PDA

View Full Version : Treff Grilltreff i Barteby~

Nekochan
29th April 2008, 22:10
Ja, når det nå er så fint vær og sommern begynner å snike seg innpå
passer det veldig bra med et aldri så lite grilltreff:kiplink:
Og hvilken bedre by å ha det i enn vakre Trondheim??:nya:

Såh, sted er ikke sånn helt satt enda. Kom gjerne med forslag!
Foreløpig synes jeg Ladebukta hadde vært et bra sted og ha det.

EDIT:
Datoen blir Søndag 11. Mai~]]
Tidspunkt kl. 15:00 ---> så lenge man vil/kan:)
Sted: Ladebukta (Rotvoll fjæra - se kart: http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapItems=Trafikkmelding&route=a_10000472343%3Ba_10000262643)

Kommer:
Bahada
Mr. Mag
Nekochan
Ichigo
Melkerullpushern
Qmuxu
Mae-chan
Ekusa
MoccaMastah
Synox
Aeki
+ en del andre non-japani members..

Kommer kanskje:
Vinter
TownyTuff
Lillium
Siljechan
+ et par andre non-japani members

Sånn. Hvis noen mener de er på feil liste/vet de ikke kommer/vet de (kanskje)kommer så er det bare å skrike ut ^^

Bahada
29th April 2008, 22:14
spleiseparty? :O
Så vi skal spleise par? <3 yes!

høres bra ut, 11. best ;P Vet ikke om noen bukter i trondheim jeg, men stoler på at du klarer å finne ett passende sted. ;P

Mr.Mag
29th April 2008, 22:16
Jeg kan stå for det meste av innkjøpe viss noen ikke har eller kan skaffe penger. (yay for jobb og null utgifter).

Og en annen ting, hvor på lade vill dere ha det? Det er jo mange spotter å velge i.

Ike ike!

Nekochan
29th April 2008, 22:23
Jeg kan stå for det meste av innkjøpe viss noen ikke har eller kan skaffe penger. (yay for jobb og null utgifter).

Og en annen ting, hvor på lade vill dere ha det? Det er jo mange spotter å velge i.

Ike ike!

Etto.. Nå må jeg ærlig innrømme at jeg ikke kjenner Lade så godt >.< Kanskje mest fordi stedsansen min ligger på 0.. Menneh, stoler på at andre har gode forslag der :P

Men supert at du kan kjøpe litt ekstra grillmat da! ^^

spleiseparty? :O
Så vi skal spleise par? <3 yes!

høres bra ut, 11. best ;P Vet ikke om noen bukter i trondheim jeg, men stoler på at du klarer å finne ett passende sted. ;P

Jada, par spleising, pølse spleising og grillbein spleising. Bedre blir det ikke :P
11. er jo forsåvidt en grei dato for min del ihvertfall^^

Mr.Mag
29th April 2008, 22:24
11. Funker fint her også, men er det en normal dag? I såfall kan jeg ikke komme før 6-7 på kvelden.

Nekochan
29th April 2008, 22:26
11. Funker fint her også, men er det en normal dag? I såfall kan jeg ikke komme før 6-7 på kvelden.

Vel, den 12. er det pinse, så jeg vet ikke om søndagen er vanlig dag eller ikke..?

Mr.Mag
29th April 2008, 22:28
Etto, viss det er på en Lørdag kan jeg dra når som helst etter 12-13-tiden om dagen, men blir det på en Fredag må jeg komme hjem fra jobb osv først.

Ichigo
29th April 2008, 22:30
Vel, 100 eller 50kr hver er vel noe som passer ganske godt.

10/11 mai høres helt greit ut.

PS: jeg kommer mest sansynelig ja. (kanskje jeg bringer en venn også :cip:)

Bahada
29th April 2008, 22:31
11. er søndag. så det er ikke en vanlig dag. ;P

Nekochan
29th April 2008, 22:35
Vel, 100 eller 50kr hver er vel noe som passer ganske godt.

10/11 mai høres helt greit ut.

PS: jeg kommer mest sansynelig ja. (kanskje jeg bringer en venn også :cip:)

Supert! :)

11. er søndag. så det er ikke en vanlig dag. ;P

Eh.. det er sant... ^^;;

Mr.Mag
29th April 2008, 22:36
Ah, tror PC-kallenderen er bøgga elns.

Står at 11. er på Fredag sjø =P

EDIT: Hyyyl! Så på feil måned! Beklager forvirringen og dumheten min :P

Nekochan
29th April 2008, 22:39
Ah, tror PC-kallenderen er bøgga elns.

Står at 11. er på Fredag sjø =P

EDIT: Hyyyl! Så på feil måned! Beklager forvirringen og dumheten min :P

Haha sånt skjer :P
Det slår ikke mitt lille blonde innfall her.. Jeg visste jo at det var på en søndag, men greide ikke å koble at søndag kanskje ikke er en vanlig dag:P

Mr.Mag
29th April 2008, 22:45
Etto...Hai(?)

Men da sier vi 11. Når vi vet hvor mange som kommer, så kan jo jeg kjøpe engangsgriller til oss, så kan eventuelt hver person ha med den maten de vill spise, og er det noen som ikke har cash så bare send meg en pm eller kom på msn å si hva du vill ha, så kjøper jeg det^^ (punktum)

Nekochan
29th April 2008, 22:56
Etto...Hai(?)

Men da sier vi 11. Når vi vet hvor mange som kommer, så kan jo jeg kjøpe engangsgriller til oss, så kan eventuelt hver person ha med den maten de vill spise, og er det noen som ikke har cash så bare send meg en pm eller kom på msn å si hva du vill ha, så kjøper jeg det^^ (punktum)

Great! :D Kan sikkert bidra med en grill jeg også ^^

Ekusa
29th April 2008, 23:48
Blahhh, hvis det blir pinsehelgen kan jeg ikke komme :( Jaja, have fun then ^^

Er det ikke mulig å ha treff en helg der det ikke er helligdager?

Vinter
30th April 2008, 11:31
Hvis flere viser interesse blir jeg muligens med. Men bare en ting, er det ikke greiere for folk å skaffe egen mat..? Hvis jeg først skal grille lager jeg meg like så godt ei god flintsteik eller noen j00cy burgahs, lizzm

MoccaMastah
30th April 2008, 16:58
..

Melkerullpushern
30th April 2008, 18:31
Joda, jeg og Mocca skal komme. Ingenting er som grilling, pøls å pils. Regner med at det blir bare de to første.

Nekochan
1st May 2008, 00:28
Bra at mange vil komme! :) Om man vil ha med grillmat selv eller snylte på en
venn er opp til hver enkelt i grunn:P
Beklager til de som føler pinsehelga er en dårlig helg. Men sånn jevnt over virker
det som om det er den helga som passer best for de fleste.
Så jah, om ingen har noen veeldig høye protester mot det, setter jeg datoen til Søndag 11. Mai~

Kom gjerne med fler forslag til sted.. ^^

Ekusa
1st May 2008, 01:21
Så jah, om ingen har noen veeldig høye protester mot det, setter jeg datoen til Søndag 11. Mai~

*høye protester* :toda:

Gruffaloo
1st May 2008, 01:36
Jeg kommer så fremt jeg ikke blir tvunget med på noe familiegreier, masse konfirmasjoner i Mai :gonk:

Ippon4
2nd May 2008, 21:14
Siden jeg er dum så spør Jeg:Blir det cosplay?(er litt usikker)

PS:når starter og slutter det?

PSS:skal vi ta med mat selv?

Nekochan
2nd May 2008, 22:51
Siden jeg er dum så spør Jeg:Blir det cosplay?(er litt usikker)

PS:når starter og slutter det?

PSS:skal vi ta med mat selv?

Sånn ofisiellt (offisielt? offisiellt??>.< omg I can't type...) blir det ikke cosplay, men hvis noen har veldig lyst til å cosplaye er det helt greit! More fun! ^^

PS: Tid er ikke helt bestemt enda. Så folk må gjerne komme med forslag. Men jeg ser for meg at fra 4/5 og utover er greit? Spørs litt på hvor lenge folk gidder å henge der liksom.
Og ja, så det er sagt, hvis noen har noen veldig gode ideer til andre aktiviteter enn grilling vi kan gjøre, kom med det! Supert om vi har flere ting å sysle med ^^

PSS: Ta gjerne med mat selv ja :) Hvis noen har veldig vanskelig for å skaffe no grillmat selv er det bare å sende en PM så kan det sikkert ordnes på et vis ^^

Bahada
2nd May 2008, 23:01
Nekochan har da lovet meg å komme i schoolgirl uniform cosplay =) så dette blit nok bra <3
Jeg skal nok ikke cosplaye hvertfall, hvis jeg skal blir det som militær mann! :O!

Er vel ikke så vanskelig å kjøpe noe grillmat på lørdagen da. >_>

TownyTuff
3rd May 2008, 12:33
Jeg har utrolig lyst til å komme! :3 Jeg kan prøve, men jeg kan nok ikke love noe. :cip: Men det hadde jo vært topp da.

Melkerullpushern
3rd May 2008, 14:44
http://i127.photobucket.com/albums/p128/Soppeb/asdas.jpg

Siden jeg ikke er helt stø på de forskjellige strendene ved Lade så laget jeg et lite "kart" for og finne ut hvilken det dreier seg om. Jeg regner med at det er stranden til høyre. Stranden til venstre er ikke akkurat fin, den består for det meste av gjørme, veldig liten plass å sitte på. Den stranden til høyre har benker om jeg ikke husker feil. Den har også et stort areal bestående av gress. Er det en av disse strendene eller er jeg helt på jordet nå?

Som forslag til akktiviter vi kan drive med har vi fotball, frisbee, osv. Om det er stemmning for det kan jeg ta med balltre så vi kan spille slåball, men da må noen andre ta med en tennisball eller to, alle mine er blitt skutt vekk.

Gruffaloo
3rd May 2008, 16:18
Den til høyre er Rotvoll fjæra right?

Ichigo
3rd May 2008, 18:35
Ett lite kart hadde vært veldig snedig.

Muligens informajson om hvor langt unna togstasjonen er også, eventuelt om man må ta buss etc.

Ippon4
3rd May 2008, 22:33
Kan nok ikke komme nei..
Skal til Røros..:(

Gruffaloo
4th May 2008, 00:39
Ser at den som er til høyre er rotvoll fjæra ja, den er nokk best. Har vært der med klassen så kan bekrefte at det er sitteplasser, gressplen osv.

Ett lite kart hadde vært veldig snedig.

Muligens informajson om hvor langt unna togstasjonen er også, eventuelt om man må ta buss etc.

http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapItems=Trafikkmelding&route=a_10000472343%3Ba_10000262643

Der har du et kart som viser hvor rotvoll er iforhold til sentralstasjonen.
http://www.team-trafikk.no/
Buss orakelet foreslår at man skal ta buss 19 fra sentralsatsjonen og deretter buss 6 til rotvoll, men du kan egentlig sløyfe den første bussen siden det tar 5 minutt og gå fra sentralstasjonen til munkegata. Akkurat hvor på rotvoll du ender opp vet jeg ikke, men du kan jo spørre busssjåføren om veien eller så kan du jo ringe en av de som er mer kjent så kan de guide deg eller evntuelt ta seg en tur ut for og finne deg. Jeg kjører scooter så det er ikke så stress og kjøre rundt og lete etter deg på rotvoll siden det ikke er så stort der.:nyalink:

Nekochan
4th May 2008, 02:42
Nekochan har da lovet meg å komme i schoolgirl uniform cosplay =) så dette blit nok bra <3
Jeg skal nok ikke cosplaye hvertfall, hvis jeg skal blir det som militær mann! :O!

Er vel ikke så vanskelig å kjøpe noe grillmat på lørdagen da. >_>

Say whaat~? >.< Jeg har ikke tenkt å cosplaye i noe som helst :P

Ser at den som er til høyre er rotvoll fjæra ja, den er nokk best. Har vært der med klassen så kan bekrefte at det er sitteplasser, gressplen osv.

http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapItems=Trafikkmelding&route=a_10000472343%3Ba_10000262643

Der har du et kart som viser hvor rotvoll er iforhold til sentralstasjonen.
http://www.team-trafikk.no/
Buss orakelet foreslår at man skal ta buss 19 fra sentralsatsjonen og deretter buss 6 til rotvoll, men du kan egentlig sløyfe den første bussen siden det tar 5 minutt og gå fra sentralstasjonen til munkegata. Akkurat hvor på rotvoll du ender opp vet jeg ikke, men du kan jo spørre busssjåføren om veien eller så kan du jo ringe en av de som er mer kjent så kan de guide deg eller evntuelt ta seg en tur ut for og finne deg. Jeg kjører scooter så det er ikke så stress og kjøre rundt og lete etter deg på rotvoll siden det ikke er så stort der.:nyalink:

Yay for god forklaring og sånn :) Selv har jeg ikke stedsans for fem flate øre, så det er bra at noen andre tar seg av den biten:nya:
Men ja, Rotvoll virker som det optimale grilltreff-stedet ^^

Bahada
4th May 2008, 02:59
menne jeg trodde du skulle cosplaye for meg :P
Blir nok bra, jeg kommer. må bare tidlig opp på søndagen jeg for å nå toget mitt. må til oslo ca 08:00 >_> det er kjipt.

skal i konfirmasjon og fest på lørdagen så. kan bli vanskelig :P men jeg kommer, =D

TownyTuff
4th May 2008, 16:57
Ser ikke ut til at jeg kan likevel. Pappa har visst bestemt seg for at han tror det blir masse voksne og drikking og det virker som om han regner med at det er "farlig" for meg fordi jeg "er bare ei jente på fjorten år"..

Kan noen komme med overbevisende argumenter? >_>

Bahada
4th May 2008, 17:22
Vel du har jo folk fra forsvaret der til å passe på deg. ;) Du kan jo bare si at det er flesteparten er under 18 og at drikking ikke er lov. Og ettersom vi skal være på offentlig sted er det ikke lov å drikke heller.? =P

Ichigo
4th May 2008, 18:01
Ser ikke ut til at jeg kan likevel. Pappa har visst bestemt seg for at han tror det blir masse voksne og drikking og det virker som om han regner med at det er "farlig" for meg fordi jeg "er bare ei jente på fjorten år"..

Kan noen komme med overbevisende argumenter? >_>

Store barske meg kan beskytte deg ~

Melkerullpushern
4th May 2008, 19:40
Har sjekket langtidsvarsel for søndag den 11. Det skal bli veldig bra vær den dagen, spådd skyfritt og 18+:D

TownyTuff
4th May 2008, 20:29
Takketakk for argumenter, skal skrive en liste med punktene for å overbevise ham :D Eller, prøve å overbevise ham, i hvertfall.

Edit: Har spurt nå, han skal i hvertfall vurdere det. <3 Men på den betingelsen at hvis han bestemmer seg for at jeg kan dra, skal han være med. :P

Gruffaloo
4th May 2008, 21:14
Takketakk for argumenter, skal skrive en liste med punktene for å overbevise ham :D Eller, prøve å overbevise ham, i hvertfall.

Edit: Har spurt nå, han skal i hvertfall vurdere det. <3 Men på den betingelsen at hvis han bestemmer seg for at jeg kan dra, skal han være med. :P

Hihi da må vi sørge for og bruke så mye intærn humor som mulig:nya:

TownyTuff
4th May 2008, 22:22
Vi kan gå rundt og si at ting er toda eller nya, for eksempel, da skjønner han ingenting :nya: Hihi ^^ Eller kolontre. :P Vi må ha med mye intern humor.

Nekochan
4th May 2008, 23:51

Æhæ, blir bare morsommere med daddy ^^ Han går nok når han finner ut at det bare er en gjeng med gærninger med intern humor :nya:
Men ja. Alkohol blir det ikke uansett, for da drar hvertfall jeg hjem ;)

Mr.Mag
5th May 2008, 00:06
As Nekochan said, det blir ikke alkohol.

Og ja, jeg har kaaansje 5-seter den helga, så da kan jeg godt kjøre å hente folk viss noen vill, og uhm ja. Vi får vente å se hvordan været blir, så håper vi på det beste ;>

Melkerullpushern
5th May 2008, 07:32
Nå som det er fint vær kan jeg kjøre scooter så regner med at det ikke skal bli noe problem å komme seg dit.

Ichigo
5th May 2008, 14:33
*trommevirvel*

Kanskje jeg ikke kan komme p.g.a Konfirmasjon.. :toda:

Lilium
5th May 2008, 14:49
Du skal! ellers så bli du tatt, på den litt småpærværse plassen

Ichigo
5th May 2008, 15:08
Du skal! ellers så bli du tatt, på den litt småpærværse plassen

Bit meg.

Men ignore posten min litt ovenfor, jeg kan -kanskje- komme :todangonya:

Nekochan
5th May 2008, 20:51
Håper mange kan komme da! Hvis ikke blir det litt... tomt :mud: Men så lenge Stian tar meg gitar blir det bra :nya:

Ichigo
5th May 2008, 22:43
Spørsmål:

Blir det eventuelt griller og grille på eller må man ta med mat og grill selv?

Mr.Mag
6th May 2008, 00:28
Jeg har 4-5 engangsgriller liggende hjemme som jeg det med ;)

Jeg regner med at de er i stabil tilstand, så fram til da trenger du ikke å tenke på grill i allefall! Viss du vill ha med noe spesielt å grille, burger, flintsteik eller noe slikt, så tar du med det :P

Jeg regner med at jeg er så orginal at jeg tar med ei pakke pølse om ikke noe annet, så du kan godt få et par av meg. Jeg spiser ikke 12 pølser såeh..!

MoccaMastah
6th May 2008, 07:52
Ser gjerne at folk starter litt tidlig, rotvollfjæra ligger 100 meter unna der jeg bor.
Så jeg kommer, men jeg skal et annet sted utover kvelden så jeg blir ikke helt til sent på kvelden.
Bringer dessverre ingeting :( er nemlig blakk (egentlig ikke sant, eier vel 40 kr. sammenlagt).
Ser frem til å se dere.

Ekusa
6th May 2008, 16:58
Change of plans! Ser ut til at jeg kan komme likevel :3
Ikke 100% sikkert enda, men sjansen er stor :nya:

TownyTuff
6th May 2008, 22:23
Det er -mulig- at jeg kommer.. Hvis jeg får lov av papsen da. -__-

Men det er sannsynlig, i det minste, selv om ingenting kan loves. :)

ICHIGO!! DU SKAL KOMME!!

Edit: Når på dagen blir dette? Må vite tidspunkt for å kunne vite om jeg kan komme eller ikke. :toda:

Lilium
6th May 2008, 22:30
på tide og bestemme ett tidspunkt?

Melkerullpushern
6th May 2008, 23:02
Hva med rundt to-tre tiden? Det er vel rundt da det er varmest på dagen osv, dessuten skal de fleste ha kommet seg opp til da. Jeg er ferdig med avisruten min lenge før det så jeg rekker å gjøre meg klar osv.

Bahada
7th May 2008, 06:40
Jeg skal komme fra MOSS da. som er ca 7-8 timer unna. :P etter mine beregninge så er jeg i trondheim klokka ti på 3. også må jeg komme meg til dette stedet. Hvordan jeg skal det, er ett annet spørsmål.
Dette vil si, jeg må være i oslo klokka 8, uff, jeg må opp tidlig. >_>

TownyTuff
7th May 2008, 07:52
Stakkar. :P Jeg kan jo spørre om det blir mulig for meg å komme dit, men igjen, lover ingenting. Skal selvfølgelig prøve, though. :)

EDIT: Greit, etter Senseis nye regler for treff/sosialt/events-forumet, foreslår jeg at videre diskusjon som ikke er veldig info eller spørsmål, men mer diverse shait, går til trønder-gruppa vår, Japanimedlemmer med bart og skinnvest (http://forum.japani.no/group.php?groupid=5). :) [/flink]

Ichigo
7th May 2008, 16:32
Stakkar. :P Jeg kan jo spørre om det blir mulig for meg å komme dit, men igjen, lover ingenting. Skal selvfølgelig prøve, though. :)

EDIT: Greit, etter Senseis nye regler for treff/sosialt/events-forumet, foreslår jeg at videre diskusjon som ikke er veldig info eller spørsmål, men mer diverse shait, går til trønder-gruppa vår, Japanimedlemmer med bart og skinnvest (http://forum.japani.no/group.php?groupid=5). :) [/flink]

Og diskutere i denne tråden blir bare rotete siden den er og blir sansynelig vis fyllt med spam.

Hvis Nekochan oppdaterer første posten og diskusjonen går videre vil det være mye mere ryddig.

Edit:

Som Melkerullepushern sa synes jeg også det hadde vært smartere og starte treffet litt tidligere på dagen. Siden det er ikke alle som bor lokalt og kan gå til treffet. Og hvis man skal dra dit klokken 5 og være der en liten stund ender det opp med og bli fryktelig sent.

Nekochan
7th May 2008, 17:51
Sånn, da var første post oppdatert med tidspunkt, sted, og hvem som kommer. Ser du no feil eller har noe å klage på er det bare å si fra :)

Ekusa
7th May 2008, 17:58
Jeg kommer! 8D
100% sikker på det nå. Gleder meg vilt, f9z.

Kan prøve å få med meg Synox og ei venninne som er bruker her, husker ikke hva hun kaller seg :P

Nekochan
7th May 2008, 18:19
Supert! ^^

TownyTuff
7th May 2008, 22:02
Siden jeg skal ha Tae Kwon Do-gradering på søndag, klokka 11, satser jeg på at det er 99% sjanse for at jeg kan komme. :todangonya: Men klokka 3 høres da mer enn rimelig nok ut for min del. Jeg skal tross alt opp passe tidlig uansett, takket være mitt høye ønske om en ny farge på remsa rundt magen..

Ichigo
9th May 2008, 23:56
*host*

Lade er litt uspesifikt. Kan du ikke ta ett kart og lage en pen liten ring? :cip:

Nekochan
10th May 2008, 02:22
*host*

Lade er litt uspesifikt. Kan du ikke ta ett kart og lage en pen liten ring? :cip:

Gule Sider har et pent lite kart :nya:
Take a look at this~
Hjelper det? For jeg er ikke så godt kjent på Lade selv.. Såeh ja.. I must rely on ze map x)

Melkerullpushern
10th May 2008, 02:24
Det er et togstopp på Rotvoll, 100-200 meter unna plassen vi skal være. Har avtalt med ichigo, han skal ringe når han har gått av toget.

Ichigo
10th May 2008, 09:30
Jeg og Lillium er evig taknemmelig for at du sa i fra at det går ann og gå av på Rotvoll..
Bønder som oss blir distrahert av trafikklys og begynner og angripe de med høygafler.

MoccaMastah
10th May 2008, 11:21
..

Nekochan
10th May 2008, 13:03
Good good :)
Menneh.. *host* .. Du vet kanskje om det er en bussholdeplass i nærheten der også da? ^^;

Ekusa
10th May 2008, 13:10
Good good :)
Menneh.. *host* .. Du vet kanskje om det er en bussholdeplass i nærheten der også da? ^^;

Du kan ta buss nr 6 fra sentrum, gå av på Rotvoll.. Tror den holdeplassen er ganske nærme fjæra.
Bussrute til nr 6 (http://team-trafikk.no/test/pdf/06.pdf)

Melkerullpushern
10th May 2008, 13:22
Du må ta buss nr 6 fra sentrum inn mor Væretrøa, du går av på Rotvoll holdeplass. På søndager går bussen kun en gang i timen så du må ta bussen som går 14.25 fra Munkegata M5, utenfor Nordea og Platekompaniet. Om du er på hvor holdeplassen på Rotvoll ligger spør du bare sjøfåren. Om du trenger hjelp med å komme deg fra holdeplassen til fjæra kan jeg sende deg en PM med nr mitt, er ganske kjent i området fordi barnehagen jeg gikk i lå der osv.

Nekochan
10th May 2008, 17:05
Ah, takker og bukker ^^
Tror jeg kanskje skal greie å finne fram fra holdeplassen (selv om jeg har stedsans som et eple..)

Været ser faktisk ikke såå ille ut i morgen. Litt småregn og overskyet. Men deet overlever vi :nya:

Figg
10th May 2008, 17:43
Får se om jeg tar meg turen til Trondheim imorgen. Jeg kunne ikke komme til Oslo til dagen happening (Matkveld), så jeg håper jeg får med meg en kamerat. Men det tror jeg ikke noen av vil :(

Er litt sjenert, men håper jeg tar motet til meg og kommer.:blush:

TownyTuff
10th May 2008, 17:49
Jo flere, jo bedre. ^^ Så lenge jeg har noen andre å prate med enn farfar, er jeg fornøyd. -.- Virker som om han skal være med i stedet for pappa.. Håper bare vi finner fram. :cip:

Figg
10th May 2008, 18:01
*Ser etter jente med en mann som ser litt for gammel for henne, og drar henne unna for en prat.:flower:

Blir mitt første "treff" med folk som ser interessange ut. Får håpe på det beste når det kommer til været..

Mr.Mag
10th May 2008, 18:04
Vell Figg, du er ikke alene når det kommer til sjenerthet osv :P Jeg kjenner vell knapt nok en person som skal på treffet.
Og....Ja. Kansje jeg bare skal levere grillene å snike meg vekk igjen :P

Ekusa
10th May 2008, 18:08
Jeg kjenner vell knapt nok en person som skal på treffet.

Det er jo da det er morsomst; bli kjent med nye mennesker!
Selv kjenner jeg Mocca, Synox og Melkerullpushern fra før, så blir ikke fult så ille/spennende for meg :P 8)

Og Figg, jeg synes du skal komme. Tror det kommer til å bli koslig :nya:

Nekochan
10th May 2008, 19:18
Får se om jeg tar meg turen til Trondheim imorgen. Jeg kunne ikke komme til Oslo til dagen happening (Matkveld), så jeg håper jeg får med meg en kamerat. Men det tror jeg ikke noen av vil :(

Er litt sjenert, men håper jeg tar motet til meg og kommer.:blush:

Yay det er ikke bare meg! :P Men håper du kommer da! Jo flere jo bedre^^ Og ja, som sagt.. Jeg er rimelig sjenert selv >.<;;

Vell Figg, du er ikke alene når det kommer til sjenerthet osv :P Jeg kjenner vell knapt nok en person som skal på treffet.
Og....Ja. Kansje jeg bare skal levere grillene å snike meg vekk igjen :P

Ikke prøv deg! :P

TownyTuff
10th May 2008, 21:23
Flere enn meg som er sjenerte da, ser jeg. :P

Gleder meg vilt jeg, men når bør man egentlig komme da? To? Halv tre? Tre? Halv fire?

Gruffaloo
10th May 2008, 22:06
Gleder meg vilt nå. Jeg kommer sikker litt før tida, greier aldri og komme akkurat må komme litt før:cip:

Ichigo
10th May 2008, 22:08
Flere enn meg som er sjenerte da, ser jeg. :P

Gleder meg vilt jeg, men når bør man egentlig komme da? To? Halv tre? Tre? Halv fire?

Treffet starter offiselt klokken 5. Men jeg og vennen min er der i 3-4 tiden.

Gruffaloo
10th May 2008, 22:12
Treffet starter offiselt klokken 5. Men jeg og vennen min er der i 3-4 tiden.

klokken 5? :cip: står jo i første post at det starter 15.00

Ichigo
10th May 2008, 22:18
klokken 5? :cip: står jo i første post at det starter 15.00

Kukuku~

Unskyld meg da :3

Vel, da må jeg sikkert ta ett litt tidligere tog. vil jo ikke komme 20min for sent :todangonya:

TownyTuff
10th May 2008, 22:20
Da satser jeg vel på å komme meg dit rundt 3, da. :todangonya: Kanskje litt før også. Skal bli herlig å komme på treff.

Melkerullpushern
10th May 2008, 22:51
Regner med at jeg mellom 14.15 og 14.45. Får de av dere som ikke vet hvor det er osv så kan dere sende meg en PM for å få nummeret mitt. Siden jeg er ganske kjent i området kan jeg lose dere rundt.

Bahada
10th May 2008, 23:44
Jeg er i trondheim kvart på 3, så drar jeg og skifter, så jeg slipper å gå rundt i militært. det er varmt XD SÅ kommer jeg ^_^

Ichigo
11th May 2008, 10:42
Hvordan er temperaturen/været i Trondheim? I verdal er det ganske dystert og grått idag.

Noen anbefalinger av klær?

TownyTuff
11th May 2008, 10:49
Jeg vil ikke anbefale shorts med mindre været plutselig blir nydelig, for å si det sånn.

Nekochan
11th May 2008, 11:31
Været er sånn midt på treet i dag. Det er meldt sol og ganske varmt sånn kl 4 ^^ Men før og etter det er det litt overskyet. Også er det en del vind ^^; Så ta med jakke! Selv går jeg i skjørt >.< Men har med jakke da ^^ Og paraply er nok lurt!
Jeg tror nok ikke jeg er der før rundt halv 4. Siden Bahada skal skifte og sånn først ^^

Ekusa
11th May 2008, 11:36
Været er sånn midt på treet i dag. Det er meldt sol og ganske varmt sånn kl 4 ^^ Men før og etter det er det litt overskyet. Også er det en del vind ^^; Så ta med jakke! Selv går jeg i skjørt >.< Men har med jakke da ^^ Og paraply er nok lurt!
Jeg tror nok ikke jeg er der før rundt halv 4. Siden Bahada skal skifte og sånn først ^^

Er det meldt regn forresten? Hmm, kanskje jeg må vurdere å ta med froskeparaplyen min likevel :cip:

Regner med at jeg, Synox og Mocca er der rundt tre. Hvis vi ikke plutselig får et treghetssyndrom på veien.

Nekochan
11th May 2008, 11:41
Er det meldt regn forresten? Hmm, kanskje jeg må vurdere å ta med froskeparaplyen min likevel :cip:

Regner med at jeg, Synox og Mocca er der rundt tre. Hvis vi ikke plutselig får et treghetssyndrom på veien.

Det er meldt litt yr. Men det er forskjellig fra hvilket værvarsel man sjekker x) Noen melder regn, andre melder sol såeh jah.. Jeg regner med at det kan bli begge deler XD Paraply er nok ingen dum idé :nya: Men å grille i regn er koselig!!! XD

Ichigo
11th May 2008, 12:10
Høres meget bra ut. Gleder meg til treffet :cip:

Mr.Mag
11th May 2008, 13:13
Jeg har klart å supresse hikkikomori'n som bor inne i meg, så jeg regner med jeg er der mellom 3 og halv 4^.^

TownyTuff
11th May 2008, 13:16
Gleder meg jeg også, så sant jeg ikke er dritsliten enda da. :cip: Dobbelttime TKD tar på. Men jeg har gradering klokka 6 i kveld, så er det noen som har noen anelse om når omtrent vi kutter grillinga og kaller det kvelden?

Melkerullpushern
11th May 2008, 13:19
Det er vel opp til den enkelte hvor lenge man velger å være der.

TownyTuff
11th May 2008, 13:23
Regnet med det. Har bare ikke lyst til å være den første eller siste som pigger av fra treffet. >_> Lurte på om noen andre også skulle dra på på spesielt tidspunkt.

Nekochan
11th May 2008, 13:34
Jeg regner med jeg kommer til å være der til rundt 6-7. Det spørs på hvordan det går osv ^^ Men drar sikkert ikke før 6 :)

TownyTuff
11th May 2008, 13:51
Jeg kan vel ikke bli lenger enn til 5-halv 6-ish jeg, spørs hvor lang tid det tar å kjøre mellom huset mitt og treffet -.- Hadde det ikke vært for at graderingen selvfølgelig skulle være i kveld istedet for etter treningen..

Mr.Mag
11th May 2008, 14:03
Jeg drar ca 1730-1800. Jeg har plass til en i bilen viss noen vill sitte på.

Ekusa
11th May 2008, 19:14
Jeg tok noen bilder, så hvis noen er interesserte i å se de, så kan de ta kontakt med meg ;)

Nekochan: var du der? XD

TownyTuff
11th May 2008, 19:23
Ooh! Ooh! Jeg MÅ se bilder! *hive seg over PM*

Mr.Mag
11th May 2008, 19:24
Legg ut bildene da? :)

Gruffaloo
11th May 2008, 19:46
Post bildene her 123GOGO!!!

Ekusa
11th May 2008, 19:55
Here they are.
Jeg er ingen god fotograf og bildene ble en smule .... tilfeldige.
Hvis det er noen som er på et bilde, men ikke vil at det skal ligge ute, si ifra! Send en PM ellernoe til meg, så fjerner jeg de.

http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff001.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff005.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff009.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff011.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff012.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff015.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff017.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff018.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff020.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff021.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff027.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff026.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff028.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff033.jpg
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/nathzekusa/Bartebytreff/Bartebytreff029.jpg

Mr.Mag
11th May 2008, 20:01
Det var forresten kool å møte dere.

Hvem var dere? :cip: Husket det var en dude som presanterte alle, men jeg glemte navna så fort han var ferdig med å si dem :P Jeg var han i skinnjakka^.^

Ekusa
11th May 2008, 20:07
Det var forresten kool å møte dere.

Hvem var dere? :cip: Husket det var en dude som presanterte alle, men jeg glemte navna så fort han var ferdig med å si dem :P Jeg var han i skinnjakka^.^

Bildene kommer snart, må få godkjent posten av en eller annen merkelig grunn.

Jeg var en av de to jentene som var der fra starten av. Hadde blå jakke og jeans. Oransjerødt hår :kul:

Duden som presenterte alle var btw Mocca :P

Gruffaloo
11th May 2008, 20:09
Jeg var han i blå jakke og briller. Var artig og treffe dere selv om det var pokkers så kaldt:gonk:

Lilium
11th May 2008, 21:09
Nekochan, du var ikke der!

Ichigo
11th May 2008, 21:19
Synes det var meget dårlig at hun ikke kom ja, siden det var hun som arrangerte treffet.

Nekochan
11th May 2008, 22:08
Gah.. Det ble bare litt rot >.<;;
Jeg fikk telefon om at alle skulle dra til Ila i stedet for der var det bedre vær.. ^^;;
6 kjørte bil og resten tok buss sa de.. Men neeida... De fleste var jo igjen på Lade o_O Så når vi kom til Ila ville jeg dra tilbake.. men ja, Pandachan gadd ikke det >_>
Og nå er jeg bare litt sur XD For jeg ville jo møte resten av gjengen -__-''
Såeh.... nytt grilltreff snart...? ^^;;;;

Ichigo
11th May 2008, 23:08
Neste grilltreff burde i alle fall være litt bedre organisert :p

Men det var ganske gøy, spesielt når kjeppen og Lilium ble introdusert for hverandre :todangonya:

Men jeg har en request til neste grilltreff (hvis det blir noen) prøv og hold det nær en togstasjon elns. ikke alle er like kjent i Trondheim.

Synox
12th May 2008, 22:05
Det var litt lite geeky. Hadde forventet meg en gjeng med nerder som pratet anime, men så ble det en gjeng med nerder som prøvde å få i gang en engangsgrill i stedet. Like så gret, da. Og hvem VAR egentlig disse cosplay-freaksa!?

TownyTuff
12th May 2008, 22:10
Den engangs-grillen var seig! Men igjen, for å unngå at alle her får warnings, foreslår jeg igjen at aftermathen om treffet fortsetter i trøndergruppa.