PDA

View Full Version : World of Warcraft

Yawron
28th May 2008, 14:17
Er i utgangspunktet skeptisk til slike bøker. Men spiller jo spillet og i mangel av lesestoff for tiden lurte jeg på om det var noe å kikke på. Noen som har lest dem? Eller hørt noen andre kommenentere dem for den sags skyld.

p33r
28th May 2008, 14:40
Nå er ikke jeg verdens største fantasyleser, men ettersom jeg var blodavhengig WoW tok jeg en titt innom Warcraft bøkene. Disse har stort sett veldig god standar og er skrevet veldig fint. De legger virkelig til en god del nye ting til universet og fungere veldig bra som backstory for spillene. Absolut verdt å få med seg om du liker Warcraft.

Selve kvaliteten på bøkene kan jeg ikke si så veldig mye om ettersom jeg ellers ikke har noe fantasy å sammenligne med.

Sciurusaurus
28th May 2008, 17:35
Det er ikke noe å bekymre seg for når det gjelder kvaliteten på World of Warcraft fiction litteratur. Blizzard har vært dyktige til å rekruttere gode forfattere til sine spill, både WarCraft og andre.

Jeg vil spesielt trekke fram Richard A. Knaak som er en av mine favoritter innenfor game fiction, og god nok til at han havner på lista for fantasy generelt. Men du kan altså trygt plukke opp disse bøkene også om det står andre forfatternavn på de.

Lagersjefen
21st June 2008, 17:44
Greit å nevne at nettbutikken selger de 9 første Warcraft-bøkene til en hyggelig pris, samt at det er akkurat kommet en ny bok 'Beyond the Dark Portal' i serien. Den er tilgjengelig i alle butikkene våre samt nettbutikken. Har ikke lest noen av de selv, men de er veldig populære, og har vært det hele tiden.