PDA

View Full Version : DMZ, verdt å sjekke ut!

OxeHunden
28th May 2008, 11:15
Hvis du liker Transmetropolitan, Fables og Y-The Last Man så er neste steg DMZ. USA er i borgerkrig og New York's Manhattan er kjent som DMZ (demilitarized zone). En ung foto journalist, Matty Roth, får drømmejobben hvor han skal følge en krigskorrispondent midt inn i DMZ. Ting går selvfølgelig veldig galt og Matt finner seg selv alene i en verden han kun har sett på tv. Han står igjen med valget om skal han prøve å finne en vei av Manhattan øya eller skal han gjøre karriere ved å bli og fortelle verden hva som skjer fra innsiden. Spørsmålet er, kan han overleve denne brutale krisgsonen lenge nok til å få sendt ut storyen?

Jeg var litt treg med å få med meg denne tittelen men jeg leste noen sider i lunsjen og endte opp med å kjøpe alle nummer som er utgitt så langt før dagen var over. Rett hjem og lese selvom jeg hadde Age of Conan nyinstallert som sto og blinket borti hjørnet. Gleder meg stort til neste volum for å si det mildt :)

Howl
28th May 2008, 16:20
ah, den hørtes flott ut. Y - The Last Man virker spennende.

Hvor mange bøker har dere?

OxeHunden
28th May 2008, 17:06
Så langt har vi 4 samlinger med DMZ og det er gitt ut 9 med Y-The Last Man og vi skal ha alle inne såvidt jeg vet :)

Howl
28th May 2008, 18:29
Ok, flott. Da skal jeg prøve å ta en tur innomd Outland før sommeren kommer.

fetch fox
5th June 2008, 15:10
Jeg har fulgt meg på DMZ fra første bok og jeg kan trygt si at jeg er god og hekta. En god og sterk serie med en flott strek og sterke historier. Sjekk den ut folkens :)