PDA

View Full Version : Ledig stilling i kommende Outland butikk Drammen

malmern
28th May 2008, 08:48
Hei,
så at dere skulle starte ny Outland butikk i Drammen,
og lurte da på om dere trenger noen ansatte?

Er interresert i å prøve meg i en jobb som det.

Mvh.

Marius Malmstrøm

Ps. Jeg kan sende CV + referanser ved forespørsel.

OxeHunden
28th May 2008, 10:08
Hei Marius, vi skal starte en ny butikk i Drammen nå i slutten av mai/starten av juni men vi har allerede fullsatt de stillingene som var ledige der. Det du kan gjøre er å ta turen innom når de åpner og levere cv + søknad, da vil du bli vurdert ved evt. nye stillinger som kan dukke opp ved senere tid. :)

OutlandDrammen
28th May 2008, 17:17
Siterer egentlig bare OxeHunden ovenfor, bare å stikke innom etter åpningen på lørdag med en cv og søknad, så skal jeg lagre den på et trygt sted!:)

Sophonax
24th June 2008, 21:50
Ikke for å trykke denne tråden opp, men er det en ledig helgejobb stilling ledig? (eller vil det noen gang bli mulighet for det?) =) Isåfall er jeg keen på den da jeg kunne trenge en liten ekstra inntekt ved siden av førstegangstjenesten.

OutlandDrammen
27th June 2008, 17:32
Hei!

For øyeblikket er det ingen ledige stillinger, vil prøver å holde lønnsutgiftene litt nede til vi vet hvor godt det går med butikken. Men du skal ikke se bortifra at det vil bli noen åpninger etterhvert om vi må utvide åpningstidene osv. Det beste er om du mailer eller stikker innom med en søknad, så har jeg den om noe ledig skulle dukke opp!

Hyggelig at du er interessert!

Katrine