PDA

View Full Version : Ling Xiaoyu Cosplay

Namie
5th May 2008, 20:32
http://i24.photobucket.com/albums/c7/pandabambooo/cutexiaoyuskoolsm.jpg http://i24.photobucket.com/albums/c7/pandabambooo/xiaoyu-ps22.jpg

http://i24.photobucket.com/albums/c7/pandabambooo/lingxiaoyu.jpg http://i24.photobucket.com/albums/c7/pandabambooo/ling5.png

Mitt Ling Xiaoyu Skoleuniform cosplay fra Tekken serien.
Laga i 2003 elns. Jeg fant det igjen i dag og ble ganske sjokkert over at jeg faktisk har vokst litt i høyden! Alle driver stadig og sier at jeg er like lav som da jeg gikk i 8.ende klasse, såe harr harr.. Men anyways. JEG ELSKER LING XIAOYU <3 Favoritt karakter #1! Fant ikke skjørtet + resten av utstyra, men finner dem nok. Skal ta en proper photoshoot sometimes with some friends <3

Meg og ei vennine skal kanskje cosplaye Ling Xiaoyu (meg) og Miharu til Desucon 3.. Hvis vi gidder.

Please si dere vet hva Tekken er! *GLARE*

Jeg pleide å ha like langt hår som Xiaoyu, men klippa det, så nå er alt gone =( Får bruke parykk elns hvis jeg bestemmer meg for å cosplaye henne til Desu.. Meen tviler.. Dårlig cosplay. Lyst til å lage noe nytt <3

Kiyu
5th May 2008, 21:37
Awh how sweet! Vet du, du har den samme sjarmen som Ling Xiaoyu utstråler. Du kler å cosplaye henne!

Høhøhø. Old cosplays are..fun. 8 D Jeg tror jeg har et utrolig dårlig Tifa liggende et eller annet sted og støve ned.

Namie
5th May 2008, 21:58
Awh how sweet! Vet du, du har den samme sjarmen som Ling Xiaoyu utstråler. Du kler å cosplaye henne!

Høhøhø. Old cosplays are..fun. 8 D Jeg tror jeg har et utrolig dårlig Tifa liggende et eller annet sted og støve ned.

JEG HAR SETT DET! Da du hadde sånn langt svart hår lignendes greier.. og briller! Du må ta skikkelige bilder av det en gang =D

Kiyu
5th May 2008, 22:00
JEG HAR SETT DET! Da du hadde sånn langt svart hår lignendes greier.. og briller! Du må ta skikkelige bilder av det en gang =D

Holly craptastic, you must be kidding me! Nei, det skal forbli støvete og glemt. OG jeg kommer aldri til å ha langt svart hår igjen, så det er ute av bildet :3

mogcaiz
5th May 2008, 22:08
10/10!

Veldig nicu! Du sklir rett inn i rollen som henne!
Gleder meg til å se bilder fra en eventuell photoshots en dag! ^^

Btw. Jack knuser Xiaoyu anytime ;)

Namie
5th May 2008, 22:08
Holly craptastic, you must be kidding me! Nei, det skal forbli støvete og glemt. OG jeg kommer aldri til å ha langt svart hår igjen, så det er ute av bildet :3

Kiyu
.. Gotta agree it was a bit creepy yeah.. (xD) The black hair part. Or more.. weird.. @_o ANYHOWS, Kiyu looks best with her wild hairstyles, rawr!! x3 -STEALSAWESOMEHAIR-

mogcaiz
Psh! Jeg eier alle og alt med Xiaoyu i Tekken, så da kan ikke Jack være bedre! Hah! xD Og, er Jack han der metal-robot-fyren? @_@ HAN STYGGE!? XD

TownyTuff
5th May 2008, 22:59
LING-LING!! <3

Hvis du har Tekken Tag Tournament, MÅ man prøve Hwoarang+Xiaoyu. Det er win-teamet mitt. <3 De er elsk.

Jeg vil også ha et Ling-Ling cosplay! @_@ Den der var bare NICE.

mogcaiz
5th May 2008, 22:59
Ehehe.. ^^; Ja.. han der metal robot fyren... han stygge! :P AHAHAH Det skal bli kos å se din Xiaoyu bli most av mannen selv! *lage Jack lyder* >: [

Namie
5th May 2008, 23:11
Ehehe.. ^^; Ja.. han der metal robot fyren... han stygge! :P AHAHAH Det skal bli kos å se din Xiaoyu bli most av mannen selv! *lage Jack lyder* >: [

Jeg har most Jack mange ganger jeg <3 Men da spilt av amatører da. Broren min er dritgod som han kommer-ikke-på-hva-heter-hoved-person-mannen, men jeg slår han for det om <3 Haha!

Quakeulf
5th May 2008, 23:11
Bryan + Eddy er best :lur:

Men veldig bra kosupure! Synd det ikke er flere bilder i helfigur her. :hello:

P.S. Avataren din minner meg om hun indianerjenta fra samme spillserien, Namie. :cip:

Tyblazitar
5th May 2008, 23:14
Awesome cosplay, fantastisk at du har Panda med deg også! Synes du må prøve å få det til igjen. ;O

Du kan jo slå deg sammen med Outland Stavanger-fyren som cosplayet Hwoarang på lørdag.

Å, og Paul eier alle.

Namie
5th May 2008, 23:17
Awesome cosplay, fantastisk at du har Panda med deg også! Synes du må prøve å få det til igjen. ;O

Du kan jo slå deg sammen med Outland Stavanger-fyren som cosplayet Hwoarang på lørdag.

Å, og Paul eier alle.

Som cosplayer Hwoarang på lørdag?

Er han medlem her på forumet? *Vil se bilder <3*

TownyTuff
5th May 2008, 23:25
Paul og Jack er idioter da. :ikkemeg:

Indianerjente? Julia eller Michelle?

NOEN COSPLAYET HWOARANG?! PICS OR IT DIDN'T HAPPEN

Og de eneste "hoved-person-mannen"-folkene jeg kommer på er Jin Kazama, Kazuya Mishima og Heihachi Mishima. [/knowledge=Tekken]

mogcaiz
5th May 2008, 23:25
Jeg spiller nå egentlig Lili først og fremst, men shuffler mellom Jack og Steve (bokseren) for en mer varierende spillestil :) Vedder middagen på at jeg kunne tatt Xiaoyu med hvem som helst av de ^^

How strange hvor lett det var å semi-hijacke denne tråden med andre tekken karakterer :333

Edit til Namie: >:3 jeg fikk meg med hva du skrev om jack før du editet din forrige post!

Namie
5th May 2008, 23:34
OKAY PEOPLE! FOCUS! MY COSTUME, MY COSPLAY! (And I'm saving all our asses right now from spamming and whatnot! XD HAHA!)

TownyTuff
Det var Jin <3! Kom bare ikke på navnet! Evig siden jeg har spilt Tekken. Tag er best though. Just as a side note.

mogcaiz
VEDDER DU IKKE NOE MER ENN MIDDAGEN DIN?! Da kan du ikke ha så særlig stor tro på at du kommer til å vinne over min Xiaoyu ass! XD Pøh, slike folk er ikke verdt å spille mot en gang! Hah! XD Haha! Neida, men, seriøst! Kamp, me, you, en gang!

Og det er fint at du fikk med deg editen min 8D

*Livredd for warnings. Not as if I don't have enough already* Mitt kostyme er fint <3

Robisiux
5th May 2008, 23:38
You are goddamn cute! Og secondly, that cosplay rocked my sox :P
Veldig bra! :D

Namie
5th May 2008, 23:56
HVEM REDIGERTE TRÅDEN MIN OG LA TIL "JACK POWER!" SOM TAG?!

Har folk mulighet til å endre hvem som helst sin tråd nå? =OOO Moderator aight? Men jeg kan ikke se noen annen enn muligens mogcaiz som har redigert tråden min med sin burning love for Jack.. Men du er jo standard medlem jo!

*Creeeps* XD

Sober
6th May 2008, 00:00
Åh.. Panda døde i armene dine fordi du glemte å mate han!

Du var ganske fin :), er så gøy å se på jenter som cosplayer. Kragen din var faktisk finere enn Xiao sin (men den er litt rynkete da :nya:), henne sin er litt overdimensjonert på det bildet der.

Jeg tror jeg faktisk har noe sløyfe materiale som ligner veldig på Xiao sitt, blankt og stivt nok, ligger i skapet rundt en boks, som skulle ha vært gave til noen for 3 år (juler!) siden, haha.

Namie
6th May 2008, 00:05
Åh.. Panda døde i armene dine fordi du glemte å mate han!

Du var ganske fin :), er så gøy å se på jenter som cosplayer. Kragen din var faktisk finere enn Xiao sin (men den er litt rynkete da :nya:), henne sin er litt overdimensjonert på det bildet der.

Jeg tror jeg faktisk har noe sløyfe materiale som ligner veldig på Xiao sitt, blankt og stivt nok, ligger i skapet rundt en boks, som skulle ha vært gave til noen for 3 år (juler!) siden, haha.

Haha! Jeg lo faktisk out loud da jeg leste den første delen av kommentaren din XD!

Gawd, du må seriøst slutte å legge merke til slike detaljer asså, for da kan jeg ikke poste flere cosplay bilder av meg her i framtiden, ettersom jeg suger når det kommer til detaljer på cosplay kostymer osv XD Haha! Okay, ikke så fælt da, men litt XD Det er krøllete fordi det har ligget i en pose i merely 4 years without touching. I have to remake most parts of the costume anyways. I've grown! *Biggirlnow* Hahaha!'

Sober
6th May 2008, 00:17
Haha! Jeg lo faktisk out loud da jeg leste den første delen av kommentaren din XD!

Gawd, du må seriøst slutte å legge merke til slike detaljer asså, for da kan jeg ikke poste flere cosplay bilder av meg her i framtiden, ettersom jeg suger når det kommer til detaljer på cosplay kostymer osv XD Haha! Okay, ikke så fælt da, men litt XD Det er krøllete fordi det har ligget i en pose i merely 4 years without touching. I have to remake most parts of the costume anyways. I've grown! *Biggirlnow* Hahaha!'

Var bare litt pirk så posten min ble litt mer "on topic". Det virker som om du er ganske flink til å lage ting, kreativ du! Gleder meg til å se mer av deg!

La oss håpe at du vokser "riktig" vei da *BIGgirl*!

(du snakker veldig likt (hvis du snakker som du skriver da :nyalink:) som mange av de asiatiske jentene jeg ser i ny og ne. Snakker alle sånn nå for tiden? :))

Namie
6th May 2008, 00:27
Var bare litt pirk så posten min ble litt mer "on topic". Det virker som om du er ganske flink til å lage ting, kreativ du! Gleder meg til å se mer av deg!

La oss håpe at du vokser "riktig" vei da *BIGgirl*!

(du snakker veldig likt (hvis du snakker som du skriver da :nyalink:) som mange av de asiatiske jentene jeg ser i ny og ne. Snakker alle sånn nå for tiden? :))

HÆH?! Hva da 'snakker slik'? Har asiatere en spesiell snakkemåte nå? @__o Jeg er fra vestlandet da.. så jeg snakker ikke østlandsk. Eg snakke egentlig sånn som dettan =D Mange som isje føstår når eg snakke, så deffø eg sgrive på bokmål. Teide østlendinga som burde komma seg utav hulå deiras å læra seg å føstå og sedda pris på andre dialekta enn deira precious østlandsk dialekt. PØH! Eg seie: "K jær dåkke?" og alle bare ser på meg me rart uttrykk i ansiktet. Psh XD!!

Ja, jeg er ganske off-topic jeg også, såe angstforwarningigjen. Men setter pris på en som holder øynene åpne for detaljer og slik jeg burde forbedre på. Så fra og med i dag er du offisielt min sånn.. person! AIGHT!? XD

Edit: Ikke dialekt du snakka om nei.. Hehe. Leste ikke posten din skikkelig.

AnthonyAA
6th May 2008, 01:46
Hounto sugoii desu yo! ;)

...Trodde jeg var den eneste som likte Ling-Ling
Alle sier at hun er irriterende med hennes stemme og måten hun er på.

Men ja... LING-LING FTW!

Du bor visst i Oslo, eller hva? Maybe you remember me? Does "ichido" ring a bell?
Jepp, it's me
In living colours, hehe

Du må bli med på en photoshoot en gang ettersom du bor i Oslo også.
Jeg og 2 andre driver med det noen ganger.

Bare å si ifra om du vil bli med :)

TownyTuff
6th May 2008, 07:50
Bare hyggelig å hjelpe det ;) Jin er win. (Ooh, det rimte.)

Synes kostymet er kjempebra uansett om du har vokst litt jeg. :)

Og alle kan endre tags. :P Det står "Edit Tags" under sidenummerene for topicen. ;)

mogcaiz
6th May 2008, 19:48
Namie: *host host* Åh.. du aner ikke hvor mye god mat betyr for meg ^^ Så taper jeg har jeg mistet mye. Vinner jeg derimot skal du lage den! ^w^
btw! Jeg standard medlem? Høh! Jeg er (selverklært) veteranmedlem etter alle disse årene!

Ontopic: Dine hårstrikk er røde....

Namie
6th May 2008, 20:07
Namie: *host host* Åh.. du aner ikke hvor mye god mat betyr for meg ^^ Så taper jeg har jeg mistet mye. Vinner jeg derimot skal du lage den! ^w^
btw! Jeg standard medlem? Høh! Jeg er (selverklært) veteranmedlem etter alle disse årene!

Ontopic: Dine hårstrikk er røde....

Merk korrekt, den ene hårstrikken er rød fordi jeg var for lat å finne den andre grønne. Den andre er grønn btw.

Sober
6th May 2008, 22:59
Noe vilt på dialekt

Ja, jeg er ganske off-topic jeg også, såe angstforwarningigjen. Men setter pris på en som holder øynene åpne for detaljer og slik jeg burde forbedre på. Så fra og med i dag er du offisielt min sånn.. person! AIGHT!? XD

Edit: Ikke dialekt du snakka om nei.. Hehe. Leste ikke posten din skikkelig.

Yay! En "sånn" person! Alltid ønsket å være det!

Hva er det neste du har tenkt å cosplaye da? Venter spent..

Namie
6th May 2008, 23:32
Either Mio Amakura from Fatal Frame 2: Crimson Butterfly, or Lenne from Final Fantasy X-2. Google them if you don't know who they are :)

Loveless
8th May 2008, 12:18
uuu, xiaoyu! digger henne! hun er jo bære über-søt!
veldig bra cosplay, btw! <3

Bida-san
22nd May 2008, 00:47
Yay! Tekken cosplayer!
Veldig bra cosplay. Enig med det Kiyu sier om at du og Xiaoyu har samme sjarm.
Du må gjøre dette cosplay på nytt da! Eller i hvertfall mer Tekken cosplay.:P

Either Mio Amakura from Fatal Frame 2: Crimson Butterfly, or Lenne from Final Fantasy X-2. Google them if you don't know who they are :)

Oooo, I like Project Zero/Fatal Frame, selv om jeg ikke har spilt det så mye.XD
Looking forward to your new cosplays!

Daewoojung
12th July 2008, 22:41
WoWW!!
Skikkeli digg Ling xiaoyu cosplay :D
Duu ligner ^^
bare Du skulle hatt en ekte panda xD hehe^^

xBaka
14th July 2008, 23:31
Bra cosplay :]