PDA

View Full Version : Naminé cosplay - Yay or Nay?

Kiyu
23rd April 2008, 19:15
http://www.kiyu-shii.net/gfx/cosplay/namine/namine_hair.jpg

Will I be able to cosplay her decently?

Nå som jeg har blondt hår igjen, traff ideen meg at jeg kunne cosplaye Naminé nå som sommeren nærmer seg og jeg tidligere har cosplayet KHII Kairi : D

Yay or nay?

mogcaiz
23rd April 2008, 19:35
Yay!
Uten å være en erfaren cosplayer vil jeg påstå at du allerede er ferdig med det "vanskeligste" når det gjelder cosplaying av henne ^^

Kiyu
23rd April 2008, 19:47
Haha! Og hva er nå dette "vanskelige" som du påstår at jeg er ferdig med? : D
Ikke at Naminé HAR noe vanskelig.. :cip:

mogcaiz
23rd April 2008, 19:52
Hehe :p Vel.. jeg synes sveisen sitter som et skudd! Og hva gjenstår da?: En hvit nattkjole og et par hvite sandaler + tegneblokk som jeg ser du allerede har :3

Er dette bare for morro skyld eller har du tenkt å dra en ordntlig cosplay av henne i en nærfremtid? ^^

Kiyu
23rd April 2008, 20:29
Så sant så sant! Jeg har metervis med hvitt stoff liggende og støve ned, så så fort jeg får kjøpt meg en hvit glidelås er det på'n igjen med symaskinen : D

Begge deler egentlig! Det ER et ordentlig cosplay av henne i og med at jeg skal lage alt hun har (kan hende jeg ditcher sandalene hvis jeg skal ha photoshoot på stranda og vasse i vannet, though), men det er likevel mye for morro skyld at jeg gjør dette : D

zora
23rd April 2008, 21:20
Yay! Det eneste du kan/bør endre, er blå kontaktlinser, og kanskje litt tynnere øyenbryn. Utenom det sitter det som et skudd, du ligner virkelig <3

Chiyo
23rd April 2008, 21:48
Definetly yay! :O

Blå linser! Det hadde vært awesome, og jeg tviler ikke et sekund på at du kunne ha "pull'ed off" Naminè ganske så perfekt ;)

Game-characters for the win!:kip:

Kiyu
23rd April 2008, 22:14
Gjett hva, jeg HAR faktisk blå linser! Jeg sitter på et lite lager med blå, grønne og klare linser <3 Jeg var i en intens fargelinseperiode hvor jeg bestilte i hytt og pine : D

http://www.dwimg.com/files/r17revum3wklzcvpim1m.jpg

De ser mindre blå ut her, men det er bare pga. det gule lyset.

Game characters are the most awesome ones! \o

kimsko
23rd April 2008, 22:46
Yay-de lux! :)
namine er skikkelig pen^^
og dere ligna veldig, du burde velge hu :)!

Chiyo
23rd April 2008, 23:28
Nice lenses! =D

Naminè er jo et awesome sommer-cosplay når jeg tenker meg om. :nya:

Go for it, sier jeg bare! Så får vi håpe du inspirerer noen flere til å dra i gang noe mer Kingdom Hearts-cosplay. Fordi alle trenger KH <3

AzZa
24th April 2008, 08:21
Do it! Do it! Er det noen som kan cosplaye Naminè så er det deg! : D Virker jo som du har det du trenger sånn ca, og du ligner på henne også! :3 Er sikker på at det blir et fantastisk resultat :nya:

WetGoat
24th April 2008, 17:00
Yay, definitivt! Veldig bra. prikk lik med de linsene. (:

Dette blir awesome!

??
24th April 2008, 17:01
Yay, Det er en likhet mange bare kan drømme om *trommevirvel* We haz a winnar

Silli-zicuni
27th April 2008, 17:35
Yay!
Pretty, pretty ^^, Det ser veldig bra ut!

Hvis du føler masse for å komme og leke med andre Kingdom Hearts cosplayere har TBU treng for en Naminé :cip:

Ichigo
27th April 2008, 23:31
Jeg sier "yay"

Dere var ekstremt pene begge to :nya:

Kiyu
27th April 2008, 23:34
Yay!
Pretty, pretty ^^, Det ser veldig bra ut!

Hvis du føler masse for å komme og leke med andre Kingdom Hearts cosplayere har TBU treng for en Naminé :cip:

Oooh er det en cosplay-gruppe? : DDD

Silli-zicuni
27th April 2008, 23:39
Oooh er det en cosplay-gruppe? : DDD

Indeed!! TBU (Tardy Brains United) er en Kingdom Hearts cosplay gruppe :cip: Vi er veldig snille og smålig gale, men det funker nå xD Vi er vel... 11 nå, tror jeg XD Vi består av Sora, Riku, Axel, Organization Roxas, Twilight Town Roxas, Demyx, Zexion, Saïx, Hayner, Kairi, Luxord og kanskje en Marluxia x3 Vi har også vår egen fotograf xD

Så somsagt; har du lyst å komme og leke med andre KH-cosplayere har vi bruk for en Naminé ^^,

Kiyu
27th April 2008, 23:48
Indeed!! TBU (Tardy Brains United) er en Kingdom Hearts cosplay gruppe :cip: Vi er veldig snille og smålig gale, men det funker nå xD Vi er vel... 11 nå, tror jeg XD Vi består av Sora, Riku, Axel, Organization Roxas, Twilight Town Roxas, Demyx, Zexion, Saïx, Hayner, Kairi, Luxord og kanskje en Marluxia x3 Vi har også vår egen fotograf xD

Så somsagt; har du lyst å komme og leke med andre KH-cosplayere har vi bruk for en Naminé ^^,

Haha! Kreativt navn :3 Jeg tror egentlig at vi ALLE er smålig gale. Jeg får høre det hele tida : D
Hm. KH eller KHII Kairi? For jeg kan sikkert steppe inn som KHII Kairi innimellom når jeg har rødt hår igjen : D (Hårfargen min skifter ca. hver 3-4.mnd)

Hum. Hvor holder TBU til da?

Silli-zicuni
27th April 2008, 23:52
Haha! Kreativt navn :3 Jeg tror egentlig at vi ALLE er smålig gale. Jeg får høre det hele tida : D
Hm. KH eller KHII Kairi? For jeg kan sikkert steppe inn som KHII Kairi innimellom når jeg har rødt hår igjen : D (Hårfargen min skifter ca. hver 3-4.mnd)

Hum. Hvor holder TBU til da?

KHII Kairi :cip: Hun blir antagelig vis furten hvis du stepper inn XDD

TBU holder til i Oslo :cip: Hvor holder du til? :3

Kiyu
28th April 2008, 00:10
KHII Kairi :cip: Hun blir antagelig vis furten hvis du stepper inn XDD

TBU holder til i Oslo :cip: Hvor holder du til? :3

Haha no worries! Det var bare et forslag hvis det skulle vise seg at hun var KH Kairi :3

Jeg, stakkar meg, holder til i en koselig liten by nesten 3 timer unna Oslo :3

Silli-zicuni
28th April 2008, 13:38
Haha no worries! Det var bare et forslag hvis det skulle vise seg at hun var KH Kairi :3

Jeg, stakkar meg, holder til i en koselig liten by nesten 3 timer unna Oslo :3

Jada ^^, Skjønte det :3

3 timer unna?! Stakar!!

AnthonyAA
5th May 2008, 14:17
Yay, for all del :)

Hm... Hvis du hadde pratet med Sylvia Dypvik (Lulu fra DS 2), så kan hun spørre venninen sin som cosplayet Suigin Tou Fra ROZEN MAIDEN. Hun hadde noen veldige gode lilla-blå linser den dagen. Marthe heter hun, om jeg ikke tar feil.

Naminé har blå øyne med en liten hint av lilla. De blå linsene som du har nå, ser litt "off" ut. Hehe, sorry hvis jeg høres slem ut. Men jeg synes at hvis du hadde fått tak i de blå-lilla linsene som jeg fortalte deg om, så vl du gjøre deg selv og Naminé mer.... "justice"

Good luck! ;)

Khreii
6th May 2008, 15:59
Hehe, yay! Dere ligner veldig, I like it:kip:

sangofe
6th May 2008, 23:02
bare bruk blå linser og litt passende sminke så har du det :P

Loveless
8th May 2008, 12:15
awww, jeg synes definitivt at du vil være en super naminé! ønsker deg lykke til!

Bida-san
22nd May 2008, 00:56
Definitivt yay!
Ligner veldig syns jeg. Noe for Soracon kanskje?:nya:

Issa-san
2nd July 2008, 16:16
yay yay!! 8D