PDA

View Full Version : Playstation Grand Theft Auto IV: dogfights itt

ilifin
9th May 2008, 11:12
http://dwimg.com/files/yrh8iu7w6zl0ilf5c3x5.jpg

Med tidenes høyeste salgstall over kort tid, er Grand Theft Auto IV en av de mest etterspurte spillene i disse dager, og en skal ikke nekte for at spillet har det som trengs for å skape denne hypen.

Men drit nå i det, dette er ikke en tråd for informasjon om dette spillet.

Multiplayer i GTA4 er noe av det morsomste og mest evigvarende gøy som finnes der ute av spill online. Bare med tre elle fire stk kan man ha det rasende festlig, og denne tråden er her for nettopp det; arrangere tidspunkter hvor vi på Japani samles online og denger skiten ut av hverandre på team eller alle mot alle i GTA4. Etter en suksessrik 2v2 forleden dag, er det veldig ønskelig med flere som kaster seg på lasset og har det rasende festlig.

Merk at dette er for de av oss som har XBOX 360! Gamertags til medlemmene som er på forumet postes i denne tråden (http://forum.japani.no/showthread.php?t=4453).

Så, hvem er oppe for litt multiplayer? Jeg foreslår en runde på søndag 11. mai som første mål for å samle flest mulig, og vi kan selvfølgelig legge hverandre til på XBOX Live alt nå, og finne på sprell. Post gjerne når du forventer å være online og være klar til å spille multiplayer.

sortulv
9th May 2008, 11:40
Vi bør vel sette tidspunktet til en tid der de fleste sannsynligvis har tid. Hva med rundt 8 på kvelden?

Redigert: jeg tar meg friheten til å klistre tråden.

Yuri
9th May 2008, 13:03
Har så utrolig lyst på dette spillet, men eier verken en xbox 360 eller PS3. Husker jeg spilte en av de eldre GTA spillene for en god stund siden og at jeg syntes det var kjempe morsomt. *Håpe på at det vil bli utgitt til PC en vakker dag*.

ilifin
9th May 2008, 13:06
Har så utrolig lyst på dette spillet, men eier verken en xbox 360 eller PS3. Husker jeg spilte en av de eldre GTA spillene for en god stund siden og at jeg syntes det var kjempe morsomt. *Håpe på at det vil bli utgitt til PC en vakker dag*.Du vil uansett ikke få spilt med oss som koser oss på XBOX 360 versjonen, XBL er ikke linket mot PC-spill :/

Kelloggs
9th May 2008, 15:42
Har 360 versjonen men har bare ikke fått ordnet sånn at jeg kommer meg online ennå. Skal det så fort jeg får tak i en nettadaptor.

fetch fox
9th May 2008, 15:58
Jeg er med på søndag. Jeg har fullført selve historien i spillet så multiplayer er noe jeg brenner for å prøve^^

Melkerullpushern
9th May 2008, 17:09
Jeg skal på grilltreff på søndag, men jeg regner med at det ferdig før 8. Hvis ikke logger jeg meg på så fort jeg kommer hjem.

ilifin
11th May 2008, 20:34
Pell rompene deres online, det er multiplayertid ffs!

fetch fox
11th May 2008, 22:14
Jeg glemte meg helt... jeg får slenge meg på neste gang.