PDA

View Full Version : Jeg vil lage klær igjen: ALART-tskjorter interest check!

ilifin
17th April 2008, 12:46
Tengen Toppa Gurren Lagann-genserne var en suksess. Nå hører jeg det kimer i gangene og i krokene på forum og IRC etter Mahou Shoujo Lyrical Nanohas fantastiske skrivefeil.

http://dwimg.com/files/n2irfhsdo74127j5nu3m.pnghttp://dwimg.com/files/yza4vwg5zs2unlbyqbve.jpg
ALART

That's right, jeg vil lage tskjorter med ALART på. Siden ALART alltid er på rød bakgrunn, vil jeg lage røde tskjorter med enten hvit eller rosa kantlinje rundt ALART skrevet med fonten som brukes gjevnlig på alle ALART-skjermer i Nanoha.

Spørsmål er nå igjen hvor mange som vil være interessert i dette, da jeg ønsker å bruke samme firmaet igjen, og jeg vet at desto fler som vil ha, desto billigere vil dette bli.

Så, la oss diskutere. Røde tskjorter? Rød tekst? Svart tekst? Whatever dere kan tenke dere, kom med forslag. Meld interesse, all of it!

p33r
17th April 2008, 12:52
showing intrest, røde tskjorter høres awesome ut imho, jeg liker idèen og gjerne svart tekst.

Shiraishi
17th April 2008, 12:55
Så definitiv in.

Vil helst ha en mørk rød T-skjorte (type det jeg har på avataren) uten rosa kantlinje, med hvit skrift.

Neliel
17th April 2008, 12:59
Interested!
Røde tskjorter. Hva med Hvit skrift og gradvis farging fra rødt,gjennom rosa og til hvit skrift? eller vil det bli dyrt?
Edit: wants 3 stk
Gjerne mørk rød som Shira sier.

Lokenagi
17th April 2008, 13:15
jeg vil ha, for meg spiller det ingen rolle hvilken farge den blir xD

ilifin
17th April 2008, 13:21
Hva med noe ala denne?
http://dwimg.com/files/yza4vwg5zs2unlbyqbve.jpg

Jorg
17th April 2008, 13:25
jeg vil gjerne ha en:kiplink:

farge spiller ikke så stor rolle.

Pyo
17th April 2008, 13:29
jeg er definitivt interessert :3 Rød hadde vært åsåm.

sortulv
17th April 2008, 13:53
Alart, alart! qwaomw ITT!

Jeg er interessert i en mørkerød t-skjorte. :todangonya:

Aznakh
17th April 2008, 14:14
+1 interested person.

Shiraishi
17th April 2008, 14:24
Synes det andre bildet var litt vel mørkt... :/

Hvor er Nodoka? :toda:

ilifin
17th April 2008, 14:33
Trenger fler versjon av ALART så vi kan vurdere! Get to it. :toda:

Har forøvrig sjekket på firmaet jeg har bestilt fra tidligere, og deres mørkerød tskjorte ("Crimson") er bestillingsvare som de skal ha MINIMUM 72 tskjorter av *én* størrelse på om man skal først ha de. :gonk: Får vurdere hva vi gjør ettersom interessen melder seg.

Shiraishi
17th April 2008, 14:38
Vurdere andre steder? Broren min har fått trykket personlige T-skjorter med egenprodusert logo og saker... Skal spørre ham etterpå.

Sakuya
17th April 2008, 14:44
Jeg vil så definitivt ha en sånn. Sign me up for it! :3

Mirashi
17th April 2008, 20:08
Jeg vil haa!

Nodoka
18th April 2008, 16:35
Jeg vil helst at den ser mest mulig ut som selve alart skjermen. Hvis ikke blir det ikke like kult liksom.

Shiraishi: :toda: jeg har nesten ikke vært på japani de siste dagene pga prøver og liknende.

T92
21st April 2008, 14:49
jeg vil ha!! :D

Howl
21st April 2008, 20:49
i'm interested, mørkerød er en fin farge.

ilifin
22nd April 2008, 07:51
Ok, det begynner å bli bra med interesse her allerede.

Jeg trenger nå et eller annet form for design til tskjorta, og dermed bør vi først bestemme oss for utseende. Jeg ser en splitt mellom de som vil ha mørkerød og de vil som vil ha tskjorta så tro til de-facto ALART som mulig. Noe research må til her, og jeg regner med jeg kommer se gjennom andre og tredje sesong av MSLN etter bedre eksempler på ALART.

Merk at jeg er passe opptatt med utflytting frem til lørdag/søndag denne uka, så jeg håper dere kan diskutere innad til da.

Nodoka
22nd April 2008, 08:36
Ok, det begynner å bli bra med interesse her allerede.

Jeg trenger nå et eller annet form for design til tskjorte, og dermed bør vi først bestemme oss for utseende. Jeg ser en splitt mellom de som vil ha mørkerød og de vil som vil ha genseren så tro til de-facto ALART som mulig. Noe research må til her, og jeg regner med jeg kommer se gjennom andre og tredje sesong av MSLN etter bedre eksempler på ALART.

Merk at jeg er passe opptatt med utflytting frem til lørdag/søndag denne uka, så jeg håper dere kan diskutere innad til da.

Hvis jeg ikke tar helt feil så har tredje sesong fikset skrivefeilen og det står ALERT i stede. Tenker jeg skal se igjennom serien jeg også, kan sikkert prøve meg på et design også... though jeg er ikke så flink til å finne t-skjortebilder og putte det på.

ilifin
22nd April 2008, 08:44
Hvis jeg ikke tar helt feil så har tredje sesong fikset skrivefeilen og det står ALERT i stede. Tenker jeg skal se igjennom serien jeg også, kan sikkert prøve meg på et design også... though jeg er ikke så flink til å finne t-skjortebilder og putte det på.Håhå, her du tar feil! I TV-utgaven av StrikerS står det ALERT overalt. I DVD-versjonen har de "fikset" det til ALART igjen!

Tyblazitar
22nd April 2008, 21:17
Håhå, her du tar feil! I TV-utgaven av StrikerS står det ALERT overalt. I DVD-versjonen har de "fikset" det til ALART igjen!
Får vel melde min interesse i denne fantastiske biten anime-historie, så får jeg heller se serien før jeg får den i posten. :p

Shiraishi
22nd April 2008, 23:30
Får vel melde min interesse i denne fantastiske biten anime-historie, så får jeg heller se serien før jeg får den i posten. :p

Applauderer deg for riktig holdning. Om flere hadde vært like vise i sin dom. :toda:

Sakujo
29th April 2008, 23:46
Fortsatt planer om dette, håper jeg? Er interessert! (Må bare sette serien høyere på prioriteringslista først, men det går raskt.) Er fortsatt litt arg over at jeg ikke fikk med meg Tengen Toppa Gurren Lagann-genseren. :gonk:

dark kwen
1st May 2008, 00:49
:D
høres gøy ut å ha en sånnen, men vett ikke om jeg har råd da XP
men sign me up og så får jeg eventuelt bare stå til ansvar hvis det blir for dyrt XP

AzZa
1st May 2008, 18:29
meg og vil :3

ilifin
1st May 2008, 19:08
OK, noe sakte fremgang på produksjon av disse mens jeg har flyttet til et nytt sted, men begynner å få ting på plass her. Skal komme med fler oppdateringer på hva som skjer snart, bl.a. leite frem flere eksempler på ALART.

Ting å merke seg:
Jeg har fått tak i fonten som brukes på ALART-teksten.
Jeg har sett ferdig Nanoha og er enda mer hyped på å få dette klart!

Shiraishi
5th June 2008, 15:34
Kan vi få dem i denne (http://www.cospa.com/detail/id/00000007635) fargen?