PDA

View Full Version : Blader/magazines med bilder av hårfrisyrer (asiatiske gutter)

Sober
10th May 2008, 04:30
Sist gang jeg satt og klippet håret mitt hos frisøren min, satt jeg og bladde i et ganske tykt blad med kun bilder av asiatiske modellgutter med frisyrer i alle slags former og farger. Bildene av frisyren var i forskjellige vinkler, og viste hva slags "hodeform" som passet best til det. Det virket som et veldig proft blad laget for frisører. Kunne være opptil 20 gutter på en side.

Av diverse grunner kan jeg ikke dra tilbake til frisøren og spørre om hvor hun fikk tak i dette fantastiske bladet.

Pleier å bytte mellom langt og military-cut-ish/kanskje-lengre hele tiden, men i år skal jeg prøve meg på veldig langt hår og en frisyre som passer til dette :nya:.

Det store SPØRGESMÅLET er da; vet dere om noen frisør-guttefrisyrer-blader som ligner på det jeg snakker om? Tenker mest på frisyrer for asiatiske gutter, sånne som japanske modeller har.

Bilde for å illustrere sånn circa hva jeg mener:

http://img205.imageshack.us/img205/809/b25853758sg4.jpg

Queenie
14th May 2008, 18:56
Søkte på nettet, men fant mest blader for kvinnelige hårfrisyrer.

Sober
14th May 2008, 19:49
Søkte på nettet, men fant mest blader for kvinnelige hårfrisyrer.

Takk for at du prøvde :). Har gjort en intens leting rundt jeg og, og det nærmeste jeg kom var et blad med frisyrer innenfor visual kei så det ut som. Hadde vært så utrolig kult med et sånt blad..

Raimy
18th May 2008, 22:18
Dra nå bare tilbake til frisøren og spør og med diverse grunner mener du?

Sober
20th May 2008, 08:59
For de som kanskje hadde litt interesse av dette fant jeg endelig en side med noen få bilder. Men det er fortsatt for lite.

http://www.beauty-box.jp/style/mens/

EDIT: morsomt at noen passer passer på tagsene, "sober er digg" var ment som en spøk :)

Raimy
20th May 2008, 17:14
Det jeg likte var siste på side 2, første på side 1 og nest siste på side 1 men den aller beste var eksemplet ditt Sober.

kohaku
20th May 2008, 19:07
Eller så har du egentlig noen fine guttefrisyrer liggende på bombhead.com. Det var der jeg valgte et bilde og klipte meg etter det bildet. ^^, De har fine frisyrer der!

Sober
22nd May 2008, 00:38
Eller så har du egentlig noen fine guttefrisyrer liggende på bombhead.com. Det var der jeg valgte et bilde og klipte meg etter det bildet. ^^, De har fine frisyrer der!

Takk for at du viste meg den siden, bildene av "modellene" med sladdet ansikt viser vel vanlige kunder med en frisyre som frisøren ble ekstra fornøyd med :).

Fikk en liten aha opplevelse, ikke rart han ene karen fra en frisørsalong var så ivrig etter å klippe meg en gang, for så å ta bilder hele tiden. Tenkte aldri noe særlig over det, men kanskje jeg havnet på en form for Hall of Fame et eller annet sted! Hahaha :nya:

Raimy
22nd May 2008, 19:25
Fant en skikkelig fin frisyre på bomhead.com, dread på nappy & special hair frisøren er KAKAROT koster 320000 won. Mener det er samme frisyre som han Tom Kaulitz i Tokio Hotel har, jeg vil også ha sånn frisyre! Men har ikke langt nok hår buhu=(

Fant ut at han Tom har tynnere men det er ganske likt, noen som kan finne et bra bilde av Tom uten capsen? Nesten umulig.

Sober
7th August 2008, 19:06
Fetteren min som fullførte masteren sin i Japan kom hjem med to tykke frisørblader til meg!

Mission Accomplished!

Raimy
11th August 2008, 14:09
Gratulerer!:)