PDA

View Full Version : Of the Night Sky

Nodoka
20th April 2008, 01:10
http://dwimg.com/files/0zcd7knro2b7q2dbmuqc.png

Ja jeg satt da på en engelsk tentamen (nå på torsdag) og trengte noe å gjøre (fordi jeg trenger å gjøre noe for å konsentrere meg)
For de som har sett originale linearten så var denne jo egentlig ganske rotete og jobbe med pga. mye skyggelegging med blyant. Så det jeg gjorde var bare og ignorere at det var sånn fordi det er så mye jobb og fikse. Så bæ på dere som bare skal ha helt ren lineart. :toda:
Jeg kommer nok til å gjøre det mer på denne måten fordi jeg liker hvordan blandingen av blyant og PSD fungerer og blir seende ut.

Tegnet i løpet av 3 uker forige sommer.
Farget i photoshop CS3 på rundt 8-9 timer.
Ryuuhu Reina (Rena) - Higurashi no naku koro ni

Mangler det noen information da? Nei sikkert ikke. :nya: Bare spør hvis det er noe dere lurer på.

monomayu
20th April 2008, 01:14
Nice! :nya:

Jeg skal ikke whine på at det er rotete lineart, tvert imot er jeg helt enig, den stilen du har gitt tegninga ser veldig, veldig bra ut^^

AzZa
24th April 2008, 21:18
Genialt bilde! ^^ du kunne ikke gjort det bedre! :3

Jorg
25th April 2008, 10:03
siden jeg ikke kan så mye på dette feltet skal jeg ikke si noe spessielt kritisk.

jeg vil bare si at jeg likte teininga :link:

Sensei
25th April 2008, 10:11
Jeg likte fargeleggingen i bildet veldig godt. Veldig stilig. For å komme med litt kritikk er det noe rart med måten brystet hennes er i holdhold til poseringen. Det virker litt større på den ene siden, kinda... Ellers veldig bra imo. :P

mogcaiz
25th April 2008, 11:24
veldig stilig tegning! Synes "rotete" lineart er flott og fungerer godt i sammenheng med stilen du kjører her.
Derimot synes jeg at øynene tilhører en helt annen stil fordi den mangler de "rotete" strekene. Det første jeg tenkte på nå jeg så tegningen var: Oi stilig blyantegna karakter, men øynene så ut som en photoshop klatt.