PDA

View Full Version : Selges Mreow tømmer biblioteket for engelskoversatt manga!

Mreow
25th May 2008, 15:00
http://www.mreow.net/emanga/selges.html (http://www.mreow.net/emanga/selges.html)

Vi kjører igang første innspurt.

ALLE TITLER ER NÅ SATT NED I PRIS, ALT FRA 10,- TIL 50,- BILLIGERE!!!

Jeg har tja, rundt 700 bøker som søker nye eiere samt litt annet stæsj. Bare følg linken øverst i posten for oversikt over titler, pris og coverscans av den faktiske varen (mangler på et par titler, men kan oppdrives om det er sterkt ønske for det). Å møtes i Oslo er foretrekkelig, men postveien er så klart også et alternativ. La meg bare med en gang gjøre oppmerksom på at noe av denne mangaen er forholdsvis gammel og first edition, det vil si at sidene er flippet og boken er noe større (eller mindre for et par serier) enn hva som er standarden i dag. Jeg har ikke merket dette i oversikten, men spør i tilfelle du ikke vil ha flippet manga. Prisen ligger på alt fra 20,- og opp til 500,- og jeg selger kun serievis (ettersom om jeg selger enkeltbøker så blir jeg aldri kvitt restene). For storinnkjøpere vanker det naturligvis mengderabatter. Løp og kjøp!

Tyblazitar
25th May 2008, 16:31
Wow, mye billig manga!

Er interessert i Chrono Crusade, Gon, Vision of Escaflowne, Paradise Kiss og Weed: Ginga Legend. Er noen av disse flippet?

EDIT: får forresten 404 på Ai Yori Aoshi. ;O

Ixiaz
25th May 2008, 16:51
Jeg kunne tenke meg å kjøpe Flame of Recca. Har lest hele, og 550 kr for 22 bøker er jævlig bra. En av de få lange seiene jeg har lest 5 ganger fordi den er kickass

Jorg
25th May 2008, 21:14
jeg er interessert i gyo, azumanga daioh, candidate for goddess og magic knight rayearth : D

EDIT: slenge på azumanga daioh også :3
EDIT2: (:cip:) candidate for goddess virka også interessant.

og som azza sier; er det mulighet for å foreta handelen neste helg?

AzZa
25th May 2008, 21:21
Er interessert i: CLAMP School Detectives, Detective Conan: Case Closed, Gravitation, Legal Drug og muligens Pet shop of horrors :3 Skal til Oslo neste helg, kunne det vært mulig å fiksa noe da?

edit:
hiver på Legal Drug og :3

Djae
25th May 2008, 22:20
Jeg lurte på om du kunne holde av Manga hvis ingen andre var interesserte?
(Jeg er temmelig blakket akkurat nå og har ikke penger før i juni >>)

I det tilfelle ville jeg gjerne hatt:

-Mythical Detective Loki Ragnarok
-The Ring
-Angel Sanctuary
(Må nesten sendes via post, siden jeg bor på vestlandet ^^')

Shadowleaf
25th May 2008, 23:01
Jeg kjøper gjerne følgende titler om de er i god tilstand:

Kare First Love
Marmalade Boy
Revolutionary Girl Utena
Nana

Jeg er dessuten interessert i vol. 3 av Absolute Boyfriend om du kan selge den alene. Angående kvalitetssjekking så kan vi godt ta det på stedet. Jeg bor i Oslo og har dermed ingen problemer med å møte deg og betale kontant.

Pyo
26th May 2008, 12:42
jeg er interressert i Rozen Maiden :3 Kan betale samme helga som AzZa.

Heika-sama
26th May 2008, 13:31
Interessert i:

Yubisaki Milk Tea
Gacha Gacha
Someday's Dreamers
Punch!

Har ikke så mye penger akkurat nå, men får lønning på fredag. :3 Jeg bor forøvrig i Oslo, så burde gå fint å møtes et sted.

ilifin
26th May 2008, 13:52
Synd å se deg kvitte deg med så mye av dette, Ole. Du holdt i det minste god stand over all mangaen din, var jo en fryd å være på besøk og se på alt. :nya:

Jeg er interessert i:
* Pastel
* I''s
* School Rumble

Izuma
26th May 2008, 18:25
Interessert i Fruits Basket og Wallflower. Hadde det hvert mulig å holde disse av?

dark kwen
27th May 2008, 18:05
intresert i psychic academy ^^

Miyu
27th May 2008, 18:26
Billig manga:todangonya:
Er interressert i New Vampire Miyu og Legend of Chun Hyang.

Yumegirl
28th May 2008, 12:18
Jeg er interessert Brain Powered. Kunne du holde av den til meg? Jeg bor i Oslo, så jeg kunne ha møtt deg for å hente den.

Grimlord
1st June 2008, 22:08
Hei mreow.

Jeg har lyst til å kjøpe Maico 2010 fra deg og pc spillet Heroes of might & magic deluxe edition fra deg for den nette sum av 300 kr i alt.

jeg foretrekker å hente alt selv. =)

Foretrekker du kontant eller kontooverføring ?

Mreow
11th July 2008, 22:46
Vi kjører igang første innspurt.

ALLE TITLER ER NÅ SATT NED I PRIS, ALT FRA 10,- TIL 50,- BILLIGERE!!!

Restene av PC-spillene selges også samlet til sterkt redusert pakkepris. Se førstepost.

Elfhybrid
12th July 2008, 00:21
Tre spørsmål;

kun de som det står solgt bak,er solgt?
Og er det alle de spillene til 200 til sammen?
Sånn og forstå?

Mreow
12th July 2008, 11:57
Ja, de som er merket med "<- Holdt av til ..." er indirekte solgt, samme gjelder de som er gjennomstreket. Og det er 200,- samlet for alle spillene ja.

Elfhybrid
15th July 2008, 00:02
tilbud per pm.

Protagonist
24th July 2008, 20:26
Hva er forskjellen mellom first og second edition av Dragonball Z? :P

Gomfs
24th July 2008, 22:11
Hva er forskjellen mellom first og second edition av Dragonball Z? :P

når det gjelder Mreow vil jeg gjette han mener første og andre trykk.
første er eldst (sier seg selv) og i mange tilfeller er det forskjell på eks. trykk, farge, størrelse og\eller teksting mellom første og andre trykk.

Mreow
25th July 2008, 17:07
Gomfs har for det meste rett ja. First edition er en smule større og har annet cover. Om oversettelsen er identisk er jeg ikke sikker på, har ikke sjekka.

antena
1st August 2008, 21:35
Jeg er interisert i death note mangaen
Har du den ?
Og isåfal hvilke volum?

Mreow
2nd August 2008, 19:15
Death Note er solgt.

Mreow
4th August 2008, 01:03
Jeg stenger straks sjappa (onsdag), så nå er siste sjans om noen fremdeles er interessert i noe. I så fall så må handelen gjennomføres umiddelbart da jeg ikke lenger kan holde av saker til folk.