PDA

View Full Version : .hack//Legend of the Twilight vol. 2

Kantana
26th May 2008, 20:01
Er det mulig å få tak i denne? Kjøpte den første for minst et halvt år siden, men nummer 2 har aldri kommet inn. Er bare vol. 1 og 3 både på Østbanehallen og Paléet.
Har så vidt jeg husker sett den i nettbutikker, så det burde ikke være umulig å få tak i den?

OxeHunden
27th May 2008, 14:40
Hei kantana, Hack twilight vol. 2 er såvidt jeg kan se ute av trykk. Jeg har prøvd å bestille inn 2stk til paleet så får vi se om det går eller ikke :) Jeg ville ikke holdt pusten dessverre da jeg er ganske sikker på at den ikke kommer.

xBaka
15th July 2008, 23:12
http://www.amazon.co.uk/Hack-Legend-Twilight-Bracelet-Vol/dp/159182415X/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=books&qid=1216156336&sr=8-3

Kristian
15th August 2008, 00:46
Litt necro-posting... men kunne ikke dy meg :)

Stilte akkurat det samme spørsmålet "in person" for rundt 1.5-2 år siden. Den gang var svaret det samme, men någen på østbanehallen klarte å grave den fram til meg på noe lager den gangen.... Fint om man kunne finne ut slikt før man kjøpte volum en, egentlig.

OxeHunden
15th August 2008, 16:16
hei kristian, i teorien hadde det vært kjempebra å kunne holdt orden på sånt men det er veldig vanskelig når det skjer så mye av og på som det gjør i mangaseksjonen vår. hver måned er det titler som går ut av trykk og som kommer tilbake i trykk og vi får ingen informasjon om dette utenom at vi ikke får varene eller at de plutselig dukker opp fra en backorder som kan ha ligget i opptil flere år.

alt jeg kan gjøre er å gi deg en klem :nya: