PDA

View Full Version : Xbox call of duty 4 multiplayer online.

Xx0diNxX
10th April 2008, 21:32
hei jeg har lagt ut en fil om guitar hero 3 så tenkte jeg kunne legge ut en om call of duty 4 as well. jaja COD 4 er det spille jeg spiller mest, har runna det på veteran, og akkurat nå eier jeg alle på internett, favoritt banene mine er district, pipeline, downpoor, shipment, egentlig alle sammen untatt noen få baner. ( de var alle jeg kom på akkurat nå)

jeg tenkte jeg kunne gi noen råd om hvilke våpen som er bra å bruke.

når man er i lvl 55 så kan man alstå bruke alle våpen, De jeg brukte da var M4 Carbine silencer ( sellom man får dette våpnet i lvl 10 syntes jeg det er ett av de beste) gold desert eagle, 3 frag grenade perken, juggernaut og last stand, hele poenget med desert eagle er last stand, hvis man ikke liker den pistolen burde man bruke overkill perken, for folk som liker det syntes jeg de burde bruke M4 carbine ( 4 ever <33 ) barret sniper på ryggen, som da inkluderer overkill perken, 3 frag grenade, og martyrdom.
Når man er ferdig med lvl 55 kommer man i prestige mode, da starter man alt på nytt, og får nye å bedre medaljer, jeg er akkurat nå lvl 25 el no sånt i prestige mode, og starta den for ca 2,5 uke. da syntes jeg man burde bruke en RPD som man finner i Light machine gun klassen, med en vanlig pistol for den lvl'en og alstå laser sikte, og velger perkene selv, dette våpnet er veldig kraftig, og man trenger ikke lade så ofte, så derfor syntes jeg det er veldig bra, For å si det sånn så eier jeg hardt=D så hvis du ser meg på xbox live burde du hjemme deg=P min gamertag er legarma46 xD legg inn deres favoritt våpen også, og meninger og sånt =D