PDA

View Full Version : Nintendo Ny Ace Attorney spill!

Kelloggs
8th May 2008, 17:39
Jepp dere leste riktig, et nytt Ace Attorney spill er på vei der du spiller som Edgeworth!!!

Trailer via denne linken:

http://www.capcom.co.jp/kenji/

(Oki alt står på japansk der, men klikk på knappen under tittelen med Edgeworth som peker for å få sett traileren).

Edit: sorry var litt hyped når jeg skrev så tenkte ikke helt på grammatikken:D så fixed nå

monomayu
8th May 2008, 17:41
Høres kult ut :nya:
*sjekke ut*

Men seriøst, det heter ET NYTT spill, ikke en ny spill! :gonk:

Edit:
Du har fortsatt glemt gramatikken i trådtittelen :P

Totoro
8th May 2008, 20:05
Allerede sett det :nya:
Edgeworth er min fav av alle karakterene så jeg går og gleder meg!

Yumegirl
8th May 2008, 21:59
... *drools*

Jeg fikk vite om det for en stund sinden, via court-records.net. Synd at det ikke vil være noen rettssaker i spillet, men er det en løpende Edgewroth med skal ikke jeg klage!

Denne tittelen er definitivt på min "plan to play"-liste! Gyakuten Kenji <3!

For the recourd:
Favorittkarakterene mine er (ikke i noen spesiell rekkefølge, for jeg klarer ikke velge mellom nr. 1 & 2...)

Edgeworth
Phoenix
Franziska
Maya

...Shadowleaf kan skrive under på hvor hekta jeg er blitt på denne serien... >_<

Kelloggs
8th May 2008, 22:30
... *drools*

Jeg fikk vite om det for en stund sinden, via court-records.net. Synd at det ikke vil være noen rettssaker i spillet, men er det en løpende Edgewroth med skal ikke jeg klage!

Denne tittelen er definitivt på min "plan to play"-liste! Gyakuten Kenji <3!

For the recourd:
Favorittkarakterene mine er (ikke i noen spesiell rekkefølge, for jeg klarer ikke velge mellom nr. 1 & 2...)

Edgeworth
Phoenix
Franziska
Maya

...Shadowleaf kan skrive under på hvor hekta jeg er blitt på denne serien... >_<

You are not alone my lady;)
Jeg har jo planer om å cosplaye som Phoenix i neste desucon:D

Yumegirl
8th May 2008, 22:44
Awesomeness! =D
Jeg har planer om å gjøre en Franziska... men om jeg rekker det til neste år spørs vel, siden jeg skal på utveksling...men... aner jeg en mulig gruppe? :nya:

My lady? *legger ned pisken* *neier Franziska-style* ^^