PDA

View Full Version : Nyheter Om sosiale grupper [LES MEG]

Sensei
2nd May 2008, 21:26
Jeg ser at det er en god del sosiale grupper som er opprettet og det er fint, MEN.

Det er en god del tullegrupper som er opprettet også, så jeg kommer til å bli ganske streng på de som oppretter tullegrupper i fremtiden. De som oppretter grupper som ikke blir aktive nok eller får nok medlemmer kan forvente å få disse slettet, med mindre jeg synes at gruppen er seriøs nok til å få bli stående trass sin manglende aktivitet og mangel på medlemmer.

De som fortsetter å lage tullegrupper kan forvente å miste muligheten for å kunne opprette grupper på ubestemt tid.

Unibrow Club, "Is er bedre enn kake"-foreningen, Emohowl-gruppen, kjøttkaker i brun saus og lignende grupper, jeg ser på dere, ja. :toda:

Ellers oppfordrer jeg dere til å lage grupper som har noe for seg, og jeg ser mange fine grupper alledere. Håper dere koser dere med de nye gruppene. :)

Digoru
3rd May 2008, 02:16
Helvete - /h/:
Med lanseringen av de nye forum-funksjonene Sosiale grupper og avanserte profiler mener vi at helvete ikke lengre er nødvendig. Vi mener at Sosiale grupper og profilene kommer til å være supre steder for store deler av den type spam helvete stort sett var bestående av og at det ikke lengre er nødvendig med et eget forum for det. Vi kommer til å observere hvilken slags effekt dette har på Japani og håper dere gir sosiale grupper og profilene en sjanse. Vi kommer til å savne deg /h/ og vi mener at du har utspilt din rolle på Japani.

Velkommen til Japani 3.7.

Sosiale grupper skal visstnok erstatte /h/, så jeg ser ikke helt problemet ditt, Sensei.
Tho, jeg bryr meg ikke, /h/ er borte, Japani har mistet en ting som nå gjør at det er et forum prikk likt alle andre forums, så da forsvinner jeg også.
Snakkes

Havok
3rd May 2008, 07:56
Det skal erstatte /h/ ja, men det er mer off-topic enn ren /h/.

Lykke til videre!