

Siden jeg er den fra Outland Kristiansand som kommer til å være mest synlig her inne, tenkte jeg at jeg skulle gi en kjapp introduksjon av meg selv.

Mitt navn er Håkon, og jeg har jobbet i Outland siden september 2006. Mitt hovedfelt er bøker, men jeg kan også en del om brettspill, rollespill, kortspill, ja faktisk kan jeg vel litt om alt vi selger, men det er vel hovedsaklig bøker, rollespill og kortspill jeg vil kunne gi best svar på, andre emner kan det være jeg må konsultere andre om, siden vi har en del folk som kan veldig mye om de :)

Over tid vil jeg kunne kjennes igjen nede på butikken på at jeg er han som aldri helt klarer å bestemme seg for hvordan han skal se ut. Ellers kan jeg jo beskrive meg selv som høy, tynn og med briller og skjegg. De faktorene pleier å være konstante.

Sensei
28th May 2008, 14:57
Heihei. Fikset slik at du er satt opp likt som OxeHunden, og da litt synligere som offisiell Outland-ansatt. :)

Sciurusaurus
28th May 2008, 17:32
Takker, setter pris på det :) Veldig greit å være synlig på den måten.

Turgon
18th June 2008, 23:57
Hey.
Jeg skal også som Håkon prøve å være her så mye som mulig. Selv om jeg er ikke så flink med forumer. Jeg er da Per. Jobbet på Outland Kr.sand siden en gang i slutten av 2006.... Tror jeg.... Mitt felt i butikken er vel så mangt, der i blant kan jeg værtfall telle Marvel som et av de sterkere feltene min. Miniatyr spill er vel også høyt der oppe (da ikke Warhammer Fan og 40k selv om jeg kan en del av de også) slik som Hero-Clix, DnD minis osv. Rollespill er noe jeg også tar meg stor tid til, DnD har falt en del bak nå som de nye reglene kom. Så jeg prøver ihærdig å holde meg oppdatert på andre RPGer siden vi allerede har en Guru på DnD*peker på Håkon*.

Utover det kan jeg si at jeg er halv høy halv pløsen, uforklarlig hår men en ting som skiller meg ut fra alle de andre her på Outland Kr.sand: Jeg har ringer i trynet :chris:

Ps: beklager min staving.