PDA

View Full Version : En liten "hvem er jeg" tråd.

OxeHunden
28th May 2008, 10:23
Hei alle sammen og velkommen til Outland forumet på Japani. Jeg ville bare introdusere meg siden det er jeg som kommer til å svare på de fleste poster som har med Outland paleet å gjøre og, inntil videre de andre butikkene også. Mitt navn er Michael, også kjent som Oxehunden på Japani og diverse andre forum og online spill som Warcraft og Age of Conan. Jeg holder til på Outland paleet men startet min Outland karriere på østbanehallen back in 2001 og har holdt på siden. Mine hovedområder i butikken er manga og anime, dvd generellt for paleet og stæsj som action figurer, samlestatuer, tskjorter, bamser osv og en generell kunnskap om de andre varegruppene. Jeg er nok dårligst på bøker men frykt ikke, jeg kommer til å forhøre meg med mine medarbeidere om ting jeg ikke har oversikt over. Jeg håper vi kan få igang et skikkelig community for våre kunder og gleder meg til å se hvor vi ender opp.

-Michael a.k.a. Oxehunden

Shippuuden-08
3rd June 2008, 20:28
Awsome! Hadde likt at dere bestilte FLERE Naruto t-skjorte, dere har bare en i butikken.. og den er stor! -Også noen Naruto figurer som dere pleide å selge føør!!!:eek:

OxeHunden
4th June 2008, 10:22
Vi prøver alltid å ta inn alle naruto t-skjorter men det er ikke så mange som er tilgjengelig for oss :gonk: Jeg skal mest sannsynlig en tur til Hong Kong i sommer og da blir det nok å raide butikkene der for Naruto figurer og annet stæsj, mer om dette i juli hvis jeg drar før OL. Hvis jeg ikke rekker før OL så blir det ikke før oktober/november.

Akkurat nå har vi en Naruto plush inne :ussr:

Shippuuden-08
7th June 2008, 14:09
:todango:YAAY, takk!! *0*
De Naruto plushiene deres er SVINDYRE og en SÅNN en bare Naruto I SHUPPUUDEN kjøpte jeg for 80,- på Neo Tokyo...o___O
Og den var fra JAPAN ikke thailand/Taiwan opplegg.. :L:todango:

OxeHunden
8th June 2008, 00:42
det er fordi jeg elsker alt det gule og fordi en naruto er min VENN!!! :nya:

neida, vi kan ikke være billigst og best på alt :)

Laughing_man
8th June 2008, 20:51
Er ikke du han som ikke liker Star Trek? :O

OxeHunden
8th June 2008, 23:21
meg eller shiipuuden?

personlig er jeg ikke noen stor Star trek fan, jeg foretrekker Battlestar Galactica og ser ut til at jeg skal begynne å se litt Dr. Who (nye).

Jeg har ikke noe imot ST, jeg må bare prioritere pengene mine på andre serier først hehehe