PDA

View Full Version : Selges Nintendo DS med spill, PS2 med spill, og gitarforsterker

Noddi
15th April 2008, 18:29
Jeg bare oppdaterte tråden, siden det er så masse som er solgt.

Men jeg har et par ting igjen, blant annet:

- Tamagotchi til DS
- Final Fantasy til DS
- A series of unfortunate events til PS2
- En "slim" PS2
- GTA San andreas til PS2
- Kingdom Hearts 2

Link til annonsen på finn, med bilder: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13097550

Noen som er interesserte?

kaede
15th April 2008, 19:28
Må man kjøpe spillene også til PS2-en? Er ganske interessert i den...

Yumegirl
15th April 2008, 19:33
Er det mulig å bare kjøpe m3 ds simplyen? Jeg vil gjerne ha en sånn, men har allerede en DS. :cip: Hvor mye koster den i så fall?

Noddi
15th April 2008, 22:58
Må man kjøpe spillene også til PS2-en? Er ganske interessert i den...

Om det er mulig å bare kjøpe selve konsollen?
Hmm, ja. Hvis ingen andre sier at de vil ha hele pakken i løpet av de neste dagene, så kan du vel det :). Men du vil ikke ha noen av spillene? KH2 anbefales veldig sterkt <3.

Er det mulig å bare kjøpe m3 ds simplyen? Jeg vil gjerne ha en sånn, men har allerede en DS. :cip: Hvor mye koster den i så fall?

Det må jeg nesten se litt an, for jeg vil helst selge bort hele pakken til en person :). Men kanskje, hvis ingen vil ha alt. Men i tilfelle, så kostet pakken rundt 500 kr, også kostet minnekortet ca. 150. Så nytt ble det rundt 650, så.. 200-300 kr eller noe?

kaede
15th April 2008, 23:15
[QUOTE=Noddi;157912]Om det er mulig å bare kjøpe selve konsollen?
Hmm, ja. Hvis ingen andre sier at de vil ha hele pakken i løpet av de neste dagene, så kan du vel det :). Men du vil ikke ha noen av spillene? KH2 anbefales veldig sterkt <3.

Tja, er vel mest det at jeg ikke har råd, så om du gir en prisantydning på selve konsollen hadde det vært uber! :nya: Dersom jeg har råd vil jeg nok ha litt spill, men som sagt har jeg en svært ustabil økonomi! >.>

Shuyin
16th April 2008, 10:05
Er det mulig å kjøpe kun alle DS spillene untakken Tamagotchi?

Jeg ble faktisk interessert i spillene...

Noddi
16th April 2008, 16:24
[QUOTE=Noddi;157912]Om det er mulig å bare kjøpe selve konsollen?

Tja, er vel mest det at jeg ikke har råd, så om du gir en prisantydning på selve konsollen hadde det vært uber! :nya: Dersom jeg har råd vil jeg nok ha litt spill, men som sagt har jeg en svært ustabil økonomi! >.>

Jeg er veldig dårlig til å sette en pris på noe, så får vel heller spørre deg hvor mye du vil betale for den :)?

Er det mulig å kjøpe kun alle DS spillene untakken Tamagotchi?

Jeg ble faktisk interessert i spillene...

Gir deg samme svar som de andre, hvis ingen andre vil ha hele pakken i løpet av de neste dagene så kan du det :).

Noddi
17th April 2008, 14:18
Shuyin: Du kan kjøpe spillene^^. Bestemt meg for å selge alt i deler istedenfor pakker, ser ikke ut som noen vil ha alt uansett.

Kaede: Du kan kjøpe konsollen :). Og noen av spillene også, hvis du vil det. Men du bestemmer^^.

Djae
21st April 2008, 11:27
Hvor mye skal du ha for DS-en?
Jeg er litt interessert, men mangler penger akkurat nå D:
Går det an å holde den av til...mai? (Hvis det ikke er andre interesserte?)

Iph
21st April 2008, 11:52
"Buzz – The music quiz, sammen med vanlige buzzkontroller (4)"

Jeg er meget interessert om du fortsatt har den. Hvor mye?

Ole
21st April 2008, 13:50
Jeg kunne faktisk vært interessert i DS-pakka hvis ikke du har solgt spillene. Hvis spillene er solgt, tar jeg mer enn gjerne til takke med selve DS'en hvis ikke den allerede er lovt bort. Solgte unna min gamle DS for å kjøpe Lite, men takket være regningshelvetet ble det aldri noe av det kjøpet, så sitter med et par spill og null DS :/

Noddi
21st April 2008, 21:04
Jeg kunne faktisk vært interessert i DS-pakka hvis ikke du har solgt spillene. Hvis spillene er solgt, tar jeg mer enn gjerne til takke med selve DS'en hvis ikke den allerede er lovt bort. Solgte unna min gamle DS for å kjøpe Lite, men takket være regningshelvetet ble det aldri noe av det kjøpet, så sitter med et par spill og null DS :/

Det hadde vært flott :).

Er en annen som var interessert i DS-en så jeg, men vil helst slippe å holde den av/vente da jeg trenger penger ganske kjappt :/.
Ingen av spillene er foreløpig solgt, har bare ventet på noen som ville ha konsollen OG spillene :). Men M3'en er dessverre solgt da, men du kan kjøpe de spillene du vil ha og selve DS-en da :)?

"Buzz – The music quiz, sammen med vanlige buzzkontroller (4)"

Jeg er meget interessert om du fortsatt har den. Hvor mye?

Buzz er dessverre solgt. Skal oppdatere tråden.

Ole
23rd April 2008, 13:22
Høres kurant ut det Noddi :) Kan jeg velge ut spillene selv altså? Passer meg igrunn ypperlig, for Mario Kart har jeg fra før :P Hvor mye vil du ha for DS'en med New Super Mario Bros.?

Noddi
23rd April 2008, 16:29
Hehe, du kan vel det. Selv om det hadde vært flott om du hadde hatt lyst på alle siden jeg det er bare mario spillene som noen har vist interesse for x). Så du vil bare ha det ene spillet da? Hmm, du vil ikke komme med bud da 0:)? Jeg er elendig til å finne en passende pris x).

Ole
23rd April 2008, 18:23
Sender deg en PM jeg :)

Noddi
8th May 2008, 21:09
Har oppdatert tråden nå, noen flere som er interesserte :)?