PDA

View Full Version : Treff Grilling på Vaulen

Tyblazitar
15th May 2008, 20:22
Rogalandstreff, yay! Muligens kort varsel, men pytt pytt, er ganske spontant treff.

Uansett, kom frem til at grilling på 17. mai kunne vært awesome, da jeg ikke har noen spesielle planer da, og grilling alltid er win. Siden folk kanskje vil ha med seg folketog og russetog både i Stavanger og Sandnes, sier vi at vi møtes på Ruten etter russetoget er ferdig (begynner klokken 4), går opp til der hvor bussen (nummer 3) går fra (oppe i Strandgata, om ikke russetoget drar ut lengelenge og den kommer på Ruten), og tar bussen til Vaulen. Om noen kommer fra Stavanger, kan dere sikkert også finne en måte å komme dere til Vaulen (kan jo holde kontakt via mobiltelefoner, regner med at vi er der i halv seks-tiden elns). Der regner jeg med at vi tar frem engangsgriller, griller litt og har det gøy. Jeg tar med Munchkin. ;D

EDIT: Da været så litt skummelt ut i dag, tok jeg meg friheten til å sjekke yr.no sitt værvarsel, og det er visst ingen grunn til bekymring:

Forecast for Vaulen badeplass Saturday 17/05/2008
Night 6 pm – 12 pm
12°
Sun. Moderate breeze, 7,1 m/s from northwest. 0 mm precipitation.

Ta med-liste:

Grillmat/drikke: Pølser og burgere går fint, sikkert greit å unngå store steker eller andre ting som tar lang tid. Alle tar med litt, så kan vi dele og være harmoniske sammen. :nya: Ketchup og annet tilbehør er nok heller ikke dumt å ta med. ;O Av drikke kan vel folk bare ta med det de vil ha selv (alkoholfritt, selvfølgelig).

Engangsgrill: Klart, alle trenger ikke å ha med en egen, men man kan da koordinere litt så vi ikke sitter førti folk og venter på tur rundt én.

Sitteunderlag: Er vel noen benker på Vaulen, men vi har ingen garanti på at disse er ledige, så sitteunderlag er absolutt ingen dårlig idé.

Godt humør: Ikke obligatorisk, men anbefalt.

Kommer:
Tyblazitar
Miyu
dark kwen
Sakujo

Kommer kanskje:

Miyu
15th May 2008, 20:52
Jeg kommer!
Og ja, grilling er alltid win:nya:
Jeg kan bake eplekake
*tar med masse godt humør*

dark kwen
15th May 2008, 21:22
Jeg kommer!
Og ja, grilling er alltid win:nya:
Jeg kan bake eplekake hvis noen andre tar med is.
*tar med masse godt humør*

is :cip:
frakte is fra ruten?
emmm heh joa går jo ann å bare gå på en butikka da vett u men is må man jo ha noe å ha det i osv kanskje ikke så lurt...
men eplekake mmm :hello:

JEG KOMMER!!!!
anyway grilling+vaulen+folk=WIN :D

Sakujo
16th May 2008, 12:18
I'll be thar!

Kommer sikkert til å kjøpe med meg noe, og det er vel ikke mangel på selgere i Stavanger på 17. mai heller, går jeg ut fra.