PDA

View Full Version : Playstation vi som spiller guitar hero 3 :3

Xx0diNxX
7th April 2008, 18:21
vel jeg tenkte at vi kunne snakke litt om guitar hero=D har ikke noen stor peiling på hva vi kan skrive om, tenkte vi kansje bare kunne presentere oss litt og sånt, og gi råd hvis man har noen=D f. eks, så spiller jeg da på ekspert, akkurat nå driver jeg på nr.7 greia, har tatt knights of cyladonia eller hva det var, og en annen, og har nesten klart 3's & 7's =D

BTW når det kommer til råd, har jeg noen bra om lou på hard, el på alle nivåer egentlig,

nr.1 Lefty flip, er der mest folk taper, har snakket med mange venner som sa at de alltid røk ut da, men det man trenger å gjøre er bare å sette ett speil i riktig stilling og bruke det når det trengs.

nr.2 Amp Overload er egentlig ganske lett å styre unda, av og til spiller du og lou det samme, hvis han bruker amp overload da, er det bare å se på skjermen hans å spille det

nr.3 Broken string hvis han bruker det, er det bare å trykke knappen så fort som mulig.

nr.4 Whammy da er det bare å bruke whammy'en så fort som mulig.

Dette er noen råd jeg kom med etter at jeg runna hard xD

Melkerullpushern
7th April 2008, 19:30
Jeg har selv Guitar Hero 3, mangler å ta AFI - Miss Murder for og komme videre på hard. Har hørt at Lou er enklere på expert enn på hard, det gjelder bare og få de riktige angrepene.

Xx0diNxX
7th April 2008, 20:10
ok=D det visste jeg ikke xD lykke til med å komme videre til hard da=D

phyconinja
7th April 2008, 21:49
Er på den 7. på hard (ikke 7. sang. men del :P ). Gleder meg til å prøve Lou. men fåreløpig har jeg litt problemer med visse sanger :ikkemeg:

Lefty flip er egentlig ikke no stress. Bare feigt å bruke speil.

Mr.Mag
7th April 2008, 22:32
For meg som spiller vanlig gitar er Guitar Hero kjempevanskelig :P Har ikke sjangs på noen av sangene.

Trondhe
8th April 2008, 02:31
For meg som spiller vanlig gitar er Guitar Hero kjempevanskelig :P Har ikke sjangs på noen av sangene.

Hmmz, detter ut på 81% på Dragonforce hard hele forbanna tia...
Blir så mongosliten i tommelmuskelen av en eller annen grunn.

Har kommet meg til tier 8 på hard og er på tier 5 eller 6 på ekspert, men har ingen generelle tips... eller, du vet at du kan bruke den knappen rett under håndflata di for å bruke starpower, den du strumer med :p
Og practice funksjonen hjelper voldsomt innimellom.

??
8th April 2008, 08:44
Jeg greide Perfekt på Raining Blood på hard :nya: ganske stolt!:D:D:D

Oblivion
8th April 2008, 11:14
Har kommet meg til gruppe 6 på Expert career.
Er ganske stor forskjell på vanskelighetsgraden på GH2 og GH3, syns jeg!

EagleJin
8th April 2008, 12:47
Jeg greide Perfekt på Raining Blood på hard :nya: ganske stolt!:D:D:D

Det bør skrives en lov mot slikt :s. Sitter fast på Raining Blood på hard. Har gjort det i noen uker. Ga opp for 3-4 uker siden :p

Er også halvveis gjennom expert. Innimellom er det lettere enn hard...

Howl
8th April 2008, 19:33
jeg synes guitar hero III er morsomt, men synes ikke låtene er gode nok, og jeg har allerede gått lei de fleste låtene, så da er det ikke så morsomt lenger.

Men han Ole her er vel en kløpper på GH-spillene. Tror han er Norgesmester.

Xx0diNxX
10th April 2008, 21:20
enig at det er feigt med speil, har aldri brukt det selv, men tenkte at det var noen noober som kansje kunne trenge det :3