PDA

View Full Version : Treff Grilling i Frognerparken 15:00 på torsdag 1. mai! :3

Quakeulf
28th April 2008, 20:48
:nya:

Jeg skal ha grilling sammen med kaizokuSOLI + dame og et par andre den dagen, og vi ble enige om å gjøre det til en Japani-hendelse også for å kunne få med så mange som mulig! På Fjesboka er over 100 invitert allerede. :cip:

Vi har ikke helt avtalt nøyaktig hvor i parken det er ennå, men hvis vi blir skikkelig mange så trenger vi et sted hvor vi kan sitte mange sammen, men vi kan vel alle møtes ved den store fontenen og så finne ut hvor vi kan være etterpå. Hvis dere kommer senere så kan dere bare få tak i meg på mobilen og så kan jeg fortelle dere hvor vi sitter. :3 (Har du ikke mobilnummeret mitt så kan du PM-e meg for å få det! K3)

Blir det sykt dårlig vær så kan vi se på film hjemme hos meg, det er i hvert fall planen som har kommet på Fjesboka. Da kan jeg komme og møte folk på Outland i stedet rundt samme klokkeslettet og så kan vi gå hjem til meg. Blir det dårlig vær mens vi er der så må vi bare finne ly i nærheten. X3 Film er ennå ikke bestemt men det kan bli hva som helst som følge av en demokratisk avstemning. :dangolink:

Hvem som kommer:
Meg
Soli
Kira
Martine
Kitty
Shiraishi

Bli med bli med bli med bli med! :kiplink:

P.S. Kanskjefolk tar jeg ikke med på noen liste. Enten så kommer du eller så kommer du ikke. :toda:

Shiraishi
28th April 2008, 21:27
Shiraishi o/

sOli
28th April 2008, 22:46
Osu~~~

Ole
29th April 2008, 00:09
Syns heller folket skulle kommi til Kongsvinger og se Bravo Jaguar i aksjon ;) Er iallfall der jeg er da, så jeg får ikke anledning til å komme, skjønt det er på høy tid vi møtes snart, Quake!

Anathea
29th April 2008, 02:10
EW@nick. Real name plz. o 3o
Blir moro å se om jeg faktisk klarer å stå opp og bli klar til den tiden da. O_o

Ardisrawr
29th April 2008, 18:15
Er det hemmelig klokkeslett?

Kan hende jeg kommer, men stor sjanse for at jeg drar til Hamar istedenfor :cip:

monomayu
29th April 2008, 18:26
Hemmelig? hva mener du?
"Grilling i Frognerparken 15:00 på torsdag 1. mai! :3"
Hvorfor skriver de det i tittelen hvis det skal være hemmelig? :cip:

Ardisrawr
29th April 2008, 18:29
Hemmelig? hva mener du?
"Grilling i Frognerparken 15:00 på torsdag 1. mai! :3"
Hvorfor skriver de det i tittelen hvis det skal være hemmelig? :cip:

Jeg studerer ikke tittelen så nøye, hm ikke rart jeg syntes jeg hadde sett klokkeslettet ett sted xD

Smiph
30th April 2008, 08:35
Jeg skal til oslo for å møte oliyzia iløpet av dagen å spise sushi så kanskje vi kan stikke innom. Er meldt ganske dårlig vær skal man bare regne med dere er hos Quakeulf hvis det regner?

sOli
30th April 2008, 10:13
Det er meldt ca samme vær som det er i dag. Det er overskyet, men temperaturen er rimelig ok, må bare ha en lett genser.

Men er sug hvis det regner. Sjekk Forumtråden 13-14 tiden på torsdag. :D

Ann Christin
30th April 2008, 10:59
Mulig jeg kommer. Skal prøve å rote meg inn til oslo goth meetup sin som er klokka 13.00 så kanskje jeg kommer bor å hilser en tur om jeg får kommet meg innover.

Mirashi
30th April 2008, 14:41
Jo, atte, jeg vil veldig gjerne komme. Men det har seg slikt atte... Jeg kan ikke veien. :cip:
Eneste jeg vet hvor er er begge Outland.

Quakeulf
30th April 2008, 15:32
Til de som ikke kan veien til Forgnerparken:

Ta enten t-banen til Majorstua og gå av, opp den lange bakken som ender opp over tunnelen man kommer ut, og gå så ut av stasjonen til høyre, forbi Colosseum kino og så er du der! Eller ta 12-trikken mot Majorstua og gå av på Frognerparken. :cip:

kohaku
30th April 2008, 18:05
Erhm, Quakeulf? Ikke for å være festbrems, men det skal regne imorgen ;p

Mita-chan
30th April 2008, 20:42
hadde det ikke vært bedre å tatt det på¨fredag?

Ann Christin
30th April 2008, 21:06
hadde det ikke vært bedre å tatt det på¨fredag?

Da er det jo ikke fri.
Hvertfall ikke for oss med jobb.

sOli
2nd May 2008, 09:35
grunnet jobb og sånn så var det ikke så lett for meg å fikse noe på fredag. Det ble til at vi grillet på min veranda istedet, var en koselig liten gjeng på 7stk! Great Sucess!

Fikk ikke oppdatert forumtråden, fordi, jeg glemte det :P Men ikke vær redd, nye grillingsdager kommer! Kanpai! :nyalink: